Bed and Breakfast Stay at Stegeman

Bed and Breakfast Stay at Stegeman
Stay at Stegeman
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Stay at Stegeman bij:

30 reviews over Bed and Breakfast Stay at Stegeman in het Nederlands

Voelt uitstekend, door ambitie en professie !

Hans en Truus Heerenveen, 28-11-2016

Na anderhalve week verblijf kwamen wij tot de volgende conclusie:

De ambitie een uitmuntende B+B neer te zetten straalt er aan alle kanten vanaf.

Eigenaar is het gelukt een B+B neer te zetten welke klopt voor wat betreft de vormgeving en inrichting alsook de wijze van het runnen van de B+B.

Grote complimenten !

Menig B+B en hotel kan hier niet aan tippen is onze ervaring.

Door onze activiteiten ( vroeg in de ochtend weer weg) hebben we niet van een ontbijt kunnen genieten. Gegeven alle positieve andere zaken, kan het niet missen of het ontbijt zal ook van zeer goede kwaliteit zijn. Zie hiervoor ook de reacties van andere gasten.

Wij komen zeker terug en zullen onze ervaring uitdragen aan vrienden en kennissen.

Gereisd met partner in november 2016

wat een feest om hier te verblijven

marleen, 4-4-2016

Hier een nachtje geboekt voor "girls night out" met mijn dochter van 2,5. Wat een feest! Kamer perfect, kinderen hebben gezellig gespeeld. Prima communicatie vooraf en tijdens verblijf over wensen en benodigdheden.

We zullen zeker nog eens terugkomen. Een aanrader voor iedereen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Gezellig, kindvriendelijk, uitgebreid ontbijt

Andries & Bitoen, 31-1-2016

De omgeving van Twello biedt tal van mogelijkheden. Wij zijn met het gezin naar Burger's Zoo geweest (ook voor de kleinsten leuk), maar de mooie natuur in de Veluwe is ook goed bereikbaar. Het centrum van Twello is knus met sfeervolle eetgelegenheden. De B&B is op wandelafstand van een bos, ideaal voor een frisse neus.

Ons zoontje van 1,5 was mee en trof het met de kinderen van de eigenaresse/gastvrouw. Ze hebben meerdere keren samen gespeeld. De spontane gastvrouw was zeer vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt was erg goed. Volop keus en de jus was vers geperst. Op Oudejaarsdag stonden er oliebollen klaar op onze kamer en had ze een pakje sterretjes klaargelegd.

We hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Wederom een groot genoegen

Chantal lier, 17-1-2016

Het ontvangst is super, inge de gastvrouw weet wat een b&b runnen is.

Zeer vezorgde kamers met thee en koffie en ook versnaperingen in de vorm van chips of een chocolade zijn tegen betaling verkrijgbaar.

Goede uitval met openbaar vervoer de stoptrein aperldoorn en deventer op tien miniten lopen afstand.

Rustige ligging

Gereisd met vrienden in december 2015

Perfect

Karlijn, 5-9-2015

Had niet beter kunnen zijn. Mooie kamer, fantastische service, heerlijk ontbijt: liet niets meer te wensen over.
    Gereisd met partner in juni 2015

Heel veel oog voor detail, heerlijk verblijf!

Linda en Niels, 14-8-2015

We werden allereerst ontzetten gastvriendelijk ontvangen en op het gemakje rondgeleid. Vervolgens werden we geholpen met het uitzoeken van de mooiste wandelroute en de beste plekjes om te lunchen en dineren. We kregen bij aankomst een stuk appeltaart. Dat zie je niet vaak meer!

De kamers zien er heel mooi uit en van alle gemakken voorzien. Zelfs Rituals zeepjes bij de douche, wifi en HBO op tv... Er is veel oog voor detail. Het ontbijt was echt super, veel verse broodjes (probeer de lokale notenbrood) verschillende (verse) sappen, versgamaakte jam, vers gesneden fruit, lekkere yoghurt.. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtige plek!

Stefanie, 21-6-2015

Ons verblijf was heerlijk!

Prachtige kamer, zeer schoon!

Tot in de kleinste details perfect!

Zeer prettig ontvangst. Niks is te veel!

Na een dagje weg te zijn geweest stond er heerlijke appeltaart op de kamer echt een verrassing!

Zeker de moeite waard!

Geweldig!

Steven de Bruijn, 17-6-2015

Prachtige kamer, goede service (om 5.30 moesten we weg en doos met ontbijt in de koelkast met lief briefje erbij!!), lieve gastvrouw, kortom helemaal geweldig!!

Geweldige B&B

harold Jablonski, 11-6-2015

Geweldige B&B, mooie kamers, goed en stevig ontbijt, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel en eigenaresse zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam.
    Gereisd alleenreizend in juni 2015

een superaanrader!

corina koolman, 19-5-2015

Een hele mooie,verzorgde,moderne B&B!de foto's zijn al mooi,maar in het echt nog mooier!!!een waanzinnig ontbijt!de supervriendelijke gastvrouw heeft oog voor details.zij kan je alles vertellen over de omgeving.place to be in bijv.Deventer etc...kan het iedereen aanbevelen zeker na een dag welness en wij komen hier zeker terug!!!
    Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Stay at Stegeman in Twello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Stay at Stegeman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Stay at Stegeman scoort een 9.58 uit 10 op basis van 33 reviews.