9,7

Uitstekend

29 tips over Hotel Vliegtuigsuite

UN te A., 28-6-2015
    Zelf hapjes meenemen, de hangar is qua eten zeker niet slecht maar het vliegtuig is te leuk en prive om nog naar buiten te gaan (behalve het vip deck dan ....) ps. Eten laten brengen door de hangar is ook een optie.
    Genietjes2, 7-6-2015

Ontbijt is over de top zo mooi en veel heerlijk van genoten.

Ga dit zeker nog eens kado doen.

yvonne, 20-5-2015
    Uitchecken om 11.00 uur vonden wij wel erg vroeg. Achteraf hadden we rustig kunnen vragen om een uurtje later uit te checken..

Brigitte, 18-5-2015
      De gastvrouw had voor ons gereserveerd in de Hangar ernaast om daar te dineren. Goed geregeld!
      Frans en Gerda, 12-5-2015
      Buitenkant vliegtuig kan opknap beurt gebruiken vergeleken met de binnenkant.
      Richard, 5-4-2015
      Hou je spullen een beetje in het midden van het vliegtuig, het is er zo groot, je raakt er snel wat kwijt. haha.

Fatima Zohra, 22-3-2015

Het diner bij the Hangar, op een paar honderd meter, was ook erg geslaagd (aanrader).

We hebben ook een vliegbeleving van een halfuurtje gehad bij naastliggende Vliegschool SAS! Ook een geweldige ervaring!!

smblijleven, 31-1-2015
      Rondvlucht op vliegveld Teuge. Deventer is een leuke stad en ook apeldoorn.
      Pris & Sven, 28-10-2014
      Heerlijk gegeten bij De Vier Seizoenen in Twello. We werden 's avonds opgehaald en weer thuis gebracht door de eigenaar van het restaurant. We hebben hier uitgebreid gegeten (en genoten!).
      Denise van Zanen, 23-9-2014
      Ook leuk om een vliegtochtje te maken bij de buren .