Beoordelingen Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel****

979 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel****
Van Golsteinlaan 20, 7339 GT, Ugchelen
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 979 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** in Ugchelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 114 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel**** met andere accommodaties in Ugchelen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

938 beoordelingen over Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel****

979 beoordelingen
8,4
8,1
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, dec 2014
"Heerlijk"vertalen
haasnoot
7,0
9,0

22-12-2014 Wat oudere kamer (40), maar echt prima met mooi uitzicht en grasveldje waar onze zoon lekker kon rennen. Live cooking prima en ontbijt ook. Echt leuk.

Dec. 2014
"Geweldig hotel!"vertalen
Ellen.
9,0

07-12-2014 Zeer sfeervol hotel, schoon en de kamers zijn ruim en gezellig. Van het bad in de kamer moet je houden maar wij vonden het bijzonder. Het ontbijt is vers met lokale producten en overcompleet. Wij gaan snel terug.

"Gezellig en sfeervol !"vertalen
Klaas Bron
8,0

26-11-2014 " Van der Valk De Cantharel ziet er erg gezellig en sfeervol uit. Alleen met de live coocking buffet was niet echt top.
Vaak moest je wachten dat het eten weer was bijgevuld , de sate was aangebrand en de biefstuk droog en taai (te doorgebakken). Zondagavond hebben wij in het a la carte restaurant gegeten hier was het eten beter alleen degene die het eten bij ons bracht die gooide het eten bijna bij ons op tafel. wij zeiden nog van , doe maar rustig aan maar hij zei dat het allemaal te warm was om beet te pakken. dit keer ging het maar net goed bij ons maar de volgende keer bij andere mensen .... ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren (het zag er niet erg professioneel uit). En helaas de laatste ochtend alweer we denken nog even heerlijk relaxed doen stond er voor 09.00 uur al een schoonmaakster bij ons in de kamer . ze had wel eerst aangeklopt maar voordat we antwoord konden geven stond ze al binnen hahaha. Maar desondanks hebben we wel leuke dagen gehad hoor.
"

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Van der Valk Apeldoorn - D...

"1 van de fijnste hotels van Nederland"vertalen
stuurop
10,0

25-11-2014 "Mooie luxe kamers in een prachtige omgeving. Het life Cooking buffet is top en het reguliere restaurant ook.

Nov. 2014
"Aangenaam hotel, met zeer goede prijs kwaliteit"vertalen
Mariën Julien

25-11-2014 Aangenaam hotel, met zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Nov. 2014
"Absolute aanrader. Wij komen zeker nog een keer"vertalen
Fam. v.d Vegt

25-11-2014 "
Absoluut niets op aan te merken. Heerlijke bedden, eten uitstekend, zeer vriendelijk personeel, ruime kamer, vanuit het hotel zo de bossen in, kortom prima!!. Wij komen er zeker nog een keer terug. "

Nov. 2014
"Een wat donker ingericht en gedateerd hotel"vertalen
M. van Ameijden

25-11-2014 "
Een wat donker ingericht en gedateerd hotel op een prachtige locatie, professioneel en vriendelijk personeel met bijzondere aandacht voor (de herkomst van de ingrediënten van) het eten."

Nov. 2014
"Gemoedelijk familie hotel met mooie luxe comfort "vertalen
J. Boxebeld
10,0

25-11-2014 " Wij verbleven er van zondag op maandag en hebben zondagavond van het life cooking buffet gegeten en dat was erg goed, hoewel het er enorm druk was. Ook 's morgens was het ontbijt goed, maar we hebben het wel eens beter gezien bij van der Valk en dan vooral de zoete broodjes e.d., die waren hier haast niet aanwezig.

"Gweldig"vertalen
Fam.Glas
10,0

25-11-2014 " het was erg verrassend voor ons en vriendelijk personeel.En we komen zeker terug

Nov. 2014
"Mooi hotel met fijne service en goed eten"vertalen
wendy
10,0

25-11-2014 "Mooi hotel,mooie kamer met een fijn bed (goed geslapen) en leuk balkonnetje. Niet gehorig ook. Het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid. De service was uitstekend. Het enige puntje wat jammer is, is dat er nergens informatie te vinden was over de huisregels vd sauna. Na een tijdje twijfelen hebben we telefonisch contact gezocht met de receptie (goed bereikbaar) waar ons verteld werd dat de sauna zowel gekleed als ongekleed bezocht mag worden. Verder niets dan lof,een fijn verblijf gehad!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?