Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****

Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****
781 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****
Nunspeterweg 70, 8076 PD, Vierhouten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan scoort een 8,0 uit 10, op basis van 781 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 104 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** met andere accommodaties in Vierhouten.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,4
7,8
7,2
Toon score en beoordelingen van:
"Mooie omgeving"vertalen
Anneke
5,0
5,0
4,0

27-07-2014 De ligging van het hotel was prachtig. Kamer was erg klein en gedateerd wat inrichting betreft.
Personeel was vriendelijk
Ontbijt was vrij simpel.
Honden waren toegestaan maar vraag me af dit op alle kamers was of op speciale kamers.

"Twitter beoordelingen"
19-07-2013 @luiztermuziek Heerlijk overnacht op een leuke #trouwlocatie @hoteldemallejan in Vierhouten. http://t.co/5MpFOjIRZL --- Bron: https://twitter.com/luiztermuziek/status/358135737101086720
"Prachtige ligging"vertalen
Angelique Boas
10,0
8,0

26-07-2014 Omdat dit haar grootste wens is gaan wij rond de verjaardag van mijn hoogbejaarde moeder,92, 1x p. jaar naar de Mallejan. Mij was niet verteld dat reserveren niet kon. De vooraf gewenste kamer, 109, was bezet. Dit en t alternatief, 108, was ook grote teleurstelling. Na extra inspanningen van Welmoed ! was 106, een fijne kamer. Naast de buitentrap +punt! voor bagage sjouwen. Verwacht ontbijt op de kamer was 1 uur te laat?? terwijl dag van te voren duidelijk 8 uur was genoteerd door Welmoed. Terecht werd er voor 't veel te late, (9u) wel overheerlijke, ontbijt geen servicekosten berekend. Wél bier dat niet besteld was??!, ook op terras vergissing met bestelling. Voor 1 overnachting waren dit wel heel veel vergissingen naar mijn gevoel. Gelukkig wordt met veel liefde en vriendelijkheid opgelost.Waren er minder vergissingen gemaakt dan was mijn score zeker hoger geweest. Volgend jaar, mits mijn moeder er dan nog is zal alles hopelijk 100% in orde zijn. m.vr.gr. A.Boas

"Kan beter.."vertalen
Chantal
4,0
2,0
3,0

28-07-2014 Samen met mijn partner overnacht om de Veluwe beter te leren kennen. Dit laatste was zeer zeker geslaagd en voor herhaling vatbaar.
De service in het Hotel is perfect, we hebben op het terras genoten van de omgeving. De kamer daarentegen (105) viel buitengewoon tegen. Van een 4 sterren hotel verwachten wij veel meer!
De kamer is erg klein met ingezakte bedden welke nodig vervangen mogen worden. Ook een TV met toeter is echt niet meer van deze tijd. In de badkamer moet je douchen in een bad voorzien van (plakkend) douchegordijn. Tevens hangt er een rolgordijn in de badkamer waar de vochtplekken in zitten. Tot afschuw van mijn partner was het putje van de wastafel voorzien van haren (!!). Eveneens haren te vinden in de badkuip terwijl wij deze nog niet eens gebruikt hadden. Ook naast de wc rol was smerigheid te bespeuren op de muur (het had iets weg van snot). De kamers vielen ons erg tegen om nog maar niet over de gehorigheid te beginnen.. Zeker niet voor herhaling vatbaar!

Juli 2014
"Aanrader op de Veluwe!"vertalen
Patricia
9,0

25-07-2014 Hotel De Mallejan is echt een aanrader voor een bezoek aan de Veluwe. Het is zeer centraal gelegen en zeker voor fietsers een ideaal hotel, want er zijn overal fietspaden rondom het hotel en het hotel beschikt over een goede fietsenstalling.
Verder is de service prima en hebben wij er genoten van een heerlijk ontbijt.

"Mooie plek mooie omgeving"vertalen
palm siegfried
7,0

28-07-2014 Dit was onze zevende 'Fletcher'. Ik zou het interessant vinden (zoals in de meeste Fletcher) dat men op het einde van de dag een bon ondertekend met de consumties, dat zou discussies vermijden bij de afrekening. Ook als een toeslag voorzien is op een menu dat deel uitmaakt van een arrangement zou men de aandacht daarop kunnen vestigen.
Mijn excuses voor mijn gebrekkig Nederlands, het is niet mijn moedertaal!

met partner, Juli 2014
"Goede uitvalsbasis om de Veluwe te verkennen."vertalen
Yvonne Postma
10,0
8,0

22-07-2014 Het hotel Mallejan heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk attent personeel. Als je rustig (en op tijd) wilt slapen best kamers aan achterkant vragen, het terras, de straat en rumoer van camping kan storen.
Ontbijt is erg verzorgd en meer dan voldoende keuze. Ook fijn dat je heel de dag door voor eten en drinken in het hotel.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Truitje2003
6,0

24-07-2014 Heerlijk verblijf gehad in de fantastisch gelegen hotel. Goede uitvalbasis voor verschillende locatie's. Vriendelijke medewerkers, heerlijk ontbijt/diner, schone kamers. Groot nadeel is wel dat er geen airco aanwezig is op de kamers waardoor het met de warmte van afgelopen weekend niet prettig verblijven was op de kamers. Misschien een ventilator plaatsen???
Wij komen zeer zeker terug

"Leuk hotel"vertalen
Hendries
7,0

20-07-2014 Een leuk hotel met ruime kamers. De bedden zakken wat door. De badkamer is aan de kleine kant. Het restaurant ziet er fantastisch uit en het diner is prima. Het ontbijt is simpel. Om 25 minuten te moeten wachten op de roereieren is o.i. wel erg lang. Het spek wat hierbij hoort hierbij werd ook niet aangevuld. Jammer.
Het hotel ligt in een bosrijke omgeving. Vanuit het hotel fiets je zo de bossen in.

"Fantastische plek."vertalen
jack van lierop
7,0

20-07-2014 Jammer dat er een bruiloft was .met dit mooie weer was er geen plaats genoeg op het terras dit werd toegekend aan de bruiloft gasten,tevens konden we niet in het restaurant dineren,we werden in een cursuslokaal gezet,dit was volgens mij en andere gasten niet goed!!! de Mallejan ligt in een prachtige omgeving, het personeel is bijzonder vriendelijk en vlot.
De kamers zijn niet spectaculair, maar met de omgeving en het vriendelijke personeel is de prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
Zeker een plek om weer terug te komen.

met vrienden, Juli 2014
"Bijzonder vriendelijke bediening"vertalen
R Janzon
7,0

11-07-2014 Fletcher de Mallejan ligt in een prachtige omgeving, het personeel is bijzonder vriendelijk en vlot.
Zeker een plek om weer terug te komen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?