Beoordelingen Hotel Van der Valk De Cantharel****

626 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk De Cantharel****
Van Golsteinlaan 20, 7339 GT, Ugchelen
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk De Cantharel**** in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk De Cantharel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk De Cantharel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 626 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk De Cantharel**** in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk De Cantharel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk De Cantharel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 88 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk De Cantharel**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Van der Valk De Cantharel**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Van der Valk De Cantharel**** met andere accommodaties in Ugchelen.
Even geduld a.u.b.

Prijs / kwaliteit
8,4
Kindvriendelijk
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Juli 2014
"Heel goed hotel met mooie arrangementen"vertalen
Piet en Yvonne Koel...
6,0

30-07-2014 " Heel goed hotel met mooie arrangementen, maar dat is wel vertrouwd bij Van der Valk. Alleen de kamer was wat verouderd, deze moet misschien wat vernieuwd worden. We willen jullie hartelijk bedanken voor het terugsturen van onze vergeten tandenborsteloplader. Wat een goede service!!

"Twitter beoordelingen"
12-06-2014 @Veenjj Vandaag een dagje mee op zee. Kleine tong vangen voor @Hotelcantharel Mooi werk & genieten #pulsvisserij #urk http://t.co/yyb3BtApyU --- Bron: https://twitter.com/Veenjj/status/477047490148315136
24-05-2014 @RebienRamlal Heerlijk uit eten bij Van der Valk Cantharel @Hotelcantharel Top Service!!! #restaurant #uiteten --- Bron: https://twitter.com/RebienRamlal/status/470217459728125952
21-03-2014 @RalfGrispen Wederom heerlijk gegeten in ons favoriete hotel @Hotelcantharel . --- Bron: https://twitter.com/RalfGrispen/status/447081435074416640
Juli 2014
"In het algemeen heel goed"vertalen
mw M.van Rheenen
4,0

30-07-2014 " Heel goed van eten en drinken, echter de prachtige designkamer was in ons geval niet handig. Wij, twee nichten, willen privacy als de een wil douchen en de ander alleen maar poedelen aan de wastafel. In de doucheruimte is het niet mogelijk kleren op te hangen, de wastafel staat onbeschermd, dus alles in je blootje. Misschien moet u daar onderscheid in maken bij de boeking. Het terras is ook ongelooflijk klein, met uitzicht op de parkeerplaats.
De bediening van de electriciteit is redelijk ingewikkeld (in het begin)

"Mooie omgeving, onbijhoorlijk personeel"vertalen
Janwillem Fidder

30-07-2014 "
kamers waren wat muffig (ook geen airco). in mijn geval sliep ik kennelijk naast een laad/losruimte, waardoor ik de halve nacht niet heb geslapen. personeel gedroeg zich zeer incorrect."

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Van der Valk De Cantharel**...

Juli 2014
"Prima hotel om te verblijven!"vertalen
William
8,0

30-07-2014 "De kamer was prima, het personeel spontaan. Bij inchecken was er een storing, dat is keurig gecompenseerd door twee fietsen te mogen lenen. Het was een prettig verblijf!

"Werkelijk voortreffelijk?"vertalen
Gerard Verschoor Ro...

30-07-2014 "
Wij reizen veel, maar dit hotel is werkelijk ongelooflijk goed, alles, de kamer, het ontbijt, diners, personeel, toppie toppie, en ook natuurlijk de ligging in deze prachtige omgeving, ik kom snel terug."

Juli 2014
"Gastvrij en met heerlijk eten"vertalen
Marten
8,0

29-07-2014 "De Cantharel ligt op een pracht locatie.
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen.
De kamer was prima en het eten super. (live cooking is heerlijk, de keuze in Vianen is groter maar er is toch ruim voldoende en het werd goed bijgevuld.) Het ontbijt is echt geweldig.

Juli 2014
"Goed hotel op prima lokatie"vertalen
alders

29-07-2014 "
In juli 2014 een weekend verbleven in de cantharel. Prima hotel met een goede keuken voldoende arrangementen te boeken. Goede uitvalbasis voor de fiets of tochtjes. "

"Groot"vertalen
de lang
6,0

29-07-2014 Service receptie kan veel beter. Lang wachten omdat de dames aan de telefoon zitten. Snap dat dat moet gebeuren maar bel klanten terug in drukke momenten of vraag om versterking en last mensen niet tien min staan wachten bij incheck zonder oogcontact te maken. Kamer klein ontbijt prima

Juli 2014
"Heerlijk ontspannen in een gezellig hotel"vertalen
Rianne
10,0

29-07-2014 Mooi hotel. Goede service. Prachtige kamers.

"Heerlijk ontspannen! !"vertalen
charlotte Backx

29-07-2014 "
Heerlijk hotel met fantastische kamers. De locatie is ideaal want je hebt allerlei mogelijkheden on erop uit te gaan. Ontbijt was ook meer dan voldoende! Ik kom zeker nog eens terug. "

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?