Vakantiepark Het Caitwickerzand ***

WebsiteLink naar website

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen8,3

67 reviews over Vakantiepark Het Caitwickerzand in het Nederlands

Geweldig! Volgend jaar zeker weer!

Karen (Pensionstal Meijers Hooglanderveen), 14-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij hebben met een groep van 20 personen en 12 paarden een weekend genoten van het prachtige bos! De groepsaccommodatie "het Praathuis" was zeer luxe! Voorzien van vloerverwarming in de doucheruimte, prachtige keuken, vaatwassers, gezelligheid! Helemaal top! Goede service, gewoon een heerlijk weekend gehad! Dit is zeker voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen bij grotere groepen!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Heerlijk omgeving in de bossen

M.v.Dijk, 25-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Rustige Camping, klein winkeltje voor IJs,Chips,Snoep,Honing en de krant.

Broodjes kunt u bestellen en wordt de volgende morgen geleverd bij je huisje/caravan.

Fietsen zijn te huur en wandelkaarten aanwezig.

Nette Camping. Eetgelegenheid in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Volgend jaar weer!

Laura, 4-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Supermooie omgeving, heerlijk dat de paarden mee kunnen hier! Op de "camping" zelf merk je hier echter niets van dat er achter de heg paarden staan! Mooi schoon sanitair, en de trekkershut waarin wij verbleven was prima voor ons tweetjes. De pony had dag 1 haar ijzer eraf en de stang van de trailer krom. Hoefsmid kwam de volgende ochtrnd direct, en Ben van dr receptie heeft de stang gerepareerd, wat een held! Vanuit je hut loop je (in ons geval als ruiter zijnde) zo naar je paard, zadel je op bij de poetsplaats, en zodra je het hekje door bent zit je op de heide. Ideaal, en wij komen zeker nog eens terug!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Acceptabel, al lijkt een leuk kamp niet het doel

Stephan, 7-6-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

De groepsaccomodatie binnen is over het algemeen acceptabel al is het aardig klein voor een huisje voor 30 mensen. Geen ruimte voor tassen in de slaapzaal, geen ruimte voor 30 stoelen en de tafels binnen. Hoewel aangegeven als huisje voor 30 personen zou ik hier niet komen met groepen groter dan 20-25 mensen. Wat mijvooral bijblijft aan de accomodatie is de houding van de verhuurders. Indien je met een groep gaat heb je altijd wat rumoer en levendigheid (positief teken toch?), een avondklok van 23u en geen kampvuur is dan een domper. Ook het feit dat je alle kosten vooraf moet betalen, dat glaswerk en servies geteld wordt en alles wat mist gelijk betaald moet worden en dat het eerste wat je hoort bij de vraag of een vergeten item opgestuurd kan worden is dat je eerst moet betalen, geeft mij het gevoel dat het de eigenaren meer om de centen gaat, dan om het mogelijk maken van een geslaagd weekend met club of vereniging!!! Een leerpunt voor de eigenaren is om wat klantgerichter te zijn.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fijne huisjes op een fantastische locatie

Marie, 28-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij hebben overnacht in een trekkershut, die was erg netjes en verzorgd. De locatie van de trekkershut was heerlijk beschut, met een lekker stukje tuin rondom om te relaxen. Vanaf het park loop je zo het bos en heidegebied in.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fijne groepsaccommodatie

J. van 't Hazeveld, 9-5-2017
  • Onderkomen8

De groepsaccommodatie is geweldige uitvalsbasis om de Veluwe te bezoeken en diverse buitenactiviteiten in de buurt te plannen. De accommodatie is zeer praktisch ingericht en van alle nodige gemakken voorzien. De groepsruimte is lekker ruim en overzichtelijk, de keuken is nieuw en beschikt over voldoende opbergruimte en de slaapzalen beschikken over prima bedden. Ook het sanitair was schoon en zoals het hoort te zijn. De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed en het personeel ontving ons zeer vriendelijk. Wat ons betreft dus een absolute aanrader!
Gereisd met vrienden in april 2017

Prima

Danielle Detraz, 5-5-2017
  • Onderkomen7

Jammer dat de schoonmaak en verwarmingskosten buitenzinnig waren
Gereisd met partner in maart 2017

Gezellige en goede groepsaccommodatie

Tobi, 5-5-2017
  • Onderkomen7

Gezellige leefruimte en goed uitgeruste keuken! Fijne tijd gehad. Moesten even wennen aan de slaapzaalinrichting (via de ene naar de andere), maar verder goed geregeld allemaal. Dicht bij het bos en lekker buiten gezeten als groep.
Gereisd met vrienden in april 2017

Super vakantie gehad

Angela, 16-4-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Leuke huisjes, prachtige omgeving! We zaten naast het speeltuintje en aan het bos dus mn zoontje van 3 was dol gelukkig. Jammer alleen dat er verder op het park niets te doen was. En dat je moet betalen voor wifi (en dat terwijl het tegewoordig bijna overal gratis is) Nu 20 euro betaald voor wifi, en dan ook nog zo'n slechte verbinding dat ik er helaas nog weinig aan had
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Heerlijk rustig. Voor herhaling vatbaar.

Trees Berkelmans, 15-4-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Schitterende omgeving. Veel gewandeld. Lekker gegeten in Ermelo. Echt de moeite waard.
Gereisd met partner in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Caitwickerzand in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Caitwickerzand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Caitwickerzand scoort een 8.13 uit 10 op basis van 67 reviews.