Beoordelingen Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel****

822 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel****
Van Golsteinlaan 20, 7339 GT, Ugchelen
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 822 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 100 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** met andere accommodaties in Ugchelen.
Even geduld a.u.b.

Prijs / kwaliteit
8,4
Kindvriendelijk
8,2
Toon score en beoordelingen van:
"Geweldig"vertalen
Linda kedde

16-09-2014 "
Wij komen wel vaker bij een van der valk maar wij vonden deze echt geweldig.voor herhaling zeker."

"Twitter beoordelingen"
22-07-2014 @prbymaureen @Hotelcantharel het was verrukkelijk! --- Bron: https://twitter.com/prbymaureen/status/491552736786534401
22-07-2014 @prbymaureen Praten over zaken en genieten van het lekkerste bij @Hotelcantharel #apeldoorn http://t.co/EAQWG251KM --- Bron: https://twitter.com/prbymaureen/status/491549881778339840
12-06-2014 @Veenjj Vandaag een dagje mee op zee. Kleine tong vangen voor @Hotelcantharel Mooi werk & genieten #pulsvisserij #urk http://t.co/yyb3BtApyU --- Bron: https://twitter.com/Veenjj/status/477047490148315136
Sept. 2014
"Mooiste van der Valk ervaring tot nu toe"vertalen
Wibo en Linda Kedde
10,0

16-09-2014 Met de upgrade een super mooie kamer gekregen. Verrassend was het bad in de hotelkamer zelf. Verder goed bed en veel ruimte pp de kamer. Wat ontbijt betreft, lekker, uitgebreid, top!

Sept. 2014
"Dat een mooi hotel is en lekker rustige omgeving "vertalen
Diana martens

15-09-2014 "
dat een fijn hotel is ."

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Van der Valk Apeldoorn - De...

"Een heel fijn hotel"vertalen
Natasja Koning

15-09-2014 "
We verbleven hier (voor de vierde keer) van 11 t/m 14 september en hadden een Herfstarrangement. Hierbij was het eten en ontbijt inbegrepen. Je kon kiezen tussen een lopend buffet of een menu van de A la Carte. Erg lekker gegeten! Ook de bediening en dan met name Lennard was heel prettig. We vinden dat hij het dineren/ verblijf comfortabel kan maken op een professionele, maar ook op een grappige manier. Hij heeft echt plezier in zijn werk en straalt dat uit.
De kamer was voor ons ook uitstekend. We hadden twee honden mee, die zo vanuit de kamer het grote veld op konden. Ook kun je vanuit dit hotel lekker de bossen in.
Wij komen zeker terug!"

Sept. 2014
"Prima hotel met uitstekende service"vertalen
h.tolsma

15-09-2014 " prima uitvalsbasis voor de omgeving
kwaliteit staat hoog in het vaandel
keurige bediening en dito service
mooie kamer met heerlijke stortdouche
het enige ietwat minpuntje is dat de terraszitjes zo dicht op elkaar staan!

Sept. 2014
"Op de kamer na was alles nar tevredenheid"vertalen
Fam:B.F.Bos

14-09-2014 "
Voor de aogemene beoordeling wij geven een 8,
maar nogmaals de reden om ons verblijf te verkorten was de kamer. Met vr, gr . Fam :B.F.Bos

"Vriendelijk en uitnodigend"vertalen
Leijgraaff

11-09-2014 Vriendelijk en uitnodigend

Sept. 2014
"Een hotel om heerlijk in tot rust te komen"vertalen
Karlijn Verberne
10,0

10-09-2014 "Via veiling heb ik de overnachting in hotel de Cantharel gewonnen. Wij hebben in dit hotel een heerlijk verblijf gehad, genoten van de wellness, de kamer, het ontbijt en de rest. Een absolute aanrader!

Sept. 2014
"Een parel in een prachtige natuuromgeving"vertalen
F. Mesa

10-09-2014 "
Prima hotel, goed bereikbaar, nette indruk, lekker eten, voor herhaling vatbaar"

Sept. 2014
"Mooi maar veel te druk"vertalen
van Bussel
6,0

10-09-2014 "tijdens het avondbuffet maar vooral tijdens het ontbijt, veel te druk geen tafeltje beschikbaar, rijen voor buffet en koffiebar

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?