Camping Minicamping 't Oegenbos ***

Zoover award

82 reviews over Camping Minicamping 't Oegenbos in het Nederlands

Totale desillusie

Marijke & Patrick, 25-9-2017

Zelden schrijven wij een negatief review, omdat we er vanuit gaan dat alles, en dus ook toerisme, mensenwerk is. Deze locatie maakte het op zoveel vlakken zó bont, dat we het deze keer wel doen. Er klopt niets van de tekst op AirBnB. Paar voorbeelden vanwege tekenbeperking: Het huisje ligt niet rustig zoals tekst en foto's suggereren maar op een camping. Het ligt op een veld met seizoenplaatshouders (september) en er is veel geluidsoverlast van feestende vaste gasten. Je zoekt op "met huisdieren", komt aan en krijgt een preek dat dat niet is toegestaan maar wordt wel toegelaten. Een vervangen lamp wordt op tafel gesmeten en daar wordt heel het weekend niet naar omgekeken. Bij uitchecken 5 euro per kussen moeten betalen (beddengoed meenemen staat er, dus we hadden slaapzak, kussenhoes en laken mee), toeristenbelasting wordt naar boven afgerond en de matrassen zijn klam. Bedden zitten vast aan huisje dus je slaapt niet naast elkaar. Zeer onplezierige mensen.
Gereisd met partner in september 2017
Anja Veldwijk, Eigenaresse, 25-9-2017

Op uw review wil ik even reageren omdat u heel veel dingen opnoemt, onjuist zijn.

Dit huisje staat op onze camping zoals op Airbnb ook vermeldt staat. En op een camping staan doorgaans ook andere gasten. Tijdens uw weekend stond er één leuke familie op 4 caravan plaatsen. Overdag hadden ze plezier met spelletjes, maar er was geen sprake van “feestende vaste seizoengasten”. En ’s avonds was het rustig!

Honden zijn in de hutten nooit toegestaan geweest. Staat duidelijk op airbnb vermeldt.

Toen bij aankomst bleek, dat u honden bij u had, hebben wij met u meegedacht zodat u kon blijven. Er was geen sprake van een “preek”. We hadden wel de afspraak met elkaar gemaakt, dat uw honden in de banch moesten slapen, hiermee ging u akkoord.

’s avonds meldde u dat er een lamp stuk was. Mijn man kwam deze direct vervangen. Toen bleek, dat uw honden over de bedden sprongen. Dit was niet volgens de afspraak en hierover heeft mijn man u aangesproken.

U had op de site van airbnb zelf gelezen, dat u beddengoed dient mee te nemen. Tevens is op de foto’s 100% duidelijk te zien hoe de hut is ingericht. Maar wij hebben u ’s avonds laat nog kussens gebracht (geen dank je wel van u kant). U kon nalezen, dat wij hiervoor een vergoeding vragen. Ik verzoek u uw factuur eens goed na te kijken. Hierop is te zien, dat het € 2,50 per kussen is (éénmalig) en niet € 5,- zoals u stelt.

Toeristenbelasting wordt absoluut niet naar boven afgerond. Deze is wettelijk € 1,22 en milieuheffing € 0,78 p.p.p.n. Ook dit kunt u op uw factuur controleren en op de site van gemeente Voorst nalezen.

Matrassen zijn niet klam. Wellicht dat uw honden door een “ongelukje” hiervoor hebben gezorgd?

De bedden zitten inderdaad vast. Op de foto’s heeft u de opstelling van de bedden vooraf al gezien. Had u willen weten, of de bedden verschoven kunnen worden dan had u mij kunnen bellen.

Helaas veel valse info in uw review.

Ineke, 8-9-2017

Prachtig uitzicht op vliegveld Teugen, mooi schoon sanitair, vriendelijke eigenaren, kunstgras voor je kampeermiddel lekker droog en schoon, camping ruim van opzet en een leuk meertje met strandje voor de kinderen.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastische midweek gehad op Camping Oegenbos

Marnix en Brigitte Vanheuverswijn, 4-9-2017

Van bij de aankomst tot bij het vertrek heb je een gezellig 'thuisgevoel': Vriendelijk onthaal, behulpzame en gemoedelijke uitbaters.

Mooie plaatsen van diverse grootte en comfort. Enkele verharde plaatsen (camper?) met eigen kunstgraspleintje. Prachtig uitzicht op wijde omgeving (Vliegveld Teuge - quasi geen geluidshinder). Nette camping met nieuw en zeer proper en ruim sanitair. Gezellig terras met verkrijgbare snacks.

Aansluiting op diverse mooie fietsknooppunten.

Niks negatiefs te melden. Plaats om zeker terug te komen.

Geweldige camping, goed verzorgd .Topper

Rob en Marja Mulder, 30-8-2017

Goede en schone sanitair (evt. eigen cabine) mooie plaatsen met kunstgras.Kleine snacks verkrijgbaar. Parachutisten en Zweefvliegtuigen te zien.Vriendelijke

eigenaars. Al met al, een fijne camping voor ouderen en gezinnen met kleine kinderen

Mooie ruime plek

Tineke Besselink, 28-8-2017

Afgelopen weekend gestaan op een mooie ruime comfortplek die dit jaar voor het eerst in gebruik was genomen

We hebben genoten van het vliegveld met al zijn activiteiten.

Het weer was geweldig. De kleinkids hebben ook genoten van het strandje met het water.

Het sanitair ziet er mooi en goed verzorgd uit. Verder lekker wat gedronken en gegeten op het terras van de theeschenkerij met leuke vriendelijke eigenaren.

Wij komen zeker nog eens terug.

Tineke en Dinant Besselink

Gereisd met partner in januari 2017

Een pareltje in Teuge

Gerrit en Jose, 27-8-2017

Op het nieuwe gedeelte een zeer ruime plaats met zicht op de parachutisten, zweefvliegtuigen en vliegtuigen.

Uitstekend nieuw sanitair en ook op het oude gedeelte alles perfect. Genoeg goede eetgelegenheden op geringe afstand.

De kinderen hebben de mogelijkheid in de gegraven vijver met pontje en trappelboot te spelen.

Niet te vergeten gratis goede WiFi.

Gereisd met partner in augustus 2017

Perfecte lokatie voor hobbies,rust en gezelligheid

A.de Vos en J. van Putten, 21-8-2017

Voorzieningen zijn goed, gezellige eigenaar(s), lokatie voor ons als buitenmensen, die van fietsen en wandelen houden en voor mij als parachutist ideaal en alles tegen vriendelijke prijs. Vorig jaar al meerdere keren hier geweest en dit jaar ook al twee keer en er zit nog meer in de planning. Dus echt voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2017

Ontbijt was heel slecht geregeld en veel te duur!

Eric en Lizan Ekelhoff, 5-8-2017

Voor de 2e keer deze b en b geboekt en waar we de 1e keer zo tevreden over waren,was nu waardeloos.

Luxe blokhut was goed,bed was goed,alles netjes! Ontbijt was €12,50 pp maar werd een dag van tevoren al gebracht. In een papieren zak kregen we de eerste dag 2 croissants,paar sneden licht en donker brood,4 crackers,plakken kaas,5versch soorten vleeswaren,2 flesjes jus,fruit,yoghurt. De boter -, jam - en smeerkaas kuipjes bleken over de datum(mrt 2017 juni en juli 2017) verders moest je zelf koffie en thee verzorgen(dus zit ook niet bij deze €12,50 inbegrepen.geen melk,geen eitje geen peperkoek geen verse broodjes. De 2e dag kregen we ongeveer hetzelfde maar zonder croissants wel 2 eitjes maar die bleken de volgende dag dus niet gekookt te zijn(moesten we zelf in de blokhut doen) wel werden er smorgens 2 croissants gebracht(heerlijk vers we hebben gesmuld!) We hebben al veel b en b 's bezocht maar deze was echt met het slechtste ontbijt ooit.2x ontbijt voor 2 pers voor €50 :( waardeloos

Anja Veldwijk, Eigenaresse, 8-8-2017

Geachte familie Ekelhoff,

Bedankt voor uw reactie. Graag willen wij hierop nog even reageren.

U heeft bij ons op onze minicamping gelogeerd in één van onze trekkershutten. De prijs van € 12,50 per persoon klopt, dit heeft u op onze website na kunnen lezen en tevens in de bevestiging die ik u heb gestuurd.

Ons ontbijt bestaat uit:

- 1 klein compleet licht bruin vers brood

- Diverse plakken bruin brood

- 2 croissantjes (waarvan 1 choco)

- Knäckebrood

- Vruchten yoghurtjes

- Diverse soorten vers fruit (2e dag verse aardbeien erbij en druiven)

- 5 soorten vleesbeleg

- Jonge belegen kaas (Deze vond u helaas ook te dik gesneden!!?)

- Brie

- Smeerkaas

- Jam

- Boter

- Eieren

- Jus dé Orange

Dat de laatste over datum was, is uiteraard erg vervelend en had niet mogen gebeuren. Dit hebben wij direct weggegooid en de volgende dag had u alles weer vers.

Tevens geeft u aan, dat u peperkoek bij het ontbijt had gewenst. Specifieke wensen van dien aard had u beter bij de reservering kunnen vermelden.

Het ontbijt word inderdaad een avond ervoor in de koelkast geplaatst. Dit doen we altijd zodat u zelf kunt bepalen hoe laat u wilt ontbijten. Helaas hebben we op onze camping ook geen “ontbijtzaal”.

De eerste ochtend kon ik i.v.m. de crisis rond de eieren geen eitjes serveren, maar de volgende dag ben ik speciaal voor u op zoek gegaan naar verse eieren in de buurt omdat ik wist dat de buren loslopende kippen hebben die 100% vrij zijn van Fipronil.

En uiteraard heb ik deze eieren niet de avond vooraf voor u gekookt, want misschien wenst u ze gebakken of anders.

Maar wat ons het meeste verbaasd, is dat u aangeeft, dat ons ontbijt het slechtste ontbijt was, wat u ooit heeft gehad. Maar daartegenover staat, dat u werkelijk alles (behalve 1 soort vleeswaar) heeft opgegeten? Alle worst, brood, kaas etc. was helemaal op. Dat is nog niet eerder gelukt!

Jammer dat wij u niet tevreden konden stellen

Bregitte, 1-8-2017

Super schoon. Mooi ruim! Hier komen wij zeker terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Super!

Carmen, 24-7-2017

Eigenlijk was alles prima. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar met twee prachtige honden. Het nieuw sanitairgebouw is ruim en schoon. Ondanks dat de camping naast vliegveld Teuge ligt, heb je er totaal geen last van. De parachutespringers zorgen voor een mooi tafereel.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Oegenbos in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Oegenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping 't Oegenbos scoort een 9.06 uit 10 op basis van 85 reviews.