Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****

Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****
774 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****
Nunspeterweg 70, 8076 PD, Vierhouten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan scoort een 8,0 uit 10, op basis van 774 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 104 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** met andere accommodaties in Vierhouten.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,4
7,9
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, jul 2014
"Goede uitvalsbasis om de Veluwe te verkennen."vertalen
Yvonne Postma
10,0
8,0

22-07-2014 Het hotel Mallejan heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk attent personeel. Als je rustig (en op tijd) wilt slapen best kamers aan achterkant vragen, het terras, de straat en rumoer van camping kan storen.
Ontbijt is erg verzorgd en meer dan voldoende keuze. Ook fijn dat je heel de dag door voor eten en drinken in het hotel.

"Twitter beoordelingen"
19-07-2013 @luiztermuziek Heerlijk overnacht op een leuke #trouwlocatie @hoteldemallejan in Vierhouten. http://t.co/5MpFOjIRZL --- Bron: https://twitter.com/luiztermuziek/status/358135737101086720
"Leuk hotel"vertalen
Hendries
7,0

20-07-2014 Een leuk hotel met ruime kamers. De bedden zakken wat door. De badkamer is aan de kleine kant. Het restaurant ziet er fantastisch uit en het diner is prima. Het ontbijt is simpel. Om 25 minuten te moeten wachten op de roereieren is o.i. wel erg lang. Het spek wat hierbij hoort hierbij werd ook niet aangevuld. Jammer.
Het hotel ligt in een bosrijke omgeving. Vanuit het hotel fiets je zo de bossen in.

"Fantastische plek."vertalen
jack van lierop
7,0

20-07-2014 Jammer dat er een bruiloft was .met dit mooie weer was er geen plaats genoeg op het terras dit werd toegekend aan de bruiloft gasten,tevens konden we niet in het restaurant dineren,we werden in een cursuslokaal gezet,dit was volgens mij en andere gasten niet goed!!! de Mallejan ligt in een prachtige omgeving, het personeel is bijzonder vriendelijk en vlot.
De kamers zijn niet spectaculair, maar met de omgeving en het vriendelijke personeel is de prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
Zeker een plek om weer terug te komen.

met vrienden, Juli 2014
"Bijzonder vriendelijke bediening"vertalen
R Janzon
7,0

11-07-2014 Fletcher de Mallejan ligt in een prachtige omgeving, het personeel is bijzonder vriendelijk en vlot.
Zeker een plek om weer terug te komen.

"Wij hebben genoten."vertalen
Mieke Nooijen
10,0
9,0

09-07-2014 Wij zijn voor het eerst met onze 4 zussen in de Mallejan geweest ,wij werden er ook(mal of melig van )twee van ons hebben al meteen een opdracht want er ligt een ???? verstopt die moest eerst gevonden worden .En wat denk je na wat heen en weer geloop gevonden he! Ja er liggen er hier nog meer gaan we morgen vroeg wel zoeken .Ha,ha,ha om 6.45 staan er vier zussen buiten om te gaan geocaching.in het mooie bosrijke gebied .genieten hoor .Hier na een lekker ontbijt genoten .en nog van alles gaan bekijken wat niet moeilijk is want de omgeving is zoooo mooi .(Dus een geslaagde zussendag ).

"Een aanrader!"vertalen
Esther
7,0

06-07-2014 De Mallejan is wat ons betreft een aanrader! Wij hebben er met een fletcher voucher een nachtje overnacht. Heerlijk gegeten, aardig personeel, prima kamer (vooral heel schoon). Ivm voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal was er een aantrekkelijke WK deal. Super service en fijne sfeer in het hotel, ook tussen gasten onderling. Alhoewel gelegen aan een weg, wel midden in een prachtige omgeving!

met partner, Juli 2014
"Was super mooi! goed hotel en mooie omgeving"vertalen
edwin luchtenburg
9,0

09-07-2014 de kamer was aardig ruim en netjes. de badkamer was zeer ruim met een bad. de omgeving was super het hotel lag in het bos en waren verschillende fiets en wandelroutes.

Juli 2014
"Mooie omgeving"vertalen
Trees van den Brand
8,0

07-07-2014 Hotel Mallejan ligt een een mooie bosrijke omgeving, waar je lekker kunt wandelen en op korte afstand verschillende streden liggen waar je naartoe kunt als je daar interesse in hebt.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en het eten is er uitstekend!

Juli 2014
"Prachtige locatie. Goede prijs kwaliteit"vertalen
M. Verhoef
8,0

05-07-2014 Mooi uitziend hotel op prachtige locatie. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Je zit zo in leuke plaatsen; Putten, Nunspeet, Harderwijk e.d.
Ontbijtbuffet ook goed.

met een groep, Juli 2014
"Smakelijk genieten van hotel en omgeving"vertalen
Gerard Lafaut
8,0

05-07-2014 Hotel de Mallejan in Vierhouten is zeker een aanrader voor eenieder die houdt van een gastvrij hotel met een lekkere keuken en van de natuur in de Veluwe. Het weer was de tweede dag de spelbreker, zoniet hadden we ons verblijf verlengd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?