8,1

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)***** bij :

288 reviews over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in het Nederlands

mooie hotelkamer op de camping

elzinga, 17-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

de hotelkamers liggen mooi rustig op de camping. erg schoon en compleet
Gereisd met partner in augustus 2017

Best nog een keer

Saskia, 14-8-2017
  • Onderkomen7

Het binnenzwembad is aan de kleine kant voor zo,n groot vakantiepark.

Het buitenzwembad was iets groter, maar dan moet je uiteraad ook mooi weer hebben.

Speeltuintjes genoeg, genoeg te doen voor de kinders!

Beste Saskia,

Dank je voor deze mooie voldoende voor ons park. En natuurlijk zien we jou en je gezin graag nog een keer!

Mooie camping, erg schoon en netjes!

Laurens Oldenbeuving, 12-8-2017
  • Onderkomen9

We hebben een week gezeten in een Trekkershut, erg mooi en compleet ingericht. Mooie speeltuin voor de deur en het toiletgebouw was super, en erg schoon en netjes. Ook de paarden en konijnen vonden de kinderen geweldig. Vriendelijk personeel. We waren eerst wat huiverig voor de weg die tussen de twee gedeeltes van de camping ligt maar dat was geen probleem. Het is geen drukke weg en auto's rijden er langzaam. We komen zeker een keer weer!!

Beste Laurens,

Wat zijn we blij met deze 9! We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat onze gasten een fijne vakantie hebben. Fijn dat terug te zien in dit mooie cijfer.

Graag tot ziens!

Goed vertoeven

Hans en Jose, 11-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het was goed voor elkaar.we zaten in een voorthuisje nummer 1.Alleen jammer dat het binnenbad pas om 1 uur open ging en best wel smerig was de vloer. Verder is het een mooi park speeltuin en voetbal muur waren echt perfect.

Beste Hans en Jose,

Fijn te horen dat het goed toeven is bij ons op de Boshoek. We nemen jullie feedback mee! Dank daarvoor.

Graag tot ziens!

Volgend jaar weer!

Eliona visser, 9-8-2017
  • Onderkomen9

Een super vakantie gehad op de boshoek. Kampeerplek met eigen sanitair is top! Mooie voetbalveldjes, pannakooi, sutumuur en tennisbaan. Zwembad binnen niet heel groot maar wel schoon. Aan alle leeftijden wordt gedacht bij activiteiten. Gratis WiFi voor kinderen op bepaalde loungeplekken! Voetbaltoernooi tegen andere campings was top. Kortom volgend jaar komen we weer!

Beste Eliona,

Geweldig om te lezen dat jullie een supervakantie hebben gehad en volgend jaar weer komen. Wat een compliment!

Dank je wel!

Superschoon!

A. De Vreugd, 8-8-2017
  • Onderkomen10

Wij hebben recent een week in een Veluwelodge doorgebracht en het chalet was nieuw en superschoon, vorige week hebben wij een hotelkamer voor 1 nacht geboekt en ook deze was superschoon, voor een hotelkamer heel ruim met een mooie badkamer en een keuken, wij hebben geen gebruik gemaakt van de keuken maar we komen zeker nog een keer terug om langere tijd in een hotelkamer te verblijven.
Gereisd met partner in augustus 2017

Beste A. de Vreugd,

Wat een prachtige recensie voor onze hotelkamers op de Boshoek. Dank u wel!

Fijn te horen dat u terugkomt!

Super leuke camping.

Claudy Carnas, 7-8-2017
  • Onderkomen9

Wij verbleven in hotel. Erg leuk en heerlijk schoon. Ontzettend aardig en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten bij Western Plaza. Snelle, goede bediening. Top weekend gehad.

Beste Claudy,

Dank je wel voor dit mooie cijfer. Daar zijn we heel blij mee. Wat fijn dat jullie het goed hebben gehad bij ons!

Super vakantie!

Jorg de Bakker, 6-8-2017
  • Onderkomen10

Vriendelijke mensen, goede service, mooie accomodatie, leuke animatie, kortom: hele fijne camping!

Beste Jorg,

Wat kan ik hier nu nog aan toevoegen? Bedankt voor deze mooie recensie voor de Boshoek. Graag tot ziens!

Top camping: schoon en super klantvriendelijk!

Daphne de Bakker, 6-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Voor de 2e keer onze vakantie doorgebracht op de Boshoek. Echt een heerlijke tijd gehad met onze 2 kinderen. Echt genieten. Mooie locatie, service en klantgericht. Lekkere zwembaden en bovenal schoon!

Echt een aanrader.

Beste Daphne,

Dank je wel voor dit prachtige cijfer voor onze Boshoek. Wat fijn te lezen dat jullie echt genoten hebben!

Hotelkamer met kitchenette

L.Scherpenisse, 5-8-2017
  • Onderkomen10

Een heerlijk verblijf in een hotelkamer bij de boshoek in voorthuizen met vriendelijk personeel Ook het ontbijt was goed. Zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Beste L.Scherpenisse,

Wat fijn te lezen dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad bij ons op de Boshoek. We zijn heel blij met dit mooie cijfer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) scoort een 8.12 uit 10 op basis van 288 reviews.