Hotel De Foreesten ****

7,5

115 reviews over Hotel De Foreesten in het Nederlands

komen er opterug

W. Hermens, 19-10-2017

Mooie omgeving, prima verzorgd hotel, diner en ontbijt keurig verzorgd.

Nadeel : bij diner lang wachten. , en matras van het bed is zacht!

Gereisd met partner in oktober 2017

Goed hotel, maar geen organisatie m.b.t. bediening

Vierhouten, 5-10-2017

De kamers waren goed, de bedden (Box spring) hebben hun langste tijd gehad. Badkamers en kamers zijn schoon. Het ontbijt buffet is ruim voldoende, maar de koffieautomaat kan beter worden vervangen door DE (geen aandelen) of zo. Het diner 3 gangen is goed. Prijs drankjes zijn normaal. Echter de bediening bij zonnige dagen voor passanten en gasten is zeer slecht. De lunch attributen, vaat en glazen worden bij een bestelling niet meegenomen. Zodat er een overlast was van wespen. Omdat mensen tijdens het ontbijt op andere plaatsen gingen zitten uit onze groep, reageerde de leidinggevende erg bot over het eventuele invullen van de wensenkaart voor het diner. Echter deed iedereen wat zij of hij moest invullen voor het diner. De bediening van het diner was de eerste twee avonden beneden peil. Alleen de laatste avond liep het allemaal op rolletjes.
Gereisd met vrienden in september 2017

Heel goed

Job, 20-9-2017

Goede parkeerruimte. Vriendelijk personeel. Prima startpunt voor wandelingen.

Smakelijke maaltijden en goed verzorgd ontbijt. Schone kamer. Dus niets op aan te merken. Voldeed geheel aan de verwachtingen

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

P.Verbeek, 15-9-2017

Een prima locatie kamer prima maar diner was matig, ze kwamen niet langs voor een drankje, geen info over het rauwkost buffet en het was er heel erg koud.

Als het buiten 16gr. is moet je wel zorgen dat er een verwarming aan kan.

Jammer.

Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch hotel

Theo, 2-9-2017

leuke ontvangst - gezellig personeel - lekker BBQ en gezellig - de kamer was goed - omgeving is prachtig voor mensen die van een Fietsritje houden. Ook voor wandelaars

Wij gaan nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Matig, geen vier sterren waard

Echtpaar boven de zestig, 16-8-2017

Wij hadden All in geboekt. Dat houd in, ontbijtbuffet, die goed redelijk goed was, en vanaf 18.00 uur tot 23.00 uur gratis drankjes en diner. Overdag niets. We moesten helaas heel lang wachten op een drankje, 25 minuten. Ze hebben een systeem speciaal voor All inners. Als er mensen a la cart komen eten krijgen die steeds voorrang, en wij maar wachten!! Veel mensen klaagden daarover. Hotel is gedateerd, niet echt schoon, geen vier sterren waard!
Gereisd met partner in augustus 2017

PERFECT

J.Maas, 29-7-2017

Super leuk hotel met mooie kamers die schoon zijn
Gereisd met vrienden in juni 2017

Denkelijk nooit meer, tenzij een betere kamer

Luuk, 17-7-2017

Uitgezonderd de kamer en de rekening was het zonder meer prima, eten, bar, personeel.

De kamer rook extreem erg muf op stinken af en was vochtig en de verwarming kon niet aan wegens dfecte knoppen, en op de rekening bleek consumpties te staan die wij niet genoten hebben maar welke niet gecorrigeerd kon worden bij de eindafrekening door personeel.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk tot rust komen

Karin van olst, 13-5-2017

Heerlijk uitgerust, wat zijn ze druk bezig om iedereen het naar de zin te maken. Ze zijn nu bezig om een nieuwe bierkaart te maken. Marco heeft verteld dat ze niet boven de 100 speciaal bier gaan. Met 100 bieren hebben we genoeg keuze.

Ook het vernieuwde terras is een aanrader, vooral heerlijk onder de veranda genieten als de kids op bed liggen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijk weekje gehad

Chantal, 13-5-2017

Afgelopen week bij De Foreesten geweest.

En wat heb ik een geweldige week gehad met mijn vriend. Het ontvangst gehad was erg netjes met drankje van het huis. Mooie kamer aan de tuinzijde.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet werd steeds netjes bijgevuld. Een aantal keer ook geluncht van de kaart was Super!! Ook de borrelkaart en speciaalbieren kaart wat een mooie aanvullen bij het hotel. We hadden vernomen dat pas het terras helemaal is vernieuwd heerlijk borrelen onder de veranda of lekker op een loungebank.

Ook het diner was uitstekend.

Kortom wij hebben het echt SUPER gehad en komen zeker nog terug en raden dit hotel aan iedereen aan!!!

Iedereen van de Foreesten super bedankt voor deze heerlijke week!!

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Foreesten bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Foreesten in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Foreesten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Foreesten scoort een 7.54 uit 10 op basis van 115 reviews.