Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****

Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****
808 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****
Nunspeterweg 70, 8076 PD, Vierhouten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan scoort een 8,0 uit 10, op basis van 808 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 117 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** met andere accommodaties in Vierhouten.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,8
7,1
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, sep 2014
"Heerlijk Hotel!"vertalen
P.Vegt
10,0
6,0

21-09-2014 Hotel Mallejan in Vierhouten is een pracht gebouw met heel veel ruimte.
Zelfs een ongebruikelijke als:"kan ik mijn elektrische auto hier opladen?"
werd goed opgepakt, leuk!

"Twitter beoordelingen"
19-07-2013 @luiztermuziek Heerlijk overnacht op een leuke #trouwlocatie @hoteldemallejan in Vierhouten. http://t.co/5MpFOjIRZL --- Bron: https://twitter.com/luiztermuziek/status/358135737101086720
"Prachtige ligging"vertalen
Alice
7,0

19-09-2014 Prima hotel, eenvoudige kamers, goed schoon en gastvrij personeel.
Uitstekende locatie om te fietsen.

Sept. 2014
"Prima hotel met heerlijk eten!"vertalen
Mariette Mooren
7,0

17-09-2014 Prima hotel. Het eten is heerlijk! Ook uitgebreid ontbijtbuffet met zelf gebakken brood. De kamers zijn wat gedateerd, maar schoon en prima bedden. De kamer was wel erg gehorig en ook de ligging aan de voorkant aan de doorgaande weg geeft veel lawaai van langsrijdend verkeer, maar ook een schitterend uitzicht op de groene omgeving. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede centrale ligging voor veel uitstapjes in de omgeving. Fijne dagen gehad!

met partner, Sept. 2014
"Geweldig hotel met een fijne keuken"vertalen
jos molhoek
6,0

18-09-2014 ondanks dat de ligging van het hotel aan een b-weg nogal luidruchtig is als je op het terras zit waan je je op de veluwe een "echte" gast, hebben 3 keer in het restaurant gegeten en op een schoonheidsfoutje na (wat goed werd hersteld)bijna perfect gegeten, kamer was schoon, personeel vriendelijk en attent en ook het weer zat geweldig mee.
kortom, geen zin om naar huis te gaan.

met partner, 2014
"Erg jammer"vertalen
Yvonne
3,0

15-09-2014 Hotel Restaurant De Mallejan geboekt omdat het in een schitterende omgeving ligt en ik hoopte op een beetje comfort, want het is per slot van rekening een 4-sterrenhotel. Op internet leek het inderdaad wel wat. Jammer, de teleurstelling was daarom dan ook des te groter. Er was weinig aanwezig dat ook maar leek op een 4 sterren hotel. De kamer was kaal, gedateerd en verveloos. De badkamer was te triest voor woorden met een thermostaatkraan, die zo nu en dan (zeer gevaarlijk!) kokend heet water produceert, ook al is de thermostaat op 38 graden ingesteld. De receptie is te treurig voor woorden. Banken, waarvan de versleten zittingen zijn voorzien van spreien om de gaten te maskeren. De leuningen van de banken gaven al aan hoe erg dit was. Het ontbijt was zéér basic. Het diner was goed. Maar het diner kan er niet voor zorgen, dat ik hier terug kom. Wat een teleurstelling! Als ik voor een 4sterren hotel boek, dan verwacht ik ook 4 sterren en niet triest vergane glorie

met partner, Sept. 2014
"Mooie locatie; prima hotel service"vertalen
herman van de beek
7,0

15-09-2014 Fijn hotel om een paar dagen te verblijven. veel fiets en wandelmogelijkheden in de directe ongeving. prettige en vriendelijke bediening. prima eten. Kamers zijn sober maar praktisch.

"Heel jammer"vertalen
piet van beugen
4,0
5,0

16-09-2014 Dit is tot nog toe de minst goede Fletcher hotel geweest.

"Heerlijke plek voor wandelaars."vertalen
Dr. J. G. N. Swart

17-09-2014 We hadden een
Heerlijk weekeind. Het eten is niet vier sterren waard, maar de service is prima! We genoten vooral van de bloeiende heide!

met partner, Sept. 2014
"Hotel en terras aan een drukke doorgaande weg."vertalen
Sanny Vaessen
4,0
8,0

15-09-2014 De bediening was erg wisselend, om eerlijk te zijn: afhankelijk van wie dienst had.

met oudere kinderen, Sept. 2014
"Heerlijk ouderwets hotel."vertalen
Karin Bakkers
7,0

14-09-2014 Natuurlijk zou dit hotel een opknapbeurt kunnen gebruiken maar wij hebben er beter dan thuis geslapen! De box spring bedden zijn voor ons uitstekend en dat is een belangrijk punt als je ergens overnacht. Verder ligt het hotel in een prachtige omgeving en werkelijk alle personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Dat er dan kleedjes op de banken liggen in de lounge of er een schilderij weg is en er een haakje te zien is vinden wij wel jammer maar niet zo erg. Wij sliepen bij de stallen dus aan de achterzijde, ik denk dat het voor wel geluidsgevoelig ia aan de weg! Dat is nog wel een punt: de kamers zijn gehorig maar gelukkig ging de tv bij de buren voor 23.00.u uit. Het ontbijt was super! Gelukkig ook geen harde muziek maar rust. verse jus zou wat ons betreft er nog bij kunnen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?