Camping De Bijland

De Bijland
4,5

Matig

2 reviews over Camping De Bijland in het Nederlands

Prima camping als je niet te veel eisen stelt

E, 10-9-2012

Wij hebben er 1 nacht gestaan met een tent.

Vriendelijk ontvangst bij de receptie.

Prima camping, sanitair is echter behoorlijk verouderd.

Veel sta caravans, veel Duitsers, maar dat is logisch.

Het namelijk een prima uitvalsbasis voor onze Duitse buren.

Je waant je even in Duitsland, wij vonden dat niet erg.

Het meer wat er bij ligt is een prachtig zwemparadijs voor volwassenen en kinderen, wel veel snelle boten waar je best voor uit moet kijken of ze jou wel zien zwemmen (niet bij het strand maar verder in het water)

Mooi wandelgebied richting het pontje naar Millingen a/d Rijn.

alleen jammer dat die in het hoogseizoen rond half 8/8 uur zn laatste overtocht heeft naar Millingen a/d Rijn (dus niet terug)

Als je dus besluit laat uit eten te gaan in het dorp, kom je dus niet meer terug.

Het restaurant wat bij de camping ligt bleek ook een prima restaurant te zijn met uitzicht op de Waal.

Gereisd met partner in augustus 2012

Jammer van de centjes....

arjan, 9-9-2012

Veel geldklopperij. Vooral parkeren is oppassen! Allemaal niet echt vriendelijk.

Wij komen niet terug.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bijland in Tolkamer / Spijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bijland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bijland scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.