Bed and Breakfast Terre Neuve

Bed and Breakfast Terre Neuve
Terre Neuve
8,6

6 reviews over Bed and Breakfast Terre Neuve in het Nederlands

Geweldig B&B écht een aanrader!

Renske Fennema, 31-8-2014

Wij kunnen iedereen aanraden om gebruik te maken van dit B&B. De service is in één woord "Geweldig!" Eigenaars ontzettend vriendelijk, kamers waren super, ontbijt geweldig!
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Heerlijke plek, met zorg ingericht

Tjeerd, 4-6-2014

Zeer verzorgde en goed onderhouden bed and breakfast. Lekker centraal gelegen, vlakbij het centrum van Velp, maar heerlijk rustig. Heerlijke ruime en lekkere bedden. Kamers met toewijding ingericht met leuke details.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Zij regelen graag een restaurant en hebben leuke tips over de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2014

Ook bij langer en/of zakelijk verblijf perfect

Jos Campman, 1-4-2014

Perfecte kamers (modern, luxe, ruim, comfortabel, schoon, niet gehorig) met elders lang niet altijd aanwezige voorzieningen als apart slaapgedeelte, ruim klassebed, niet-lichtdoorlatende gordijnen, ruime badkamer, koelkastje, zitje, werktafel met internetaansluiting en openslaande deuren naar eigen terrasje. Ook prettig: Goede afspraken te maken over tijdstip van ontbijt en schoonmaak. Relatief veel privacy. Verder: ruime p-plaatsen en eenvoudige verbinding met snelwegen; ns-station en busverbindingen (trolley naar Arnhem!) nabij, op loopafstand van centrum Velp en bossen. Kortom: ook voor langer en/of zakelijk verblijf perfect alternatief voor duur hotel. Ik kom terug!
Gereisd alleenreizend in januari 2014

mooie locatie, slechte service

h.kamphuis, 29-1-2014

locatie en kamers zijn goed, echter de eigenaar (?) is totaal niet klantvriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was zeer matig en de hygiëne liet te wensen over.
Gereisd met partner in januari 2014

pareltje aan de rand van de Posbank!

Fam. van den Heuvel, 24-8-2011

Onze positieve ervaring begon al toen we bij de B&B aankwamen. De B&B-kamers (met veel ruimte: woonkamer, badkamer en aparte slaapkamer) zijn stijlvol aangebouwd aan een prachtig Jugendstil huis.

Na het parkeren van onze auto op het terrein van de B&B werden we allerhartelijkst ontvangen door de eigenaresse. Op onze vraag of we nog ergens in de buurt een hapje konden eten, adviseerde ze ons een restaurant en reserveerde ze voor ons een tafel.

De inrichting van de kamers is stijlvol. Je kunt zien dat er aandacht aan besteed is.

De bedden zijn prima, het ontbijt is goed en de B&B ligt op een ideale plaats om de omgeving te verkennen, wat wij dus gedaan hebben (wij zijn twee nachten gebleven). Zowel de Posbank, Arnhem als het rivierengebied zijn zeer nabij gelegen.

Kortom, wat ons betreft een aanrader. Wij komen beslist nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2011

fantastische plek dicht bij station

M.Sips, 28-6-2010

Mooi grote kamers, met apart zitgedeelte.

klein plaatsje zodat je even buiten kunt zitten.

Leuke ontbijtruimte

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Terre Neuve in Velp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Terre Neuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Terre Neuve scoort een 8.56 uit 10 op basis van 6 reviews.