9,1

Uitstekend

Zoover award

289 reviews over Camping Minicamping De Adelaar in het Nederlands

Wat is dit toch een heerlijke camping!!

Herman en Marlies, 13-8-2017

En weer zitten we met volle teugen te genieten op deze geweldig leuke camping!

De plekken zijn heerlijk ruim, het sanitair is super schoon, zelfs in het hoogseizoen!

Wat is er mooier dan te ontbijten met uitzicht op weilanden met koeien!

De sfeer op de camping is heerlijk relaxed.

Voor zowel jonge gezinnen als senioren is deze camping een absolute aanrader.

En zeker niet in de laatste plaats door het gastvrije gevoel wat Wim en Cobie je geven.

Uiteraard komen wij snel weer terug, om weer opnieuw te genieten! 😊👍

Gereisd met partner in augustus 2017

Super camping

Maartje, 11-8-2017

Wij hebben er zojuist 2 top weken opzitten!

Wat een super leuke camping voor een super leuke prijs!

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt door de speelstal, waterpomp en de skelters!

Wat fijn is, is dat de meeste kinderen niet ouder dan 10 jaar zijn, dus je hebt veel kinderen in dezelfde leeftijdscategorie. Wij komen zeker terug!

TOP, zeker een AANRADER.

Rob & Marjolein, 11-8-2017

Ruim opgezette camping met een mooie grasmat (bij regen geen staand water). Plekken langs "beekje" zijn ruim. Sanitair up-to-date en netjes (zeker in de speelstal) en schoon. Veel speelgelegenheid voor kinderen in en rond de speelstal. Wil je een rustigere plek, dat kan langs het "beekje". Op en rond de camping wordt veel georganiseerd. Duidelijkheid over wat is toegestaan en wat niet (voorkomt scheve gezichten). Lokale super (COOP) heeft wat je nodig hebt en anders even naar Klarenbeek (PLUS). Welkomstmaaltijd van Ribhouse is een aanrader. Veel mooie fietsroutes. Vriendelijke en behulpzame gastvrouw/heer (Wim&Cobie).

Advies (=persoonlijke mening. Begrijp dat er mensen zijn die willen betalen voor wat zij daadwerkelijk verbruiken).:

- iets meer ruimte voor fietsstalling

- geen douche muntjes maar doorberekening in staplaats (gemiddeld verbruik)

- geen stroomverbruik a.d.h.v. meterstand maar doorberekening in staplaats (gemiddeld verbruik).

Doorberekening geeft vooraf duidelijkheid over totale kosten.

Gereisd met partner in juli 2017

De is voor ons de meest fantastische camping!

Familie van Viegen, 10-8-2017

De rust en ruimte zijn heerlijk hier. Niet hutje mutje op elkaar.

De speelschuur is super. Hier maken de kinderen gegarandeerd vriendjes.

Ook vond ik de structuur op de camping fijn; Om 19.00 klinkt er een luide koeienbel. Dan komen er vanuit alle hoeken kinderen naar de schuur gerend want Cobie, de boerin, gaat dan voorlezen. Alle kinderen zitten dan gezellig op de hooibalen te luisteren naar het verhaal van boer Bomas. Echt heel knus is dat. Om 21.00 uur worden de skelters opgeruimd door enkele kinderen die zijn uitgekozen na het voorlezen. En dan weet je dat het rustig wordt op de camping. Pure stilte om voor je tent of caravan te genieten van een goed boek met een glas wijn of samen bijpraten.

Ook het kanoën, wat georganiseerd was, was een super leuke ervaring met onze kids van 3 en 6.

Wij zijn hier nu voor de derde keer geweest. Dit jaar de eerste week waarna we nog 3 andere campings hebben bezocht. Maar zo fijn als in die eerste week hebben we het niet meer getroffen! Mijn zoon miste zijn vriendjes en de ruimte voor de caravan waar hij zo fijn kikkers heeft gezocht en gevoetbald.

Bovendien heb je op steenworpafstand een leuk pannenkoekenhuis met enorme speeltuin en Ribhouse Texas. Als het mooi weer is zit je binnen 10 minuten op Strand Bussloo. En je zit dichtbij Apeldoorn om lekker een dagje te winkelen.

Kortom, echt een aanrader voor jonge gezinnen die niet teveel drukte willen maar toch vertier vooor de kinderen.

Wim en Cobie, bedankt voor de gastvrijheid weer! Wij komen zeker terug!

Heerlijk

José Stelma, 6-8-2017

De camping is gericht op jonge kinderen tot 10 jaar. Dat geeft aan aparte rustige. sfeer
Gereisd familie in mei 2017

Superleuke camping voor jonge gezinnen

Judith Kaal, 5-8-2017

Wij zijn net thuis van bijna 3 weken vakantie op de Adelaar en hebben ons goed vermaakt. Er is veel te doen voor jonge kinderen. Een overdekte speelstal en buiten een waterpomp met zandbak. Elke avond leest de boerin een verhaaltje voor en als om 7 uur de bel gaat zie je alle kindjes naar de stal rennen, te leuk!

Hele fijne camping!

annelies van berkel, 31-7-2017

Rustige en gezellige camping. Zeer geschikt voor kleine kinderen en stellen van alle leeftijden. Ontspannen sfeer tussen de kinderen wordt aan alle kanten gestimuleerd door de kinderen vooral zelf te laten spelen en ontdekken. Zelfs in de regen is dit een top-camping!

Prachtig

Hanneke Ilbrink met kleinzoon, 30-7-2017

Écht genieten, als Oma met kleinzoon

Prachtige speel gelegenheden in de schuur met trampolines en een zandbak

En buiten met een grote speelplek en skelters

Dat alles met een prachtig uitzicht.

Alles zeer schoon .

Écht genieten

Coby en Wim bedankt voor jullie gastvrijheid en tot volgend jaar

Mooie boerderijcamping

Marianne, 13-7-2017

De velden en het sanitair zijn echt mooi. We vonden het wel raar dat we als kortkampeerder (5 dagen) anders behandeld werden. De mooie plaatsen zijn voor de lang kampeerders zei de eigenaresse (?). Uiteindelijk kregen we een comfortplaats. Verder op heel dat veld de hele week niemand gezien. Camping was nog echt uitgestorven. Wat ons wel stoorde was dat echt óveral briefjes ophangen. Je mag dit wel en dit niet. En van zo laat tot zo laat. We waren ons bewust dat we in de christelijke streek stonden, dus niets op zondag, maar heropvoeding hoeft niet.
wim smeenk,
Beste Marianne. Jammer dat u het zo ervaren heeft. Inderdaad langkampeerders gaan voor op kortkampeerders tijdens drukke periode`s. Maar is er ruimte dan mag u een plek naar wens uitzoeken wat bij u ook het geval was. We proberen het iedereen zoveel mogelijk naar wens te maken. Gelukkig was de camping niet uitgestorven en stond u niet alleen maar zo vlak voor de grote vakantie wel rustig. De regeltjes die hier hangen zijn helaas een gevolg van ervaringen. En de tijden zijn voor de kinderen die niet na 21 uur en voor 9 uur mogen skelteren. De meeste mensen vinden dit zelfs prettig. Wij hebben hier op zondag geen aankomst dag en dan is de receptie gesloten.. Maar verder is alles net zoals op andere dagen. Het is echt niet onze bedoeling mensen op te voeden maar een fijn verblijf te geven.Daar doen wij onze uiterste best voor. Dank u wel voor het mooie cijfer dat u gegeven hebt en de beoordeling over sanitair en velden. Groet Wim en Cobie

Leuke en schone camping

Esmeralda werkman, 11-7-2017

Leuke en schone camping mer vriendelijke beheerders. Aantal winkels op loop/ fiets afstand en tegenover texas ribhouse waar je goed kan eten. Speelmogelijkheid voor kinderen. Ruime plekken waaronder aantal met eigen water oa. Net onderhouden grasveld. Zeker een aanrader.
wim smeenk,
Dank je wel Esmeralda voor de mooie beoordeling. Ribhouse Texas onze overburen zullen hier ook blij mee zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Adelaar in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Adelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Adelaar scoort een 9.1 uit 10 op basis van 290 reviews.