8,8

Uitstekend

WebsiteLink naar website

162 reviews over Camping Ackersate in het Nederlands

Verschrikkelijk slechte ontvangst door receptie!

Slechte eerste indruk, 14-8-2017

De receptie medewerkster begroette ons door middel van het dood slaan van een vlieg voor onze neus. Vervolgens werd mijn dochter afgesnauwd, omdat haar vriendinnetje haar te enthousiast begroette in de receptie. De kinderen moesten van deze mevrouw fluisteren.....Zeker een dochter van de eigenaar ofzo (donker krullend haar)?!

Verder een hele mooie camping en schoon sanitair. De rest van het personeel is super aardig. Vooral de meiden in het winkeltje! Leuk animatieteam!

Gereisd familie in augustus 2017

Héérlijk!

Frida ten Hoef, 11-8-2017

Heerlijke vakantie gehad op Ackersate. Prachtige camping, mooie omgeving en genoeg te doen voor jong en oud. Lekker gegeten in het restaurant. Kinderen vermaakten zich elke dag in het zwembad, goede animatie. Vooral heel erg relaxt. Vriendelijk personeel en altijd behulpzaam.

Wij hadden ook last van vliegen, maar ik begreep dat er overal in Voorthuizen hierover werd geklaagd.

Een vakantiepark dat constant aan het vernieuwen is en er super netjes uit ziet!

Voor herhaling vatbaar!

Geen aanrader

Familie Sytsma, 5-8-2017

Het zwembad en de speeltuin voor de kinderen zijn top. De penetrante varkenslucht en de vele vliegen geven je het idee alsof je in een stal kampeert. Daarnaast is dat grind op de kampeerplaatsen bloedirritant. En dat de eigenaar als je net geïnstalleerd bent, komt controleren of je kleedje niet een paar centimeter op het gras ligt, is ronduit lachwekkend. Zaterdagochtend om 10.15 reed de grasmaaier al op onze plek rond, we waren nog de laatste dingen aan het inpakken, kinderen liepen nog rond, levensgevaarlijk! Kortom, eens maar nooit weer.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Ackersate***** bij :

We hebben een heerlijke tijd hier op ackersate.

Familie Lengers, 5-8-2017

Het is een prachtig aangelegd park met mooie huisjes. Een super service en heel vriendelijk personeel. Echt top👍!!!

Een super week gehad.

Mike Blokland, 5-8-2017

Een top week gehad.Ondanks het vroege seizoen genoeg animatie voor de kinderen.Gezien het uitbreiden van het park kun je goed zien dat er rekening gehouden word met vakantie gaande mensen. accommodatie van het park zeer goed.over het hele park zijn er speeltuintje te vinden en centraal gelegen het grote speeltuin,het zwembad,midgetgolf en speelhonk.Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.In de weide omgeving een winkel centrum op een paar honderd meter afstand.Atractie park het schatteneiland op 1 1/2 km van het park.een absolute aanrader met kinderen tot ongeveer 12 jaar. naast het attractie park schatteneiland licht er een water park waar ook van allerlei dingen te beleven valt.Kortom een prima vakantie park voor ieder wat wils.
      Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijke vakantie

S., 5-8-2017

Top park met mooi zwembad voor jong en oud! Park is ook heel netjes en ondanks dat ze aan het uitbreiden zijn geen last gehad van de werkzaamheden!

Op steenworp afstand van Julianatoren, Apenheul en Dierenpark Amersfoort!

Restaurant op Camping is ook een echte aanrader!

Gereisd familie in mei 2017

Mooi park

Patricia, 23-7-2017

Wij waren hier van 7 juli tm 21 juli. Het personeel moet echt anders.Zo onervaren. Begon al bij aankomst. Bleek dat er een Infoboekje was incl waardebonnen. Bij toeval toen ik vroeg wat het * inhield bij de menu's kregen wij het boekje incl de waardebonnen volgens de ober moest je die ontvangen bij Aankomst??.En dan ook bij de snackbar. Meerdere keren bestellingen die niet juist waren of miste. 1x een broodje Underdog besteld en meegenomen naar het huisje.Eenmaal aangekomen lag de worst en ingrediënten naast het broodje?Daarbij als je een terras hebt, zorg dan ook voor bediening. Dit is echt schandalig. Dat gasten zelf hun drinken moeten bestellen in het restaurant en soms zelf mee naar buiten moeten nemen.Zwembad moet echt personeel staan, jongen gevallen personeel wist niet wat te doen?

Wij hadden de 4 persoons villa bungalow.Helemaal nieuw.Maar hier ook geen map hoe je bv de schuifdeur werkt.

E.G. Ommen,

Beste familie Wijma,

Wat vervelend om te horen dat u uw verblijf zo ervaren hebt. Wij danken u voor de feedback en gaan hier zeker ons voordeel mee doen.

Met vriendelijke groet,

Medewerkers Vakantiepark Ackersate

Heerlijke dag als gast

Mascha, 24-6-2017

Waren een dag te gast en hebben onwijs genoten.
      Gereisd familie in juli 2016
      E.G. Ommen,

Beste Mascha,

Goed te horen dat jullie deze dag genoten hebben! We hopen jullie vaker op ons park te mogen ontmoeten.

Groeten,

Medewerkers Vakantiepark Ackersate

mooie plek en omgeving, stonden op een tentenveld

jan rienk, 29-5-2017

tentenveld stond veraf van de toiletten, mooi zwembad en geweldige omgeving om te fietsen.
      Gereisd met partner in juni 2016

Supercamping

Erna, 24-5-2017

Mooie schone camping van alle gemakken voorzien. Prachtig zwembad en zeer goed restaurant. Mooie omgeving en gezellig dorp.
      Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Ackersate***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ackersate in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ackersate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ackersate scoort een 8.84 uit 10 op basis van 163 reviews.