Hotel Van der Valk Tiel ****

WebsiteLink naar website

184 reviews over Hotel Van der Valk Tiel in het Nederlands

ontgoocheld

francois, 5-8-2017

Als je boekt met een actie op het internet (bieding sites) word je behandeld als mindere klasse dus kamer aangepast aan de prijs die je betaald (ondermaats) bij klachten word je behandeld ook als onderaan de ladder van de maatschappij alhoewel de rest van het hotel veel luxe uitstraald .
Gereisd met partner in augustus 2017

Van de valk tiel. Matig

Marian, 30-7-2017

Vieze deurraam naar buiten. Kamer kast was stoffig. Lamp deed het niet.

Ontbijt erg goed

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Prima modern hotel

F.van Velthoven, 29-7-2017

Alles is echt prima in dit hotel.

We hebben toch een minpuntje : de binnen-fietsenstalling is veel te klein.

Wanneer je in de middag niet op tijd bent, heb je dus binnen geen plaats meer.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Tiel bij:

supermooi hotel, bijzonder lekker ontbijt

W de Koning, 29-7-2017

Dit hotel staat in een prachtige omgeving. In het voorjaar is er bloesem aan de fruitbomen. De Waal is een bijzondere rivier, mooi om te bekijken.
Gereisd met partner in mei 2017

Hier kom ik nooit meer !

Peter, 27-7-2017

Goed : ontbijtbuffet, voorgerecht met zalm, de desserts en de koffiebar, bon om in de carwash de auto gratis te wassen (7 euro).

Slecht : AL DE REST : smaakloze warme diepvriesgroenten, gebakken aardappelen zijn niet gebakken maar zijn gewoon opgewarmd, mosselen zijn smaakloos en klein, appelmoes komt uit blik en wordt koud opgediend in een glazen weckpotje, niets wordt gekruid.

Tweemaal kregen wij een wijnglas waarop de lippen van de vorige klant nog stonden !

Geen drankenkaart maar men moet wel onmiddellijk iets te drinken bestellen ?!

Geen peper/zoutvat op tafel.

Men krijgt geen brood bij het voorgerecht wanneer men het arrangement koos, dit moet worden bijbetaald (schande) !

De kamer op de tweede verdieping : water van de inloopdouche zet de badkamer onder water, badkamermeubilair is niet afgestoft (vingerdik op de glazen legplanken), geen tissues, TV valt uit om 20.45 uur, vetsporen/vieze vingers zitten op het scherm.

Schrijftafel : de vierde poot staat gewoon schuin.

In het hoofdeind zijn met een klokboor 2 gaten geboord, slechts 1 gat is dicht met een deksel : gevolg : leidingen zitten bloot : gevaarlijk tot en met !

Ook vonden wij er een vuile vieze waterkoker en een koelkast die de ganse nacht voor lawaai zorgt.

Zicht : belemmerd door de muur en het dak van het zwembad.

Zwembad : geen handdoeken ter beschikking.

Daarbovenop : sommige personeelsleden zijn gewoon arrogant en het kan hen niets schelen wanneer je iets vraagt.

De weg naar de kamer : zoek het uit, het nummer van de kamer werd zelfs niet op de kaarthouder genoteerd.

Ik voel mij gewoon gesjareld.

Kortom : de naam VAN DER VALK onwaardig ! SCHANDALIG.

Ik kom hier nooit meer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

modern, gerenoveerd Hotel, Prima eten.

Cees, 26-7-2017

Wij waren met het gezin en hadden 3 gerenoveerde schone moderne kamers. Mooie badkamer met o.a. regendouche. Bedden lagen heerlijk , airco deed het prima en het was heerlijk stil. (snelweg hoorde je niet). Wij hadden een zomer arrangement over meerdere dagen zodat ontbijt, diner en fietspakket erbij in zat. In het restaurant was het eten prima en werd het buffet met de modernste middelen koel gehouden. Drankjes in de skytower en in het restaurant waren normaal van prijs. Het personeel was bijzonder vriendelijk en wij hebben een top tijd gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

teleurgesteld!

janvermeir, 10-7-2017

Had van deze VDV veel verwacht,maar van de 40 die we reeds bezochtten bengelt hij bij de laatste;kamer netjes en gezellig ,maar klein!Het hele hotel is niet overzichtelijk en je moet alles zoeken,op een bepaald moment weet je niet of je in een bar of restaurant staat,er is ook geen begeleiding naar een tafel,laat staan dat er een tafeltje is gereserveerd!bij vroege aankomst 's morgens moesten wij net als een niet hotelgast 17.50 euro voor ontbijt betalen,in andere worden we als hotelgast aanzien,schandalig!'s avonds bij diner loopt alles fout,half uur wachten op drankje,dan nog verkeerde en was op andere rekening gezet.De arrkaart heel klein,dus tweede dag van de kaart gegeten,maar was zijn geld niet waard,zeker de koffie met lekkers niet.Het enige waarom het er goed is,is om te gaan fietsen,dat is heel mooi.Maar dan ga ik wel terug naar nijmegen lent?Daar is het ook fijn om te fietes en het hotel SUPER!

Samen met echtgenoot

Dalhuisen, 27-6-2017

Supermooie kamer en pracht uitzicht. Helaas veel lawaai net onder de sky bar

zijn wij paar weken geleden geweest om heerlijk te ontspannen dachten we.......het liep heel anders , veel lawaai we sliepen onder de Sky-bar waar er één jarig was werd zéér uitbundig gevierd, zelfs met vuurwerk buiten. Nu lekker slapen.....oeps het brandalarm gaat af om 3.00 s'nachts maar U hoeft niet naar buiten want het is loos alarm, waarom meld je het dan?? Oke dan nu lekker slapen......forget it een stel op dezelfde gang krijgt ruzie schreeuwen elkaar van alles toe en slaan met deuren. Toen eindelijk na 5.30 konden we slapen. Volgende morgen met een duf hoofd aan ontbijt waar veel dingen op waren ruim voor sluitingstijd. Uitchecken gemeld van korte nacht maar ze wenste ons een fijne dag !!! ( haha s'middags van moeiigheid niet meer op mijn benen staan, heerlijk nachtje weg

Gereisd met partner in mei 2017

Super!

Karin, 25-6-2017

Mooi hotel, leuk ingerichte kamers , genoten van het Life cooking diner en van het ontbijt!

Komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

keurig verzorgd

fam.B, 25-4-2017

schoon, netjes. Door de paasdrukte moesten we wat langer wachten op de liften.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Tiel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Tiel in Tiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Tiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Tiel scoort een 7.63 uit 10 op basis van 186 reviews.