Hotel Thermen Bussloo ****

WebsiteLink naar website

918 reviews over Hotel Thermen Bussloo in het Nederlands

Fantastisch!

Henk, 18-10-2017

Ik zou niet weten wat ik slecht heb ervaren.......Alle sauna's zijn Top!!!
Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Prima!

Mila, 16-10-2017

Eerder bij Thermen Bussloo geweest, maar nooit eerder een overnachting gehad. Alles was prima voor elkaar. Vanwege het heerlijke weer erg druk buiten op het terras en ligweide, wat personeel duidelijk niet aankon. Veel heen en weer geloop met verkeerde bestellingen. Diner in restaurant Intens was ook prima, alleen vind ik de ambiance daar niet echt top. De ruimte is erg groot en weinig sfeervol in verhouding met restaurant bij de thermen zelf.

Al met al prima weekend gehad, maar de prijs is wel aan de hoge kant

Gereisd met partner in oktober 2017

Altijd weer heerlijk om hier te zijn

K. Broersma, 5-10-2017

Het is een van de mooiste wellness resorts, schoon en heerlijke ontspanningsruimten en mooie horecagelegenheid met fijne banken. Vooral in combinatie met het heerlijke hotel (mooie kamers en erg fijne bedden!).

Het wordt hier wel steeds drukker, zonder dat er meer sauna's/baden bijkomen, dat is jammer. Het wellness restaurant was nu vaak erg druk en de deuren van de sauna's gaan zo vaak open en dicht dat het nauwelijks op temperatuur blijft.

Aanrader om zelf slippers/badjas mee te nemen, de prijzen zijn erg hoog voor alle extra's, het eten en drinken.. ook als je in het hotel verblijft dien je extra te betalen voor een badjas en slippers. De handdoekenservice is ook niet inbegrepen, maar wel fijn dat je een paar keer per dag je natte handdoek kan omwisselen. Als je in de buurt woont, betaal je relatief weinig voor alleen sauna entree. Voor ons is het echter bijna 2uur rijden, waardoor we dan blijven slapen.

Vanwege de prijs gaan wij toch eens verder kijken naar een -net zo mooi- alternatief.

Gereisd met partner in oktober 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thermen Bussloo bij:

lekker weg met dochterlief, even ontspannen

Anja Rutten, 1-10-2017

Het is druk, maar er zijn vele sauna's, die zijn allemaal goed verzorgd, eten in wellness ietsje minder, (smoothie was erg waterig en bij de thee compleet waren de lekkernijen droog en erg summier😬) rust ruimte boven het restaurant te gehorig door het op- en aflopen van de trap en teveel spot-verlichting. De hamam behandeling van Leo en Lieke was een oase van rust, heerlijk ontspannen👍👍👍 Het hotel is sfeervol, mooie kamers, het 5 jarig bestaan menu in restaurant Intenss was prima, wel is ook hier de accoustiek niet top, waardoor het minder rust uitstraalt door het geroezemoes om je heen. Personeel is vriendelijk en ziet er verzorgd uit.
    Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Steeds weer de moeite waard

Peter, 28-9-2017

Zowel hotel als saunagedeelte stralen professionaliteit uit. Restaurant Intens is een absolute aanrader, zeer vriendelijke medewerkers en zéér lekker gegeten!! Wij rijden 2 keer per jaar meer dan 200km vanuit België om hier te komen genieten, dit zouden we er zeker niet voor over hebben moest de kwaliteit niet top zijn. Je voelt aan alles dat iedereen elke dag het beste van zichzelf geeft om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. De opgietingen zijn gewoon (wereld) top. Kortom Sauna én Hotel zijn zeker niet de goedkoopste, maar kwaliteit heeft zijn prijs en die is het meer dan waard. Wij blijven fan!!
    Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk bijkomen...een kado'tje voor mezelf !

Linda Eijkelboom, 27-9-2017

Zelf ga ik op badkledingdagen en vind het niet fijn om me in het openbaar te moeten omkleden, dus daarvoor gebruik ik de toiletruimte...(gezien dat veel andere gasten dat ook doen) en daarmee hou je dus het toilet voor anderen langer bezet dan de bedoeling is...dus dat is wel handig om van te voren te weten als je er nog nooit geweest bent.

Fijn is dat je overal kunt gaan en staan waar je wilt, overal vriendelijk personeel loopt om je vragen te beantwoorden, je heerlijk vrij voelt en ontspannen de deur uit gaat.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Super sauna resort!! Uniek en je gaat terug komen!

Gerrit, 25-9-2017

Heerlijk resort met alle mogelijke faciliteiten die geregeld veranderen door opwaardering, verbouw en uitbreiding. Keurig onderhouden. Alles schoon, heerlijk eten in de diverse restaurants. Heerlijke sauna's met enorm veel keus en voor elk wat wils. Wel van te voren reserveren. Niet goedkoop maar eten is voornamelijk biologisch en van hoge kwaliteit! Tevens de mogelijkheid om een kamer te boeken in het bijbehorende hotel. In je badjas vanuit je kamer door de prachtige ondergrondse tunnel zo de sauna in. Top!! Heb al een hoop sauna's gezien maar hier komen we regelmatig terug!
    Gereisd met partner in april 2017

Subliem!

HERWIG, 24-9-2017

fantastisch verblijf en prima sauna's,nergens beter gevonden!

Heerlijk genieten

Jolanda, 23-9-2017

Alles is hier even relaxed. De verschillende sauna's, bubbelbaden enz,enz. Het eten in t resaurant is erg goed en zeer sfeervol vertoeven daar.
    Gereisd met partner in april 2017

Service en eten niet in verhouding met prijs

Ester, 23-9-2017

Dit keer een teleurstellend weekend bij Thermen Bussloo. Lange wachtrij bij hotelreceptie (steeds zo'n 10 tot 15 min). Sauna's en ligweide waren overvol. Restaurant Intens gezellig maar eten niet heel bijzonder. Kamer redelijk schoon (op wat stof en haren na) en ontbijt prima. Tijdens lunch een half uur moeten wachten op een taaie, oude club sandwich. De keuken kon het duidelijk niet aan. Die is teruggestuurd, maar nadat de binnen 5 minuten beloofde nieuwe sandwich er nog steeds niet was en we daar toch echt al 50 minuten zonder eten zaten maar afbesteld en naar huis gegaan. Maar niet voordat we eerst nog 12 minuten bij de hotelreceptie moesten wachten om een flink bedrag af te rekenen. Geen probleem om dit geld uit te geven, maar de service en kwaliteit stonden totaal niet in verhouding. Jammer. Voor ons niet meer.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thermen Bussloo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thermen Bussloo in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thermen Bussloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thermen Bussloo scoort een 9.11 uit 10 op basis van 920 reviews.