Camping Aan de Linge Recreatie

6,1

16 reviews over Camping Aan de Linge Recreatie in het Nederlands

Geweldige plek!

Joost, 14-8-2017

We hebben een heerlijk weekend aan de Linge doorgebracht. Uiterst gastvrij onthaal door Eigenaar Leo. Eenvoudig, maar schoon sanitair. Heerlijk rustig, maar ook veel te doen. Rivierenland is één, groot, fantastisch fietsgebied. Je kunt ook vissen. En kano's huren op de camping. In tien minuten ben je op de fiets in Tiel. Goede restaurants ook op die afstand, in Tiel, en bijvoorbeeld in Kerk Avezaath. We komen zeker terug!
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke gastvrije camping aan de linge

Simon Elzerman, 7-8-2017

Wij zijn hier afgelopen weekend geweest van 4 t/m 6 juli , wij zijn hier speciaal heen gegaan voor het vissen .

Wíj werden gastvrij en vriendelijk door Leo ontvangen , en hielp ons naar ons voor af gereserveerde plekje bij het water , niets is te veel als je het even vraagt aan Leo.

Sanitair is schoon.

Wij hebben een weekend lang hier met onze camper genoten , nogmaals bedankt Leo.

Wíj kommen hier zeker nogmaals terug !!!

Gereisd met partner in juli 2017

Camping meer up to date maken

G., 11-7-2017

Een rustige camping aan de Linge, maar de campingbaas loopt een beetje over van de rommelige administratie (losse papiertjes die op hun plek wordem gehouden door steentjes) Ook wist hij niet dat ik al een deel had aanbetaald en moest ik zelf mijn email opzoeken van maanden geleden dat ik het wel had betaald. Wel leuk dat je kan kanoeen daar, is ook wel een aanrader als het lekker weer is.

Wel jammer dat er maar 1 wc voor man en 1 wc voor vrouwen is.

Ik denk dat deze camping toe is aan een nieuwe frisse wind, en wat uitbreiding of verbouwingen. Ik denk dat dat een goede investering is voor de camping.

Gereisd met partner in april 2017

Ineke Versteeg, 10-7-2017

Wat een geweldig mooi stekkie.

Wij stonden aan het water wat een heerlijkheid was dit.

Sanitair is eenvoudig maar super schoon.

De eigenaar een hele vriendelijke man.

De mensen op de camping allemaal zo vriendelijk echt een soort familie gevoel.

Komen hier zeker terug.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad.

Dank jullie wel.

Ab & Ineke Versteeg

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie Camping

Vicky Bos, 27-6-2017

Rustige Camping

Gezellig met de Kamper gestaan een weekend.

Schoon Sanitair, en vriendelijke Camping eigenaar.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Verschrikkelijke domper

Arie, 27-5-2017

Prijzen zijn absurd hoog voor wat je krijgt. Je staat hutje mutje op een veldje. Onverantwoordelijk. Er is maar 1 heren toilet en 1 damestoilet die je met 75-100 man moet delen. Daarnaast is de camping beheerder erg onvriendelijk. Heel naar gevoel hieraan over gehouden. Enige positieve is dat het aan het water ligt.
Gereisd met partner in januari 2017
Leo..., Eigenaar, 17-6-2017
Elke keer weer proberen wij het al onze gasten naar de zin te maken, dat lukt jammer genoeg niet altijd, toch blijven we het proberen ondanks Arie, Leo...

Met de Pasen komen we weer.

Tevreden Gasten., 28-1-2017

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad.

Een weekend in de Pipowagen.

Wij hebben met Pasen al weer gereserveerd.

Gereisd met partner in januari 2017
Leo, Eigenaar, 7-2-2017
Dit is helemaal toppie, fijn om te horen dat de eerste gasten in de winter het zo naar hun zin hebben gehad en zo te spreken zijn over de vissteiger. Ook de vistrap is nu gereed, we gaan er weer voor in 2017 goede vangst, Leo...

Geen 5 sterren maar, prima naar ons zin gehad

Toppie!!!, 5-1-2017

Echt een leuke, gezellige, schone en nette camping.

Mede omdat wij hengelsport liefhebbers zijn.

En er mooie vissteigers zijn gemaakt.

Kijken wij weer uit naar het nieuwe seizoen.

want wij hebben ons plekje alweer gereserveerd.

Gereisd met partner in augustus 2016
Leo, Eigenaar, 7-2-2017
Dit is wat wij graag lezen, maar we doen er graag alles aan dit te bereiken. Leo..

Mooie stek die je moet mijden

Ontevreden klant, 28-9-2016

De 6 a 7 plekken aan het water (dit is ook het enige mooie aan deze camping) worden bezet door merendeel vaste gasten. De rest van de staanplekken zien niets van de Linge. Er zijn 2 zit toiletten 1 voor de dames en 1 voor de heren. De heren hebben dan in dezelfde ruimte, waar zich tevens 1 wasbak om je te wassen bevind, en 2 douches, een urinoir, met een klapdeurtje, waardoor je nogal in de kijkerd staat.Alles is gebouwd van afvalspullen, zoals plastic schroten, oude deuren en ga zo maar door, kijk eerdere referentie "houtje touwtje camping".Het zgn.terras op deze camping is niet om over naar huis te schrijven, er staan een paar stoelen en tafeltjes, ook weer bij elkaar gezochte oude troep. De eigenaar is niet toegankelijk en berekent je extra kosten die hij niet kan uitleggen, ik had in zijn ogen teveel stroom gebruikt, omdat ik mijn accu voor mijn electromotor 1 had opgeladen, kosten, €8,- dat was een dure lading. De wateraansluiting bij de chemische toiletlozing is zo minimaal afgesteld je mag blij zijn dat er water uit komt. Bij het gras maaien gaat de eigenaar zo kort langs je persoonlijke spullen op,dat je blij mag zijn dat je er schade vrij vanaf komt. Verder word alles wat er geloosd moet worden( appels, gras en zoal meer) door de eigenaar in de Linge gegooid.

Met een beetje meer vriendelijkheid en goed beheerdersschap is dit een gouden stek, waar je best graag terug zou willen komen.

Nu eens maar nooit weer.

Gereisd met partner in september 2016
Leo, Eigenaar, 7-2-2017

Jammer dat sommige gasten een naamloze review schrijven en via Zoover hun ongenoegen uiten na afloop van hun bezoek, zo ook deze meneer, jammer.

Wij Aan de Linge doen er altijd alles aan om het onze gasten naar de zin te maken, ook in 2017 gaan we er weer voor en nodigen U uit om bij ons zelf te komen kijken of schrijver gelijk heeft, wij gaan de uitdaging aan. Leo

Zeer zeker een aanrader

Wim de Mooe, 23-6-2016

De faciliteiten zijn voldoende, al is er bij de wasgelegenheid weinig privacy. Jammer dat je voor douchen en warm water apart moest betalen. Ook het gemis aan toiletpapier is onhandig. Maar .......verder een gouden stek!!!!

. En vissen gaat zeer goed !!!! We komen zeer zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aan de Linge Recreatie in Tiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aan de Linge Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aan de Linge Recreatie scoort een 6.13 uit 10 op basis van 16 reviews.