8,7

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** bij :

1241 reviews over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel in het Nederlands

Heerlijk horel echt een aanrader!

Heerlijk hotel, 3-7-2017

Fijne kamers, leuke omgeving en prima personeel
Gereisd met partner in maart 2017

Luxe kamer met bad, mooi hotel en mooie omgeving.

Peter, 25-5-2017

Hotel kamer was luxe, ontbijt was goed!! Aardig personeel.

Jammer was dat de stoomcabine bij de sauna het niet deed want daar hadden wij het hotel op uitgekozen....

Super plek

Amnet, 16-5-2017

Fantastisch hotel waar zelfs honden welkom zijn. Prachtige bosrijke omgeving voor urenlang wandel plezier of te paard want ook voor paarden is er een plek.

Eten in een woord fantastisch. Kortom de Cantharel the place to be !!!

Rumoerig familiehotel

Jet, 6-5-2017

Evenals de vorige gast teleurgesteld in de standaardkamer. Versleten en met onpraktische badkamer. Vantevoren om een foto gevraagd maar niet gekregen. De standaardkamers worden op dit moment gemoderniseerd.

Wel een mooi uitzicht op de landerijen aan achterzijde hotelvleugel. Erg gehorige gangen.

Redelijk maar rumoerig ontbijt met één personeelslid dat moet bakken en bijvullen.

Diner in buffetvorm, voldoende keuze maar ook weer rommelig en rumoer van grote groepen gasten.

Omgeving fantastisch, voldoende te doen. Apeldoorn-stad kun je overslaan, slechts enkele bijzondere winkels.

Ontzettend vriendelijk personeel waarvoor een pluim! Niet eerder zo meegemaakt bij een vd Valk.

Dan nog een grote groep ruiters aangezien er paarden mogen logeren. En vreselijk veel kinderen en honden....

Kortom: zoek je een gezellig familiehotel en heb je niet veel eisen, dan kun je hier best terecht!

Gereisd met partner in mei 2017

Standaard kamer niet van der Valk waardig

Danielle van Egmond, 28-4-2017

We overnachten regelmatig in een van der Valk hotel verdeeld over Nederland. Dit was helaas de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in van der Valk. We hadddn een beleef het seizoen arrangement. Hier hoort een comfort kamer bij maar omdat deze vol waten kregen we een standaard kamer. Helaas laten ze 1 foto zien van deze kamer en voir de rest alleen foto's van de comfort kamer. Helaas lijken deze kamers totaal niet op elkaar dus de teleurstelling was groot toen we de kamer in kwamen. Enorm oudbollig en ook begrijpelijk dat ze hier geen foto's van katen zien. Geen enorme slechte kamer hoir en mooie badkamer. Maar wat ik erg kwalijk vind zijn de foto's op de website. Als ik de kamer al op foto's had gezien had ik deze niet genomen. Dan wist ik waar ik voor koos. Verder mooie omgeving, leuke wandelingen vanuit het hotel.
Gereisd met partner in april 2017

heerlijk met de paarden op vakantie

P.v.H, 19-4-2017

Prachtige stallen en alles goed geregeld voor de paarden, hotel ook prima al was het iets gehorig ivm lawaaierige gasten op de gang snachts.
Gereisd familie in oktober 2015

Fantastische hotel

Kees, 18-4-2017

Van der valk canterel is alles super geregeld kan fietsen huren en kan uren lang wandelen
Gereisd met partner in februari 2017

Leuk hotel

Yvonne, 18-4-2017

We hadden een kamer met bad en ruim balkon. Bad op de kamer is weer eens iets apart. Ik ga zelf liever onder de douche, maar mijn zoontje van 14 vond t prachtig.
Gereisd familie in april 2017

Helemaal geweldig!!

Jacqueline Siebers, 13-4-2017

Prachtige ligging, zo aan bosrand. 10 Min autoafstand naar centrum Apeldoorn/20 min naar Nationaal Park De Hoge Veluwe.

Op eerste verdieping een wellness o.a. sauna, gratis gebruik. Comfortabele kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt maar bovenal super heerlijk diner!! Zo vers, zowel groente als vis maar bovenal heel smaakvol met allemaal verse kruiden. Zelfs icetea was vers met munt.

(Wij hadden een bon van veiling, dus de prijs was ook nog ns heel gunstig!!)

Alleen maar complimenten van mij en mn dochter. Heerlijk moeder/dochter verwenweekend gehad.

Gereisd familie in april 2017

eten valt wederom zeer tegen.

Ron B., 30-3-2017

Gegeten in het a la carte restaurant, zoals inmiddels al 25 jaar. Wederom was het vlees niet goed bereidt, gevraagd om medium gebakken vlees, krijg je weer doorgebakken vlees voor de zoveelste maal. Het laatste jaar is het niet wat we van een v.d. Valk gewend zijn, en we hebben er al vele gehad in de afgelopen jaren. Ook wat je aan vlees op het bord geserveerd krijgt is weinig; de prijs / kwaliteitverhouding is zeker niet in balans !!. Live-cooking doen we hier al niet meer, te vaak koude gerechten en rommelig. Overigens is de bediening altijd wél zeer correct en vriendelijk.
Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel scoort een 8.67 uit 10 op basis van 1302 reviews.