Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel ****

Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel
Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel
8,7

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel bij:

1244 reviews over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel in het Nederlands

Geweldig

De Jong, 10-9-2017

Mooi hotel, schone kamers, geweldige mini spa waar je gratis gebruik van kon maken, mooi uitzicht. Enige 2 minpuntjes

Druk bij parkeren, en ze hebben niet echt iets op het menu voor kinderen (geen friet, kindermenu etc.)

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Druk en lawaaiig in deze periode

Boomken, 25-8-2017

Kamers in de Valkhotels treffen wij altijd schoon aan.Zo ook het sanitair.

Wij geven de voorkeur aan aparte badkamer en niet zoals nu het bad in de kamer.

Een aparte douche is wel prettig en veiliger dan douche in bad.

Restaurant is vrij donker en door de drukte heb je eigenlijk geen inbreng op je plek tijdens live cooking Buffett

Het eten daarentegen is royaal en smakelijk. Dat geldt ook voor het ontbijt.

Wij vinden het prettig dat de bus voor de deur stopt omdat we afhankelijk zijn van ov.

We komen er graag,maar zullen de vakantiepiek mijden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Erg mooi en goed hotel

L., 7-8-2017

Voor de tweede keer verbleven in een comfort kamer in de nieuwe vleugel. Erg mooie kamers. A la carte diner en ontbijtbuffet waren beide erg goed. Ideaal hotel om ook met (kleine) kinderen te verblijven. Prachtige omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk horel echt een aanrader!

Heerlijk hotel, 3-7-2017

Fijne kamers, leuke omgeving en prima personeel
Gereisd met partner in maart 2017

Luxe kamer met bad, mooi hotel en mooie omgeving.

Peter, 25-5-2017

Hotel kamer was luxe, ontbijt was goed!! Aardig personeel.

Jammer was dat de stoomcabine bij de sauna het niet deed want daar hadden wij het hotel op uitgekozen....

Super plek

Amnet, 16-5-2017

Fantastisch hotel waar zelfs honden welkom zijn. Prachtige bosrijke omgeving voor urenlang wandel plezier of te paard want ook voor paarden is er een plek.

Eten in een woord fantastisch. Kortom de Cantharel the place to be !!!

Rumoerig familiehotel

Jet, 6-5-2017

Evenals de vorige gast teleurgesteld in de standaardkamer. Versleten en met onpraktische badkamer. Vantevoren om een foto gevraagd maar niet gekregen. De standaardkamers worden op dit moment gemoderniseerd.

Wel een mooi uitzicht op de landerijen aan achterzijde hotelvleugel. Erg gehorige gangen.

Redelijk maar rumoerig ontbijt met één personeelslid dat moet bakken en bijvullen.

Diner in buffetvorm, voldoende keuze maar ook weer rommelig en rumoer van grote groepen gasten.

Omgeving fantastisch, voldoende te doen. Apeldoorn-stad kun je overslaan, slechts enkele bijzondere winkels.

Ontzettend vriendelijk personeel waarvoor een pluim! Niet eerder zo meegemaakt bij een vd Valk.

Dan nog een grote groep ruiters aangezien er paarden mogen logeren. En vreselijk veel kinderen en honden....

Kortom: zoek je een gezellig familiehotel en heb je niet veel eisen, dan kun je hier best terecht!

Gereisd met partner in mei 2017

Standaard kamer niet van der Valk waardig

Danielle van Egmond, 28-4-2017

We overnachten regelmatig in een van der Valk hotel verdeeld over Nederland. Dit was helaas de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in van der Valk. We hadddn een beleef het seizoen arrangement. Hier hoort een comfort kamer bij maar omdat deze vol waten kregen we een standaard kamer. Helaas laten ze 1 foto zien van deze kamer en voir de rest alleen foto's van de comfort kamer. Helaas lijken deze kamers totaal niet op elkaar dus de teleurstelling was groot toen we de kamer in kwamen. Enorm oudbollig en ook begrijpelijk dat ze hier geen foto's van katen zien. Geen enorme slechte kamer hoir en mooie badkamer. Maar wat ik erg kwalijk vind zijn de foto's op de website. Als ik de kamer al op foto's had gezien had ik deze niet genomen. Dan wist ik waar ik voor koos. Verder mooie omgeving, leuke wandelingen vanuit het hotel.
Gereisd met partner in april 2017

heerlijk met de paarden op vakantie

P.v.H, 19-4-2017

Prachtige stallen en alles goed geregeld voor de paarden, hotel ook prima al was het iets gehorig ivm lawaaierige gasten op de gang snachts.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Fantastische hotel

Kees, 18-4-2017

Van der valk canterel is alles super geregeld kan fietsen huren en kan uren lang wandelen
Gereisd met partner in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel scoort een 8.66 uit 10 op basis van 1305 reviews.