Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Recreatie 't Lohr in het Nederlands

leuk & goed!

D. Zuidstra, 11-5-2009

Van 1-mei tot 3-mei hier, met familie (totaal 36 personen) geweest. Echt een super accomodatie!

Huis/Woonkamer erg groot, keuken ook vrij groot met groot fornuis en een vaatwasser (!). Slaapkamers waren normaal, de matrassen waren iets te hard, maar het kon er mee door. Douches en wc's erg schoon, alleen jammer dat er maar 3 douches en 4 wc's in het gebouw waren voor 36 personen.

Leuke dingen bij de huizen, o.a. trampoline en tafeltennistafel. Tegenover ons huis was een overdekte ruimte waar je kon volleyballen. Het zwembad was niet erg groot, maar de kinderen hebben zich prima vermaakt.

Service ook prima. De hapjespan was kapot, we kregen meteen een nieuwe.

Op de zaterdag hebben we gegolft (het Lohr heeft een aparte 18-holes golfbaan), die was ook erg leuk!

Het is jammer dat wij, als familie, net elk jaar naar het zelfde gaan, want dit zou echt een accomodatie zijn waar ik nog eens zou willen terugkomen. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2009

topper van een groepsaccomodatie

sandra, 3-10-2008

In september hier met een vriendegroep geweest.

Het was een fantastische acoomodatie met alles op en aan.

Zelfs een vaatwasser!

Snitair bestond uit een aantal douches, toiletten, wastafels naast elkaar. Net zoals je op een camping ziet.

Alles superschoon en tiptop in orde.

Zeker niet te vergeten de Kota die in de tuin stond waar je een gezellig haarvuur kon maken en met 25 personen in kon vertoeven.

De kinderen konden met een kar hout halen uit een van de schuren bij de aangrensende woning.

Trampoline in de enorme tuin die we tot onze beschikking hadden.

Het overdekte zwembad maakte het plaatje compleet.

Het betrof al onze verwachtingen!! Perfect

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Recreatie 't Lohr in Voorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Recreatie 't Lohr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Recreatie 't Lohr scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.