Camping Ackersate *****

Ackersate
8,8

WebsiteLink naar website

168 reviews over Camping Ackersate in het Nederlands

Prima camping en vriendelijke eigenaar-medewerkers

Fam. Renkens, 15-10-2017

In het naseizoen kamperen is daar prima en je hebt volop rust!
Gereisd met partner in augustus 2017

ik heb het fantastysch gehad prima sfeer

Maria van Wijk, 3-10-2017

ik heb weet niet zo een reden te bedenken dat niet goed was ik vond het prima heb het naar mijn zin gehad en dat is voor mij het belangrijkste .
Gereisd alleenreizend in september 2017

In 1 woord Super!

GdeGroot, 25-9-2017

Accommodatie 'vakantievilla 6 persoons' echt mooi en ruim en alles erop en eraan. In 2017 geplaatst en mooi aangelegd met beplanting en ruime tuin, terras en buitenhaard/kachel. Ook het park had alle faciliteiten die nodig waren inclusief een zeer groot zwembad! Personeel was behulpzaam en vriendelijk zelfs aan het einde van het seizoen. Wij willen weer! Zelfs met een baby was vakantie vieren nu leuk :) omgeving overigens ook top. Overal bossen en leuke dorpjes.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldig

Steenbergen, 18-9-2017

Een prachtige nieuwe vakantievilla op een schoon en netjes onderhouden park. Een ruime 6 persoons villa met een groot terras met stoelen, kussens en voor s avonds een kachel. In de schone villa was alles aanwezig. Je loopt in een kwartier naar een het gezellige Voorthuizen met winkels en terrasjes.
    Gereisd met partner in september 2017

Mooi camping

Stef uut dwingeloo, 27-8-2017

Ackersate is leuke camping.Wij zaten in luxe villa wat net nieuw was super mooi en schoon incl bedden op gemaakt voor 5 euro meer.Restaurant was ook goed. Snackbar prima ook normale prijzen .Zwembad super voor de kinderen .Animatie was er zat alleen gebruik van gemaakt camping is schoon en netjes aan gelegd .Enige was de varkens boederij die stonk nog al maar goed daar kan de camping niks aan doen .Zeumeren lekker zwemmen in meer en ook leuke golfbaan .De camping gaat flink uit breiden incl buitenbad .Aardig personeel en aardige eigenaar .Groeten uut Dwingeloo
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

een gewone voldoende voor deze camping

angelique, 27-8-2017

4 pers.verandachalet, redelijk schoon zou iets beter kunnen. reataurant karrewiel goed eten goede prijs. snackbar prima op de tosti's na..slechtste tosti's ooit gegeten, bruin brood en slap..dit kan veel beter. Animatie simpel. zwembad gewoon, kinderen hebben zich vermaakt en dat is het belangrijkst. Wel veel herrie binnen ondanks dat het vrij rustig was. de ''grote speeltuin'' zoals mensen het noemen is in mijn ogen vrij klein . de plaatjes die je vanaf de site ziet is toch altijd net even anders lijkt wel. voor de rest heerlijk rustig. zwemmeer zeumeren op 2,3 km. De beste pannenkoeken eet je op een 1,5 km van de camping bij de heuveltjes. Op de fiets zit je in 2 km bij voorthuizen met AH en jumbo en paar terrasjes. Op zondag is alles dicht ivm religie.

Monkey town op 2 km. Mischien komen we hier volgend jaar weer terug omdat de kinderen en dan dus ook wij erg genoten hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Supervakantie

Ben, 16-8-2017

Mooi huisje met alles wat je wenst. Restaurant erg goed. Snackbar erg goed, in de spits een lange rij maar dat is een goed teken en je hebt vakantie. Zwembad erg leuk met de glijbanen. Alles is zeer netjes, ik lees over geen bediening op het terras maar dat was er wel toen ik er was. Kids hebben het top gehad. Tot volgend jaar.
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Verschrikkelijk slechte ontvangst door receptie!

Slechte eerste indruk, 14-8-2017

De receptie medewerkster begroette ons door middel van het dood slaan van een vlieg voor onze neus. Vervolgens werd mijn dochter afgesnauwd, omdat haar vriendinnetje haar te enthousiast begroette in de receptie. De kinderen moesten van deze mevrouw fluisteren.

Verder een hele mooie camping en schoon sanitair. De rest van het personeel is super aardig. Vooral de meiden in het winkeltje! Leuk animatieteam!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Héérlijk!

Frida ten Hoef, 11-8-2017

Heerlijke vakantie gehad op Ackersate. Prachtige camping, mooie omgeving en genoeg te doen voor jong en oud. Lekker gegeten in het restaurant. Kinderen vermaakten zich elke dag in het zwembad, goede animatie. Vooral heel erg relaxt. Vriendelijk personeel en altijd behulpzaam.

Wij hadden ook last van vliegen, maar ik begreep dat er overal in Voorthuizen hierover werd geklaagd.

Een vakantiepark dat constant aan het vernieuwen is en er super netjes uit ziet!

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geen aanrader

Familie Sytsma, 5-8-2017

Het zwembad en de speeltuin voor de kinderen zijn top. De penetrante varkenslucht en de vele vliegen geven je het idee alsof je in een stal kampeert. Daarnaast is dat grind op de kampeerplaatsen bloedirritant. En dat de eigenaar als je net geïnstalleerd bent, komt controleren of je kleedje niet een paar centimeter op het gras ligt, is ronduit lachwekkend. Zaterdagochtend om 10.15 reed de grasmaaier al op onze plek rond, we waren nog de laatste dingen aan het inpakken, kinderen liepen nog rond, levensgevaarlijk! Kortom, eens maar nooit weer.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ackersate bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ackersate in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ackersate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ackersate scoort een 8.84 uit 10 op basis van 169 reviews.