7,9

45 reviews over Camping 't Beloofde Land Evangelische Camping in het Nederlands

Heerlijke camping

Maurice Roquas, 1-7-2017

Zeer gemoedelijk en vriendelijke camping. Wij hebben hier altijd een fijne tijd. Kids kunnen veilig alle kanten op naar de speeltuinen. Animatie is ook leuk en er wordt bijna elke dag wel wat georganiseerd vanuit de camping. Zwembad doet wat klein aan, maar is voldoende voor afkoeling. In Putten is eventueel een leuk zwembad.

De kampeerplekken zijn ruim. Tip: gebruik de 10A elektra aansluiting.

Gereisd familie in januari 2017

Gezellige kleinschalige familiecamping

Koers, 30-5-2017

Respect voor Rein en Henrieke dat zij het avontuur als nieuwe eigenaren zijn aangegaan. Er is echt iets heel moois van te maken. De start is in ieder geval goed.

Wij hadden een kampeerplek met onze caravan.

Pluspunten:

-Kleine velden

-Seizoeners en toeristen mooi gemengd en daarom geen kliekjes

-Veel groen op de camping

-Klein maar schoon zwembad, heerlijk voor een verkoelende duik

-Autovrij park

-Op ieder veld een speeltoestel

-Waterpunt bij je caravan

-Gastvrije medewerkers

-Kerkdienst op eigen terrein

-Veel activiteiten

-Hond mag mee

Aandachtspunten:

-Sanitair laat nog wat te wensen over. Druk hemelvaartsweekend en dan diverse douches en toiletten in achterste badhuis die niet goed functioneerden. Ook schoonmaak is redelijk, maar kan beter. Liever op vaste tijden zodat je niet steeds op onverwachte momenten juist in de "spits" geconfronteerd wordt met een afgesloten doucheruimte of wc's.

-Op achterste veld loopt het terrein vrij schuin weg zodat je blokken nodig hebt om je caravan waterpas te zetten.

-Oase langer open zeker als het zo enorm druk is in het zwembad en speeltuin.

-Bij best wel prijzige kampeerplek vinden wij het vreemd dat er dan voor activiteiten nog apart betaald moet worden.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke plek!

Carolien, 27-8-2016

Een fijne camping voor het hele gezin. Wij hebben kinderen in verschillende leeftijden, maar er is voor iedereen genoeg te doen. Met als topafsluiting de gezellige familie-avond op vrijdag!

Prima omgeving, bossen en landelijk gebied om de deur.

Goede sfeer op de camping. Zwembad is niet groot, maar prima voor een verkoelende duik.

Sanitair goed te doen. Wordt veel aan gedaan om het schoon te houden.

De kantine is dit jaar opgeknapt en ziet er gezellig uit. Heerlijke cappuccino!

En wat is het een feest voor de kinderen als je zelf snoepjes mag kopen en het dan in zo'n gezellig puntzakje meekrijgt!

Wij gaan volgend weer!

Gereisd familie in juli 2016

fijne, vertrouwde camping

Marielle, 26-8-2016

Qua sfeer echt een fijne camping. We zijn er nu 2 keer geweest. De kinderen hebben genoten. Fijne gesprekken gehad. Alles is goed overzichtelijk. Ook het zwembad was top voor de kinderen.

Ondanks dat het vrij prijzig is en sanitair niet top, raad ik deze camping zeker aan!

Gereisd familie in augustus 2016

Super gave , fantastische en awesome camping❤️

anne-marell, 7-8-2016

Deze camping is super ik kom hier al 9 jaar maar sinds dit jaar is het echt veranderd het is super kleurrijk , veel te doen voor de kinderen en het is super gaaf. Heb je last van he kids bij het opbouwen of afbreken ? Stuur ze dan naar de indoor (de binnenspeeltuin). Super gave camping, goed onderhoud , speel paradijs voor kinderen en een oase voor ouders ❤️✌🏻️😃🎈 kortom neem een kijkje op de site en laat een mooie en goeie recensie achter. En dikke gratzz naar de nieuwe bazen van dit jaar✌️
Gereisd met partner in augustus 2016

Fijne vakantie op leuke camping

Rieke, 13-12-2015

Wij zijn in augustus met ons gezin naar camping het beloofde land geweest en hebben ondanks de halve week regen een fijne vakantie gehad. We zaten in een van de grootste chalets, die prima ingericht zijn. Dit is goed bevallen. We hadden drie slaapkamers voor ons gezin van vijf personen. Het chalet stond dichtbij de speeltuin en de kinderclub, dus de oudste twee konden daar zelf naar toe, ideaal. De sfeer op de camping is goed, veel vriendelijke mensen! Onze kinderen willen zeker een keer terug, want die hebben zich goed vermaakt. En voor ons was het daardoor ook een hele fijne vakantie. De omgeving is ook prachtig, heel veel te doen. Een week was te kort!

Niet zo....

E, 23-8-2015

We verbleven er in een safari tent. Dat is ons goed bevallen. Zeker de aanwezigheid van een toilet in de tent is fijn. De camping zelf vonden we wat minder, zeker het animatieteam vonden wij slecht. Ze straalden een futloze houding uit. Een tip voor de beheerders: geef de animatie uit handen, aan een extern bureau. Ook het beheerders echtpaar hebben wij zeer weinig gezien bij ons op het veld. Toon wat meer interesse in uw gasten en maak eens een praatje. Zeker belangrijk op een kleinschalige camping. Al mee al hebben we wel een fijne vakantie gehad, ook de omgeving is mooi. Voorthuizen is ook erg gezellig, veel winkels. Ook de veluwemarkt in Barneveld was erg leuk. En natuurlijk de mooie natuur van de veluwe is een aanrader.

voor herhaling vatbaar

fam lutje, 19-8-2015

Wij zijn al een aantal keren op het beloofde land geweest en genieten er ieder jaar weer. We vinden de sfeer prettig, de activiteiten die aangeboden worden en dat het een christelijke camping is( dat zie je terug in het programma d.m.v een zondagsdienst, sing inn, bijbelstudie etc)

Dit jaar hadden we in tegenstelling tot vorig jaar een confort plaats wat super was. We hadden meer dan genoeg ruimte om onze vrouwwagen , er kon met gemak een tentje bij staan.Hoewel ze erg hun best doen zijn de toiletten lang niet altijd schoon., Vooral op zondag en maandagochtend waren deze erg vies.

Tips ter verbetering zijn( oa, een groter (deels overdekt) zwembad,

Kantine hele dag open en dingen verkopen als friet, tosti's poffertjes pannenkoeken (uiteraard vers en niet magnetronpannenkoeken:)

Schoner sanitair

Meer doucheminuten! 2 pasjes voor 4 personen voor 3 weken is echt niet haalbaar.

professioneel Animatieteam aangevuld met stagiaires

Gezellige sfeer

Elise, 11-8-2015

Er hangt een gezellige sfeer op de camping, personeel is vriendelijk en ik maar vaak een praatje met ze.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Dit nooit meer

K.Koopmans, 8-3-2015

Wat een vreselijk onvriendelijke mensen van de camping. Wij zitten hier tijdelijk i.v.m. een emigratie. Na een fout van de medewerkers van de camping hebben niet het huisje gekregen waarvoor wij zijn wezen kijken en geboekt hadden. we kregen een veel kleiner chalet, maar moesten daar we even het zelfde bedrag voor betalen dan een grote. Niet echt netjes. Ook omdat ons verblijf verkort word werd er zonder overleg nog eens een huur verhoging gedaan, terwijl wij dit netjes hadden gemeld en er overlegd zou worden. Niet dus. Nu zitten we ook nog eens zonder stroom en er is niemand te bereiken. Dus dit mogen we ook weer lekker zelf oplossen. Wij zijn zeer teleurgesteld in dit bedrijf en de medewerkers omdat ze hun fouten niet willen toegeven en ons daar ook niet in tegemoet komen. Wij weten wel dat we deze camping aan Niemand zouden aanraden. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld en geholpen. Echt een grote teleurstelling.
    Gereisd met partner in februari 2015
    Luuk Timmer,

Beste mevrouw Koopmans,

Wat jammer dat jullie op deze manier terug kijken op het winterverblijf op onze camping. Wij zijn van mening dat we u vooraf goed hebben geïnformeerd over het chalet en de geldende tarieven. Bij vertrek heeft u daarnaast aangeven dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij zijn daarom verbaasd over deze reactie. Tijdens de winterperiode is 't Beloofde Land gesloten. Wij verhuren echter wel een aantal chalets voor tijdelijke bewoning.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Beloofde Land Evangelische Camping in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Beloofde Land Evangelische Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Beloofde Land Evangelische Camping scoort een 7.87 uit 10 op basis van 46 reviews.