Chalet De Eekhoorn

9,4

9 reviews over Chalet De Eekhoorn in het Nederlands

Wij hebben enorm genoten in Chalet de Eekhoorn,

Jan en Ria Muusz uit Sint-Oedenrode, 26-8-2016

Gasten moeten echt weten dat zij zelden zo'n mooi, schoon en geheel compleet ingericht chalet zullen aantreffen. Met oog voor details is dit ingericht die het comfort verhogen zodat je je thuis voelt, met veel privacy.

Een prachtig rustig park goed verzorgd, vriendelijke beheerders/eigenaren, wat wil je nog meer. De omgeving is werkelijk magnifiek met tal van mogelijkheden de natuur te verkennen, ook te voet of per fiets. of uitstapjes naar nabije recreatiepunten voor de jeugd. Omliggende plaatsen als Ermelo, Putten, Harderwijk zijn vlot te bereiken en zijn de moeite waard. Chapeau voor dit chalet, fijn dat we dit mochten huren. Als het kan komen we zeker terug. Ook senioren en rustzoekers zullen het er prettig vinden ouders met kleine kinderen zijn er prima op hun plaats. De oudere jeugd zal zich in de grote vakantieparken vermoedelijk beter vermaken.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk ontspannend

de.Bie, 15-7-2016

De chalet staat op een heerlijk rustig park ,er ontbreekt werkelijk niks in de chalet ,heerlijke bedden ,schoon.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Wat genieten!

Bianca Douwsma-Nicolaas, 12-5-2016

Het Hemelvaartweekend in dit prachtige chalet doorgebracht. Wat hebben we genoten. Het was echt super!! Alles wat je kunt bedenken was er, zelfs 2 fietsen in de schuur. Het vakantiepark op zich was ook supermooi. Je kon zo het bos inlopen. Prachtige omgeving. Alles was perfect. Zeker een aanrader. Dit was de eerste keer, maar zal zeker niet de laatste zijn!!!
Gereisd met partner in mei 2016

Blijft een feest!

Wil, 9-7-2013

Voor de tweede keer in dit fijne chalet geweest en net zo genoten als de eerste keer! Heerlijk aan de bosrand en een heerlijk compleet huisje.

Twee prima fietsen waar we veel gebruik van gemaakt hebben. De omgeving blijft prachtig en hebben nog niet alles gezien zodat we hebben besloten nog een keer terug te gaan.

Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in januari 2013

Prachtig huisje

Fam Stevens, 23-5-2013

Wij zijn nu al voor de derde keer in dit huisje geweest en dait zal zeker niet de laatste keer zijn.

Heerlijk aan de bosrand gelegen en zeer compleet huisje met, zoals ik begrepen heb een nieuwe flatscreen en twee heerlijke fietsen!

Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in januari 2013

Prima adres!

Elles, 12-5-2013

Een heerlijke week gehad in dit mooie chalet. Prachtige omgeving en een zeer compleet chalet! Er stonden 2 mooie fietsen voor ons ter beschikking en hebben mooie tochten gemaakt in de omgeving.

Zo konden we de pondjes op peil houden....

Kortom een prima stek en zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in mei 2013

Ideaal adres op de Veluwe

Stef, 12-10-2012

Ook wij hebben heerlijke weken gehad in chalet de Eekhoorn.

Prachtig luxe huisje en er waren zelfs 2 fietsen voor ons aanwezig, waar we flink gebruik van hebben gemaakt.

De omgeving is fantastisch! Het begint al bij Landgoed Staverden, bijna om de hoek. We hebben genoten en hopen volgend jaar weer een paar weken in de Eekhoorn door te brengen.

Gereisd met partner in januari 2012

Wat een weelde!

Fred en Faith, 28-9-2012

Nog nooit zijn wij in zo'n perfect chalet geweest!! Een en al luxe. Vaatwasser, wasmachine, droger.... heerlijk hoor, onze vakantie kon toen al niet meer stuk. Prachtige omgeving dus lekker gewandeld en gefietst. De Veluwe is altijd prachtig en we zaten zeer centraal. Binnendoor naar Harderwijk is echt een aanrader. Kortom, we hebben genoten en gaan volgend jaar beslist weer teurg!!
Gereisd met partner in september 2012

Zeer compleet vakantiehuisje op een heerlijke plek

m.e.van.gend, 19-4-2012

Eeen heerlijke stek om weer eens helamaal op adem te komen. Je wandelt zo van het park de bossen in en je kunt er ook heerlijk fietsen. De Veluwe is toch hecht mooi!

Leuke plaatsjes om je boodschappen te doen of te winkelen.

Vele pretparken binnen handbereik.

Werkelijk een hele mooie stek om je vakantie door te brengen.

En het huisje, ja, alles wat je zou wensen is beschikbaar, wij hebben ons geen moment verveelt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet De Eekhoorn in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet De Eekhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet De Eekhoorn scoort een 9.42 uit 10 op basis van 9 reviews.