8,3

Geweldige verblijf gehad.

Corrie v Erve., 1-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Als je voor rust en ruimte gaat moet je hier zeker naar toe.
Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

ingrid, 5-7-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen10

wat een rust en ruimte, heerlijk genoten 3 weken lang.wakker worden met de vogeltjes , uitzicht op de koeien. 2 weken superweer gehad 32 graden en 1 week regen ook toen hebben we ons prima vermaakt.Nellie en Gerard zijn ontzettende lieve mensen met hart voor de zaak, staan direct voor je klaar en zijn zeer behulpzaam!! zeker weten voor herhaling vatbaar........als ik al een minpunt moet opnoemen jammer dat er geen gelegenheid was tijdens ons verblijf om even wat te drinken , eventueel als uitbreiding een klein winkeltje??
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi huisje op mooie plek

Danielle Goorhuis, 3-6-2017

Mooie huisje op een mooie locatie.

Wij waren hier te kort om alles te ervaren.

Het huisje was gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine).

Grote woonkamer, ruim genoeg voor het hele gezelschap en 4 slaapkamers.

Service top. Op aanvraag een extra matras gekregen, alles lag netjes klaar.

Park zag er mooi uit, leuke speeltuin, zwembad om af te koelen.

Geen gebruik gemaakt van eetgelegenheid.

Omgeving is mooi om te wandelen of fietsen.

We hebben een leuke tijd gehad, ik hoop nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastisch; leuk ingericht en prachtige omgeving!

Cora van Maanen, 1-6-2017
  • Onderkomen10

Super locatie, je kunt er veel in de buurt doen en de omliggende omgeving is heel mooi. We hebben heerlijk gewandeld!

Goed huisje, met handige voorzieningen zoals een vaatwasser en senseo apparaat.

Mooi terras bij het huisje en ook binnen zag het er sfeervol uit.

De douche was ook lekker. Zeer tevreden en we hopen er nog een keer heen te gaan!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super park

maaike postma, 16-9-2016
  • Onderkomen10

je word heel vriendelijk ontvangen. ze staan direct voor je klaar. je kunt hier van een super leuke ontspannende vakantie vieren
Gereisd met partner in september 2016

Een stukje Veluwe voor je zelf

Jan Muusz, 26-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een heel mooi chaletpark, uitermate rustig en een goed verzorgd geheel. Het door ons gehuurde chalet was van alle gemakken voorzien en uitstekend afgewerkt. Het was uit en toch thuis. Het park vormt een excellente uitvalbasis voor allerhande uitstapjes en prachtige fietstochten.

De beheerders/eigenaren spannen zich in om het een ieder naar de zin te maken.

Heel aardige plaatsen in de buurt om te winkelen o.a. Ermelo, Putten Harderwijk etc.

Ik kan het park van harte aanbevelen. Er zijn geregeld chaletjes te huur.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fam van Barneveld., 6-8-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Geweldige vakantie gehad. Onze kleinkinderen hebben er ook enorm genoten.

De Fam. Bos waren zeer vriendelijk en ook erg behulpzame mensen.

Ook de kinderen willen graag weer terug volgend jaar.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. van Barneveld.

Gereisd familie in juli 2016

Geweldig genoten!

Hanneke, 4-1-2016
  • Onderkomen10

Mijn verbazing werd geschetst bij het lezen van voorgaande recensie: mijn man en ik hebben net een heerlijk verblijf gehad op Recreatiepark Uddelermeer! Graag laat ik dan ook onze niets dan positieve reactie achter! We hebben de twee weken rond de feestdagen doorgebracht in een prachtig chalet, we zijn zeer vriendelijk ontvangen en geholpen bij al onze vragen. Het chalet was keurig verzorgd en sfeervol ingericht. We zijn heerlijk bij gekomen van het drukke jaar en konden volledig relaxen, zowel in het huisje als buiten in de natuur. We konden dagelijks zo het bos in wandelen en hoorden dan niets anders dan vogels fluiten: heerlijk!

Ik vind het vervelend om te lezen dat iemand zo'n negatief verhaal achterlaat op deze site, dat is onredelijk naar mijn mening! Ik hoor en lees verder ook niets dan positieve verhalen. Ik zou absoluut terugkeren naar Uddel en raad het iedereen aan. De beheerders van dit park verdienen niets dan lof! Voor vakantie in eigen land kunt u het niet beter treffen!

Gereisd met partner in december 2015

Nooit meer!

Amy, 31-12-2015
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

De chalets zijn oud en kapot. Kasten staan vol met schimmel. Tafels en banken zijn vies en kaal. Douchekop staat stijf van de kalk. Bij de matrassen voel je de veren erdoorheen. Het stinkt er gigantisch naar vocht en schimmel. De parkbeheerder lacht je uit en neemt je niet serieus. Hij beweert het op te gaan lossen, wat uiteindelijk bar weinig is en totaal niks oplost. Ook draai jij vervolgens voor de kosten op! Want het resterende voorschot aan energie wat je betaald hebt krijg je niet terug. Er worden allerlei kosten in rekening gebracht waar hun geen recht op hebben! Met deze man valt ook niet te praten, dus je kan fluiten naar je geld! Na een week zijn we doodziek het huisje ontvlucht. De helft van de spullen hebben we weg moeten gooien omdat het stijf stond van de vocht en de schimmel. Alles stonk! Wij hebben al heel vaak een vakantiehuisje/chalet geboekt, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt!
Gereisd met partner in oktober 2015
Vakantiepark van Gend,
Het gaat hier om één van onze bungalows die wij aanbieden als tijdelijke woonruimte, en het heeft dus geen betrekking op de vakantiebungalows. Dat klanten het niet eens zijn met onze gang van zaken vinden wij jammer, maar het komt helaas voor. Wij hebben geprobeerd dit voor alle partijen goed op te lossen en zijn onze (betalings-)afspraken ook nagekomen. Wij hadden liever gehad dat zij hun ontevredenheid persoonlijk met ons hadden opgelost, in plaats van achteraf deze reactie te plaatsen.

Heerlijke plek!

H. De Haan, 27-5-2015
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Al drie keer in dit park geweest, en drie keer in de Eekhoorn!! Heerlijk chalet met alles erop en eraan. Zelfs twee prachtige fietsen waar we gretig gebruik van hebben gemaakt. Prachtige omgeving en veel te zien!

Ook een ideale plek voor kinderen.

Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Uddelermeer in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Uddelermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Uddelermeer scoort een 8.28 uit 10 op basis van 18 reviews.