8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** bij :

1676 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan in het Nederlands

Jammer van de ligging aan doorgaande autoweg

JvdS, 30-7-2017

Leuk hotel, maar hadden kamer met balkon (niet geboekt) wel berekend...uiteraard niet betaald! Deze lag aan de weg zijde en hebben hierdoor niet echt goed geslapen door de herrie van het verkeer. Ook de administratiekosten (lees boekingskosten waren dubbeld gefactureerd en moesten in discussie hierover...jammer!!

Prachtige omgeving en lekker gegeten.

Gereisd met partner in juli 2017

geweldig

Kees van Eekelen, 29-7-2017

je bent er echt welkom Het cijfer 9 zegt het al : Meer dan goed !
Gereisd met partner in mei 2017

Uitstekend, voor herhaling vatbaar

H.J.Keppels, 29-7-2017

Vriendelijke ontvangst en goede service

Er is helaas geen aircondition

Gereisd met partner in juni 2017

Zwaar onder de maat

Henri, 13-7-2017

ht een zware tegenvaller. Hoe meer je kijkt hoe meer vieze oude dingen je ziet. Hoe dit hotel 4 sterren heeft is echt een raadsel, misschien 2 maar dat is mogelijk nog veel.

Voor extra een kamer met balkon geboekt. Deze was echter volledig uitgeleefd, sierranden van het bed waren kapot, lampen kappen kapot, bij de kringloop haal je nog een bureau wat er beter uitziet dat soort dingen. Gemeld en we konden met moeite een andere kamer krijgen, wel zond er balkon (personeel bij de balie zeker vriendelijk en hoefde de toeslag voor het balkon ook niet te betalen).

Deze tweede kamer leek beter, maar gordijnen met gaten er in, vlekken op de deur, raar vies schimmel rolgordijntje in de badkamer en de tegels stinken van de schimmel, kitranden zijn volledig weggerot etc etc.

Dan het ontbijt, Het begon al met personeel wat naar elkaar stond te schreeuwen. Geen goedemorgen. Brood vers rest zeer matig, nog nooit zo'n slecht ontbijt gehad bij 4 sterren fletcher.

Gereisd met partner in juli 2017

Oale Meuk

Freddy, 14-5-2017

Wat een gedateerd hotel. Dat je al jaren bestaat wil niet zeggen dat je het niet hoeft te onderhouden! In de lobby meteen al het behang van de hoeken van de pilaren. Gedateerde kamer met opvallend weinig stopcontacten. In de serre aub niet naar boven kijken. Verf die van het aluminium afgebladderd is en het doek........ te vies om aan te raken wat een vlekken zitten erin.

En dan staat er aan de weg een bord met 4 sterren. Dat bord zal ook wel zo gedateerd zijn als het hotel zelf. Er staan wat mij betreft 2 sterren teveel op.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi hotel in 'n prachtig bosrijke omgeving.

Chris, 17-4-2017

Oud hotel dus minder luxe, wel schoon en netjes. Vriendelijk personeel die het je naar je zin willen maken. Eten was prima en de bediening ook. Goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsen.

Minder vond ik honden in de serre, maar dat wist ik, want dat stond ook op de site, dus daar moet ik dan ook niet over klagen.

We hebben daar e-bikes gehuurd, die konden wel 'n opknapbeurtje gebruiken.

'n plaats om te bezoeken wat de moeite waard is, is Elburg.

Gereisd met partner in april 2017

Mooi in de natuur gelegen.

Yvonne gijtenbeek, 14-4-2017

Fletcher hotel de mallejan ligt er mooi bij.
Gereisd met partner in januari 2017

Genoten van accomodatie en omgeving.

Wim Janssen, 13-4-2017

Ruime kamer, hygiënische bedden, schone lakens, voldoende linnen en verzorgingsartikelen.
Gereisd met partner in april 2017

mooie plek, menukaart op internet is lokkertje

fietser, 6-4-2017

Wij hebben fijn gefietst in de omgeving. Ik had me verheugd op de hertenbiefstuk 's avonds. Maar toen bleek de (wild)kaart van internet niet meer in gebruik. Dan maar de ribeye, waar buiten een groot bord van stond. Uitverkocht; en een ander hoofdgerecht ook. We zijn ergens anders gaan eten. Maar bij terugkeer stond het bord er buiten nog en een week later staat de wildkaart ook nog op Internet. Lokkertjes om mensen in het restaurant te krijgen? Bijna niemand durft dan nog weg te gaan.
Gereisd met partner in maart 2017

nette en vriendelijke ontvangst en goede service

j.p. hoondert, 6-4-2017

heel vriendelijk personeel goed eten

kamers aan de weg lawaaierig

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan scoort een 8.08 uit 10 op basis van 1677 reviews.