9,2

Uitstekend

Zoover award

75 reviews over Camping Minicamping 't Oegenbos in het Nederlands

Ontbijt was heel slecht geregeld en veel te duur!

Eric en Lizan Ekelhoff, 5-8-2017

Voor de 2e keer deze b en b geboekt en waar we de 1e keer zo tevreden over waren,was nu waardeloos.

Luxe blokhut was goed,bed was goed,alles netjes! Ontbijt was €12,50 pp maar werd een dag van tevoren al gebracht. In een papieren zak kregen we de eerste dag 2 croissants,paar sneden licht en donker brood,4 crackers,plakken kaas,5versch soorten vleeswaren,2 flesjes jus,fruit,yoghurt. De boter -, jam - en smeerkaas kuipjes bleken over de datum(mrt 2017 juni en juli 2017) verders moest je zelf koffie en thee verzorgen(dus zit ook niet bij deze €12,50 inbegrepen.geen melk,geen eitje geen peperkoek geen verse broodjes. De 2e dag kregen we ongeveer hetzelfde maar zonder croissants wel 2 eitjes maar die bleken de volgende dag dus niet gekookt te zijn(moesten we zelf in de blokhut doen) wel werden er smorgens 2 croissants gebracht(heerlijk vers we hebben gesmuld!) We hebben al veel b en b 's bezocht maar deze was echt met het slechtste ontbijt ooit.2x ontbijt voor 2 pers voor €50 :( waardeloos

Gereisd met partner in augustus 2017
Anja Sauermann,

Geachte familie Ekelhoff,

Bedankt voor uw reactie. Graag willen wij hierop nog even reageren.

U heeft bij ons op onze minicamping gelogeerd in één van onze trekkershutten. De prijs van € 12,50 per persoon klopt, dit heeft u op onze website na kunnen lezen en tevens in de bevestiging die ik u heb gestuurd.

Ons ontbijt bestaat uit:

- 1 klein compleet licht bruin vers brood

- Diverse plakken bruin brood

- 2 croissantjes (waarvan 1 choco)

- Knäckebrood

- Vruchten yoghurtjes

- Diverse soorten vers fruit (2e dag verse aardbeien erbij en druiven)

- 5 soorten vleesbeleg

- Jonge belegen kaas (Deze vond u helaas ook te dik gesneden!!?)

- Brie

- Smeerkaas

- Jam

- Boter

- Eieren

- Jus dé Orange

Dat de laatste over datum was, is uiteraard erg vervelend en had niet mogen gebeuren. Dit hebben wij direct weggegooid en de volgende dag had u alles weer vers.

Tevens geeft u aan, dat u peperkoek bij het ontbijt had gewenst. Specifieke wensen van dien aard had u beter bij de reservering kunnen vermelden.

Het ontbijt word inderdaad een avond ervoor in de koelkast geplaatst. Dit doen we altijd zodat u zelf kunt bepalen hoe laat u wilt ontbijten. Helaas hebben we op onze camping ook geen “ontbijtzaal”.

De eerste ochtend kon ik i.v.m. de crisis rond de eieren geen eitjes serveren, maar de volgende dag ben ik speciaal voor u op zoek gegaan naar verse eieren in de buurt omdat ik wist dat de buren loslopende kippen hebben die 100% vrij zijn van Fipronil.

En uiteraard heb ik deze eieren niet de avond vooraf voor u gekookt, want misschien wenst u ze gebakken of anders.

Maar wat ons het meeste verbaasd, is dat u aangeeft, dat ons ontbijt het slechtste ontbijt was, wat u ooit heeft gehad. Maar daartegenover staat, dat u werkelijk alles (behalve 1 soort vleeswaar) heeft opgegeten? Alle worst, brood, kaas etc. was helemaal op. Dat is nog niet eerder gelukt!

Jammer dat wij u niet tevreden konden stellen

Bregitte, 1-8-2017

Super schoon. Mooi ruim! Hier komen wij zeker terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Super!

Carmen, 24-7-2017

Eigenlijk was alles prima. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar met twee prachtige honden. Het nieuw sanitairgebouw is ruim en schoon. Ondanks dat de camping naast vliegveld Teuge ligt, heb je er totaal geen last van. De parachutespringers zorgen voor een mooi tafereel.

Geweldig

Hugo en Dora Cooijmans, 26-6-2017

De rust en goede accomodatie op de camping. Alle voorzieningen waren aanwezig. Heel goed het sanitaire en afwasmogelijkheden.

En het kunstgras in de voortent was voor ons een unicum.

Heerlijk rustig en paracentrum

Henk van den Berg, 26-6-2017

Perfecte sanitaire voorzieningen, gezellig en niet te groot.

Wifi op de camping is niet optimaal maar wordt verbeterd.

Gereisd alleenreizend in juni 2017
Anja Sauermann,
Beste Henk, Bedankt voor je review. Het Wifi netwerk is inmiddels dusdanig aangepast, dat op de hele camping uitstekend wifi ontvangst is.

Erg fijn, voor herhaling vatbaar.

Jan Markus, 26-6-2017

Erg nette camping en er is altijd wat te zien met het vliegveldje ernaast. Leuk!

Het is hier fantastisch

de Koning, 13-6-2017

Mooie grote plaatsen, sanitair ziet er spik en span uit. Leuk detail; de radio aan tijdens het douchen +1. Heerlijk eten en drinken op het terras met uitstekende service.

De parachutisten springen boven je hoofd uit het vliegtuig.

Gereisd met partner in mei 2017

Zeer gastvrije camping met prima voorzieningen.

johan boone, 31-5-2017

eenvoudige camping waarin wel alle voorzieningen aanwezig zijn. Broodjes en pizza op tijd bestellen. Uitstekend geschikt als doortrekcamping of om even tot rust te komen. Mooie omgeving.

Door klein meertje op camping 's avonds wel veel muggen.

Cor en Colinda, 29-5-2017

Geweldige camping met hele ruime plaatsen en schitterend uitzicht op het vliegveld en de landingsplaats van de parachutisten.

Mooi zwemvijvertje voor de kinderen en een prachtig nieuw en schoon sanitair gebouw. Hele vriendelijke eigenaren.

Heel goed!

Marjo, 27-5-2017

Een prachtige camping met splinter nieuw sanitair, een poedelvijver, leuk voor de kleintjes. Royale plaatsen met prachtig uitzicht op de parachutes die vanaf het vliegveld vertrekken. Een aanrader!
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Oegenbos in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Oegenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping 't Oegenbos scoort een 9.18 uit 10 op basis van 78 reviews.