Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****

Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****
898 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****
Nunspeterweg 70, 8076 PD, Vierhouten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan scoort een 8,0 uit 10, op basis van 898 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 123 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan**** met andere accommodaties in Vierhouten.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,1
Kindvriendelijk
7,2
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, nov 2014
"Zeker een tweede bezoek waard"vertalen
André Neefs
7,0

26-11-2014 Zeer klantvriendelijke bediening. We hebben genoten van de mooie omgeving waarin het hotel gesitueerd is en de sfeer was gezellig en "warm".

"Twitter beoordelingen"
19-07-2013 @luiztermuziek Heerlijk overnacht op een leuke #trouwlocatie @hoteldemallejan in Vierhouten. http://t.co/5MpFOjIRZL --- Bron: https://twitter.com/luiztermuziek/status/358135737101086720
"Hotel met uitstraling"vertalen
Hans en Trijnie
5,0

24-11-2014 Prachting gebouw en vriendelijk personeel.Hoewel het hotel zeker niet was volgeboekt hadden we aan beide zijden "buren", helaas was het supergehorig en konden we bijna woordelijks verstaan wat in de andere kamer werd gezegd. Dit drukte wel een stempel op ons verblijf. Het interieur van de kamers is toe aan een opknapbeurt maar wel schoon. We hadden een prachtig uitzicht op het bos. Heerlijk ontbijt in de morgenuren.
Met slechts 1 stopcontact niet genoeg mogelijkheden om gsm, tablet en pc op te laden.
De badkamer is verouderd.
Het hotel en restaurant zagen er netjes uit.

Met partner, Nov. 2014
"Vooral in een mooie omgeving"vertalen
A Nijhof
6,0
5,0

25-11-2014 De omgeving is prachtig. Het hotel is mooi om te zien, maar van binnen (vooral de kamers) aan vervanging toe. Alles wat je nodig hebt voor een nachtje is wel aanwezig, maar bijvoorbeeld standaard een kluis, koelkast, enz niet. Wat ons betreft dus geen 4 sterren waard.
Pluspunten: erg vriendelijke personeel, schoon én goed+uitgebreid ontbijt.

Met vrienden, Nov. 2014
"Fijn hotel maar geen 4 sterren"vertalen
Jessica
5,0

24-11-2014 Het hotel ligt prachtig in de bossen en de bereikbaarheid is perfect. Het personeel is ontzettend klantvriendelijk. Het hotel is schoon en ademt een gezellige sfeer. Het diner en ontbijt zijn goed verzorgd.

Alleen, het is niet 4 sterren waardig. De kamers zijn niet ruim en hebben geen enkele luxe. Er is geen minibar, geen waterkoker, geen koelkast etc. De badkamer is krap en voorzien van een wat gedateerde inrichting.

Zoals gezegd is het een prettig en netjes hotel, waar het zeker fijn verblijven is. Maar verwacht geen "4 sterren" luxe, want dat is er niet. Het is eerder een 2 sterren hotel met uitstekende klantvriendelijkheid.

"Prachtige plek"vertalen
B. Bakker
8,0

24-11-2014 Sfeervol en rustig hotel op een prachtige plek met zeer vriendelijk personeel.
Direct aan de rand van het bos en heide. Prima restaurant en heerlijk ontbijtbuffet. Kamer zag er goed en schoon uit.

"Een ervaring rijker"vertalen
A.K.
4,0

24-11-2014 Locatie en de service van personeel is prima; kamers zijn helaas gedateerd en kunnen een 'upgrade' goed gebruiken. Kamers zijn helaas erg gehorig voor geluiden van de aangrenzende kamers .

"Heerlijke plek"vertalen
A.A.van Gelder
8,0

22-11-2014 Mijn grootvader kwam hier al met zijn vrouw,wij gaan ook jaarlijks de Veluwe ruiken en proeven via een verblijf in de Mallejan.

"Fantastische locatie"vertalen
J Bisschop
7,0

22-11-2014 Een prima hotel om er een paar dagen uit te zijn. Prima kamer, een beetje klein, maar als je alleen komt om te slapen is het prima.
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
We hadden 2 elektrische fietsen gehuurd, na 5 km was de batterij van een van de fietsen leeg. Na een telefoontje naar het hotel werd ons een nieuwe batterij gebracht. Heel fijn. Wel een hotel om nog eens terug te komen.

"Prima hotel"vertalen
Charissa
8,0

20-11-2014 Mooi hotel op een mooie ligging.
Erg vriendelijk personeel en de kamer die wij hadden was ook prima.
We hadden een normale kamer geboekt maar kregen gratis een grotere kamer met balkon.
Alles was netjes schoon , misschien niet het nieuwste van het nieuwste maar voor ons meer dan prima.
Zeker een hotel om nogmaals terug te komen.

Met vrienden, Nov. 2014
"Prima hotel voor prima prijs"vertalen
familie Kuperus
7,0

20-11-2014 Enigzins gedateerd hotel, met name de kamers waren aan de kleine kant, maar dat heeft ook wel wat. Alles was netjes en schoon, dus dat is dan toch belangrijker.
Ligging is prachtig, mooie omgeving.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?