Beoordelingen Hotel Van der Valk De Cantharel****

744 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk De Cantharel****
Van Golsteinlaan 20, 7339 GT, Ugchelen
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk De Cantharel**** in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk De Cantharel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk De Cantharel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 744 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk De Cantharel**** in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk De Cantharel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk De Cantharel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 88 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk De Cantharel**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Van der Valk De Cantharel**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Van der Valk De Cantharel**** met andere accommodaties in Ugchelen.
Even geduld a.u.b.

Prijs / kwaliteit
8,4
Kindvriendelijk
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Aug. 2014
"Comfortabel en gelegen in een prachtig gebied om "vertalen
Carla
10,0

20-08-2014 "De hotelkamer was zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Lekker ruim bad en niet gehorig. Het live-cooking is uitgebreid in keuze maar voor niet meer dan 1 avond aan ons besteed. Te druk en niet zo sfeervol. Verder niets dan lof.

"Twitter beoordelingen"
22-07-2014 @prbymaureen @Hotelcantharel het was verrukkelijk! --- Bron: https://twitter.com/prbymaureen/status/491552736786534401
22-07-2014 @prbymaureen Praten over zaken en genieten van het lekkerste bij @Hotelcantharel #apeldoorn http://t.co/EAQWG251KM --- Bron: https://twitter.com/prbymaureen/status/491549881778339840
12-06-2014 @Veenjj Vandaag een dagje mee op zee. Kleine tong vangen voor @Hotelcantharel Mooi werk & genieten #pulsvisserij #urk http://t.co/yyb3BtApyU --- Bron: https://twitter.com/Veenjj/status/477047490148315136
Aug. 2014
"Een druk, maar goed hotel"vertalen
D.van der Does

20-08-2014 "
Het is een druk hotel maar wel goed.
standaardkamer behoeft wel wat aandacht op kleine gebreken. "

Aug. 2014
"Gastvrij voor mens hond en paard"vertalen
adrie van der werf

20-08-2014 "
4 nachten met onze honden en ons paard en we hebben alemaal genoten van de goede service voor mens en dier "

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Van der Valk De Cantharel**...

"Alleen om te eten en te slapen. Tussentijds geen "vertalen
Ruud Bor
10,0

19-08-2014 "We hadden een zomer arrangement geboekt. Goed eten en drinken. Goede, vriendelijke bediening met aandacht en niet lang wachten op je bestelling. Echt een hotel om te eten en slapen. Tussentijds kun je eigenlijk nergens terecht in het gebouw. Ik was daar een tijd terug tijdens diverse workshops van mijn werk. Dat was bijzonder goed. 's Avonds even een loopje het bos in. Als particulier moet je echt de hele dag en het liefst een deel van de avond weg gaan, want binnen het gebouw/restaurant, is absoluut geen ruimte om nog even gezellig te zitten en wat te gebruiken. Kamer was super mooi. Ik ben er met mijn vrouw naar toe gegaan, omdat ik vanuit die workshops erg prettige herinneringen had. Ik wilde dit met haar delen. Dit viel dus gewoon erg tegen! Komt er wel bij dat wij gedurende ons verblijf super slecht weer hadden en wij na het avonddiner (aanvang 17.00 uur) genoodzaakt waren op onze kamer te verblijven. Kortom super voor zakenlui, maar niet voor ons gezin..

"Dr Cantharel is een fijn hotel, mooie ligging en "vertalen
I.Eurlings
8,0

19-08-2014 " Fijn hotel, vriendelijk personeel, prettige kamers en lekker eten.

"Mooie ligging goede servivce"vertalen
Verberkt
8,0

19-08-2014 " Hotel de Cantharel ligt in een prachtige omgeving ideaal om te wandelen,fietsen etc.
Vriendelijk personeel en uitstekende keuken.

"Prima allround hotel"vertalen
V. Hofwegen

19-08-2014 "
Goed hotel. Goed eten met producten uit eigen tuin en omgeving. Comfort-kamers zijn een aanrader!"

"Top hotel"vertalen
R.a Ophof
10,0

19-08-2014 Wij verbleven lang weekend in dit hotel. Wij hadden in de nieuwe vleugel een comfort kamer (163) voor de 2 de keer. Deze kamer geeft de voorkeur super uitzicht en rustig gelegen. Live cooking buffet en ontbijt is fantastisch (als iemand hier nog aanmerkingen op maakt weet ik niet wat je anders gewend bent) . Personeel zowel receptie als in het restaurant zeer vriendelijk en ook zo gewoon. In 1 woord tophotel

Aug. 2014
"Een erg goed hotel....een aanrader"vertalen
holverda
6,0

18-08-2014 "2 nachten gelogeerd..prima hotel...live cookingbuffet buffet viel ons tegen...a la cart dineren beviel ons prima!! Over het algemeen vriendelijk personeel!

"Fantastisch hotel prachtige kamer !"vertalen
Bosboom

18-08-2014 "
Het was allemaal fantastisch het live and cooking was geweldig de familiekamer geweldig ontbijt super ! "

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?