8,9

Opnieuw geweldig!

Fam. Boot, 6-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Voor de 3e keer verbleven we op vakantiepark De Bosrand. Een mooi rustig park. De kinderen kunnen zich de hele dag vermaken in de leuke speeltuin. Vanuit het 6persoonsappartement hadden we goed toezicht op de speeltuin. Personeel is erg vriendelijk en het restaurant is top!
Gereisd familie in juli 2017

Mooi en rustig, zeer mooie omgeving

Fam.Steuten, 1-8-2017
  • Onderkomen9

Dat de appartementen mooi zijn ,ruim voor 2 personen ,en schoon zijn.
Gereisd met partner in juli 2017

Mooi rustig kleinschalig park, een mooie omgeving.

Fam. Scherbeijn, 30-7-2017
  • Onderkomen8

Mooi appartement, goed onderhouden park, behulpzaam en vriendelijk personeel, ook bij de receptie. Heel lekker gegeten in het restaurant en in de omgeving kun je mooie fietstochten maken.
Gereisd met partner in juli 2017

het was fantastisch wij hebben genoten

fam: bogaerts, 2-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

goede ontvangst geweldig restaurant een pracht en schoon bungalow een pracht omgeving complimenten aan de kok een min puntje er was geen tafeltje buiten op het kleine terras verders komen we waarschijnlijk in september weer terug voor de derde keer geweldig
Gereisd met partner in juni 2017

Rust met hoofdletters!

Anja & Jeroen, 20-5-2017
  • Onderkomen9

Wat je op het park ervaart is een oase van rust, als je vertier zoekt ga je erop uit!

Ontvangst was erg gastvrij, mensen nemen hier alle tijd.

Auto,s mogen op park ,10 km zone kun je rustig lopen zonder opzij te hoeven springen.

Bungalow was flink ruim, met heerlijke koele slaapkamer onder huis!

en erg gezellig ingericht en schoon!

Kortom hier moet je zijn als je wilt ontstressen!

Denk voor kinderen dat het echt voor de kleintjes is, doeners moeten er op uit.

Maar dat kan ook volop in de prachtige omgeving. Winkels heb je vlakbij geen probleem!

Wij komen zeker hier terug!

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch, komen graag nog eens terug!

Priscilla, 18-5-2017
  • Onderkomen9

Wij hadden een 2 persoonsappartementje en dit was boven alle verwachtingen!

Appartement was super schoon (nog nooit meegemaakt)! Modern ingericht en van alle gemakken voorzien!

Heb mij nog nooit zo thuis gevoeld op een vakantiepark. De kleinschaligheid en daarmee de rust is fantastisch en maakt dat je hier graag naar terug komt. Personeel is zeer vriendelijk en je voelt je meteen welkom door deze gastvrijheid. De broodjesservice is hier fantastisch evenals het eten in het parkrestaurant! Alles klaargemaakt met verse producten uit de streek en dat is echt een pluspunt! Je proeft het en je ziet het!

Wij hebben geen minpunten. De omgeving is prachtig en je bent overal zo met de auto! Er is genoeg te doen!

Gereisd met partner in mei 2017

Parel op de Veluwe!

Ivo Tolk, 30-4-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wat een heerlijke plek om lekker bij te komen. Wij hebben genoten van een paar dagen op de Veluwe bij de Bosrand. Fijne huisjes en een meer dan goed restaurant! De sfeer op het park is door de locatie en het top personeel bijzonder ontspannen. Er zijn voldoende bezigheden om je niet te hoeven vervelen. In de huisjes is er prima tv en WiFi. Niets meer te wensen dus. Een aanrader dus!
Gereisd met partner in april 2017

Super fijn vakantiepark echt een aanrader

Fam. van den Berg, 23-4-2017
  • Onderkomen10

Wij zijn in maart/april een weekje bij De Bosrand geweest. Dit was de 1e keer maar zeer zeker niet de laatste keer. Wat een fijn en rustig vakantiepark. We hebben deze week dan ook echt genoten. De bungalow was dan ook van alle gemakken voorzien en best wel luxe te noemen en wat vooral ook erg fijn was, het was schoon, echt schoon, dat kun je echt niet altijd zeggen is onze ervaring. We komen zeker nog eens terug met onze hondjes, ook die hebben bijzonder genoten van de mooie bossen.
Gereisd familie in maart 2017

Goede ligging wel onderhoud nodig

Steffen, 21-4-2017
  • Onderkomen2

Ligging is mooi.

Het huisje zelf is wel aan onderhoud toe.

Zijn met zijn 8en zou voldoende plek voor zijn, maar stapelbed passen de matrassen niet, waardoor 1 van onze kinderen met de matras slaapt. Als hij hier zou slapen dan zou hij er uit vallen. Je ziet veel plekken waar het schilderwerk niet goed meer is, kapotte/ gaten in de muren. Bankje buiten is kapot durf er niet meer op te gaan zitten. Bij 1 van de 2 persoonsbedden hebben wij 1 hoog en 1 lager matras?

Gereisd familie in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Bosrand in Vaassen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Bosrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Bosrand scoort een 8.86 uit 10 op basis van 193 reviews.