Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****

Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****
699 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****
Nunspeterweg 70, 8076 PD, Vierhouten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan scoort een 8,0 uit 10, op basis van 699 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 95 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** met andere accommodaties in Vierhouten.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,2
7,3
9,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Leuk, even er tussenuit."vertalen
irene van der velde...
7,0

22-4-2014 Leuk hotel, schoon, lekker eten. Vooral het ontbijt was erg uitgebreid en goed. Personeel heel aardig en behulpzaam.

"Twitter beoordelingen"
19-7-2013 @luiztermuziek Heerlijk overnacht op een leuke #trouwlocatie @hoteldemallejan in Vierhouten. http://t.co/5MpFOjIRZL --- Bron: https://twitter.com/luiztermuziek/status/358135737101086720
"Idyllisch gelegen - charmant hotel."vertalen
jan_jans
8,0

23-4-2014 Fijn hotel, kleinschalig en charmant, goede service, vriendelijk en zeer professioneel personeel, heerlijk terras. Diner en ontbijt goed maar niet heel luxe of uitgebreid voor een 4 sterren hotel. Prima kamer, enigszins klassiek, lekker zacht bed en flat TV.
Waterkoker, Nespresso apparaat op de kamer zou fijn zijn.
Geweldige omgeving voor lange wandeltochten door bos en hei, om helemaal tot rust te komen. Fietsen te huur, paardenboxen (uniek). Wifi access zonder gedoe.

We komen zeker terug!

met een groep, Apr. 2014
"Prima hotel"vertalen
Dirk Moll
9,0

22-4-2014 Het hotel is op een mooie locatie gelegen en maakt een verzorgde en keurige indruk. Personeel was zeer klantvriendelijk en behulpzaam.
We zijn eind feb twee dagen geweest en met het paasweekend nog een keer.
Het hotel is een aanrader wat ons betreft.

met partner, 2014
"Prachtig plekje"vertalen
Sietske
8,0

12-4-2014 Hotel "Mallejan" is een plek om regelmatig terug te keren, ligt in een schitterende omgeving. Geschikt voor urenlange wandelingen en fietstochten maken.

"Ons uitstekend!!!! bevallen"vertalen
D.M. VISSER
8,0

9-4-2014 N.a.v. het ene negatieve bericht van 2-4-2014, toch onze bedenkingen. Maar.....dit wilden we zelf wel even ontdekken. Vriendelijke ontvangst door zeer gastvrij personeel. Mooie kamer. Goed verzorgd ontbijt. Voor ons Zeker voor herhaling vatbaar . Wij zijn wel wat hotels gewend en vinden de Mallejan prijs/kwaliteit Prima!!!

met vrienden, Apr. 2014
"Mooie omgeving fijne ligging van hotel"vertalen
joop en Annemiek Fl...
6,0

8-4-2014 Hotel de Mallejan is goed bereikbaar ligt erg goed en omgeving is geweldig.
Het 5 gangen menu was zonder meer erg goed en was prijs/kwaliteit de moeite waard.

met partner, Apr. 2014
"Mooi hotel in een prachtige omgeving"vertalen
vanessa
6,0

6-4-2014 Wij zijn net terug van dit hotel. Het is een mooi hotel en de omgeving is super. Het personeel is gastvrij. We hebben hier niet gegeten dus daar kunnen we niet over oordelen. De kamers zijn verder goed, alles wat je nodig hebt. We misten alleen een minibar en een waterkoker zodat je zelf een kopje koffie kan zetten.

met partner, Apr. 2014
"Goede acoomodatie en een goede service"vertalen
John Van Leeuwen

4-4-2014 De medewerkers van de Mallejan zijn zeer behulpzaam en vriendelijk

"Aanfluiting"vertalen
Van den broek
5,0
5,0
2,0

2-4-2014 Wij zitten nu op dit moment in hotel de malle jan. Van de buitenkant ziet het er prachtig uit en de ligging is geweldig!
Maar wij zijn als "veiling gasten" duidelijk geen 4 sterren gasten.
We zitten in kamer 116, een klein benauwd hok met een badkamer die de naam eigenlijk niet waard is. Oud,versleten en je kunt er je kont niet keren!! Bovendien stinkt het hier naar rook.
Absoluut geen 4 sterren waardig. Nooit meer dus!!

"Goed bevallen!!"vertalen
Jan en Joke.
7,0

3-4-2014 Hotel restaurant de Mallejan ligt in een prachtige omgeving.
De geluidshinder ,van het verkeer op de naast het hotel gelegen weg, valt daardoor in het niet.
Kamer van ons(110) was goed. Alleen jammer dat de wc bril niet omhoog bleef staan. Elke dag schone handdoeken.
Ontbijt en diner prima en zeer vriendelijk personeel.
Wel bij vertrek de rekening controleren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?