Vakantiepark De Bosrand *****

200 reviews over Vakantiepark De Bosrand in het Nederlands

Geweldig relaxed vakantiepark

Rob, 16-10-2017
  • Onderkomen7

Verwacht geen park van keten. Dit is gewoon de Bosrand, een leuk vakantie park die alles heeft tot een klein beetje luxe. We zijn er voor de 3e keer en dit keer 3 weken. Het ontvangst is als thuiskomen. Het huisje was goed genoeg om 3 weken te kunnen vertoeven. Daarnaast nog een normaal zwembad om wat korte baantjes te trekken en een bubbelbad en sauna.

Het eten in het gerenoveerde restaurant is super. De prijs kwaliteitsverhouding is hier goed en de bediening is vriendelijk. Zelfs naar onze kleine meid van 3, die zich overigens goed heeft vermaakt in de speeltuin met diverse toestellen.

Daarnaast is er in de omgeving van Vaassen voldoende te doen.

Het park ligt rustig gelegen op 2 km van Vaassen en de andere kant op 2 km naar het bos van de kroondomeinen, waar je voor wilt spotten met enig geduld zwijnen, herten, reeën en vossen kunt spotten.

Uit het drukke leven in de Randstad is het een aanrader om even te ont-stressen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heerlijke plek in de natuur

Monique, 7-10-2017
  • Onderkomen8

Heerlijke plek, mooi gebied met echt aardige mensen. Het huisje is netjes, compact en het contact met de verhuurders verliep soepel. Een van de eigenaars woont een paar honderd meter verderop en is bij vragen altijd bereikbaar. Een aanrader voor even een weekendje weg! ☺
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Geweldig vakantieverblijf

MamaBrenda, 3-10-2017
  • Onderkomen8

Er is een leuke speeltuin/grasveld en een binnen zwembad aanwezig. Er is geen animatieteam team, maar dat maakt het juist zo leuk om zelf creatief wat leuks te bedenken om te gaan doen, op het park of elders. Het restaurant is een echte aanrader om daar te gaan eten. De broodjesservice is ook goed en de medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij als gezin vinden het huisje prima, goede bedden om in te slapen. Voor de kleintjes is er een traphekje, alleen zijn de stopcontacten niet afgedekt, wil ik jullie als tip meegeven.

Voor mensen die niet naar super de luxe op zoek zijn, dan is het hier echt enorm fijn om te zijn!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Goed bevallen

Eric, 20-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Klein vakantiepark met achterstallig onderhoud in zowel de huisjes als op het terrein. Het speeltuintje is slecht onderhouden en het wegdek op het park ook. De huisjes zijn degelijk met goede bedden en alles werkt naar behoren echter de vaatwasser was enige creativiteit voor nodig om die aan te krijgen. De lichtkoepel in de woonkamer is prettig want je hebt veel licht in de woonkamer. Her en der is er wel aanslag van weersinvloeden, dat kan beter. Paadje naar de voordeur waren ook stenen los. Het verblijf was aangenaam en het park is in principe rustig al hadden we een avond en een deel van de nacht van op het balkon feestende jongelui in de appartementen. Wandelen vanuit het park is problematisch, er zijn geen wandelroutes vanuit het park tenzij je de auto pakt en een paar kilometer verder rijdt, dan zit je zo op de hei. Naar Vaassen moet je ook de auto voor pakken, daar zijn voldoende voorzieningen en een leuk kasteeltje. Verder goede uitvalbasis voor Het Loo en de talloze heidegebieden in de buurt.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!

Melissa Faber, 14-9-2017
  • Onderkomen10

Bungalow nog nooit zo luxe gezien heel sfeervol ingericht,grote tuin voor de honden ideaal. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Eten op het park is ook echt een aanrader enorm lekker eten prijskwaliteit echt top! Hier heerlijk genoten,wil zeker nog eens terugkomen.
Gereisd met partner in september 2017

Prima

Romy, 11-9-2017
  • Onderkomen5

Afgelopen weekend met de familie naar het park geweest.

Park ligt op een mooie locatie. Voor volwassenen en grote kinderen (4+) is dit een prima park. Voor kleine kindjes vind ik dat de huisjes (6pers) wel wat veiliger gemaakt mogen worden.

Huisjes beschikken over gammele traphekjes en stopcontacten zonder beschermkapje. Het is dat wij handige mannen mee hadden en zij de traphekjes voor zoverre "gemaakt" hebben.

Ook de openbaard is open en bloot, mede om die rede hebben wij geen hout gestookt.

De 6 persoons huisjes beschikken over ruime slaapkamers maar de huiskamer is niet handig ingericht waardoor er weinig loopruimte overblijft.

Ook hadden wij lekkage in de badkamer omdat het water langs het douchegordijn loopt.

Gereisd met vrienden in september 2017

in fantastische locatie rustig park

Marjo, 7-9-2017
  • Onderkomen9

De locatie is fantastisch, het is een rustig park met goed onderhouden bungalows Onze bungalow was goed gepoest, service en vriendelijkheid van het personeel was top
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi park, helaas slecht onderhouden appartementen

John, 31-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Al 5 keer een appartement geboekt bij de Bosrand.

Heerlijk park, rustig, kleinschalig, mooie locatie,(helaas niet letterlijk aan de rand van het bos) vriendelijk personeel en heerlijk eten af te halen.

Na alle jaren zijn de appartementen helaas niet geupdate.

De banken zijn daardoor zo doorgezakt dat ik na een uur al rugpijn heb...

De televisie stoort, en de radiator in het 2 persoons appartement krijgt het app. in de winter niet warm waardoor je verplicht wordt om de open haard te gebruiken.

De wifi was slecht/onbruikbaar.

Volgens de site is dit inmiddels geupdate, hier kan ik (nog) niets over zeggen.

Met name het verouderde meubilair (ik wens geen 300+ euro te betalen voor een weekend rugpijn) heeft er voor gezorgd dat wij tegenwoordig naar een ander park op de veluwe gaan.

Wanneer dit veranderd ben ik voornemens om de Bosrand weer een kans te geven.

Gereisd met partner in februari 2017

het was een heerlijke week!

Annemarie H & kids, 28-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

In augustus een midweek met mijn 2 zonen bij de Bosrand geweest. Het appartement overtrof mijn verwachtingen; het was ruim, schoon en luxe. We hebben een heerlijke week gehad. Het is een kleinschalig park en dat vonden we juist erg fijn. Super dat er een zwembad bij was. Dat er wifi was werd door mijn mannen erg gewaardeerd. Dit park is echt een aanrader!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig

Wil Pouw, 8-8-2017

Rustig park we hadden 6persoos appartement goed schoon.o
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Bosrand in Vaassen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Bosrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Bosrand scoort een 8.76 uit 10 op basis van 202 reviews.