Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) *****

Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)
De Boshoek (recreatiepark)
8,2

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Boshoek (recreatiepark) bij:

28 tips over De Boshoek (recreatiepark)

T-Groep, 23-10-2014
Als tip willen we meegeven om duidelijk bij aankomst te vermelden dat betaalzender FOX deel uit maakt van het zenderpakket, zodat we geen voetbal in de plaatselijke horeca hoeven te kijken.
s.kamminga, 13-9-2014

het restaurant in september ook open

voor de studio / hotelkamer een gesloten afvalbak.

Peter, 12-9-2014
Wij hebben elke dag gefietst en genoten van de prachtige omgeving en de leuke plaatsen, Harderwijk, Putte, Ermelo, Barneveld, Voorthuizen.

Valerie Haverbeke, 21-8-2014
Iets grondiger schoonmaken!
Fam Brandwijk, 19-8-2014
Even het huis goed nalopen op achterstallige kleine dingen, even de puntjes op de i dan is het helemaal toppie. Betere matrassen zou een hele grote vooruitgang zijn. Maar jullie zijn een ieder zeer welwillend gezind dus komt best goed.
Brenda, 4-8-2014
Vernieuwen!! En mensen duidelijk laten weten dat er bungalows zijn die nog geen luxe interieur hebben. Voor 1400 euro voor 12 dagen was er vast iets veel beters geweest. Gelukkig alleen mooi weer tot nu toe anders waren we allang vertrokken. Receptie heel vriendelijk personeel daar geen opmerkingen over!

Brenda, 4-8-2014
Renoveren! En het plaatje over de inrichting komt totaal niet overeen met de eigenlijke inrichting. Het is oude rommel.
van der Velden, 7-7-2014

De voortzehuisjes zijn erg leuk en natuurlijk de safaritenten.

Ook is er tegenwoordig een plop tent dat zag er ook erg leuk uit!

Fee, 21-4-2014
Kootwijkerzand (15min rijden) is geweldig!
Suzanne, 17-2-2014
Wij zijn wezen dineren bij 't Herdertje in Voorthuizen. Paar minuutjes rijden met de auto. Nog nooit zo lekker gegeten! Absolute aanrader!