Camping De Weeltenkamp

8,9

26 reviews over Camping De Weeltenkamp in het Nederlands

Hele mooi camping.

Karin, 17-8-2017

Ligging geweldig, voorzieningen op de camping zijn van hoge kwaliteit.

Het enigste minpuntje(voor ons) is misschien dat je 's morgens geen brood/broodjes kunt krijgen op de camping, maar .......wij fietsten even naar de bakker in Twello.

Heel veel gefietst in deze mooie omgeving!

Een aanrader voor jong en oud.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastiche camping

Jack, 9-6-2017

Dit jaar weer eens richting de Veluwe en voor de derde keer op de Weeltenkamp gestaan. We hebben heerlijk genoten met Hemelvaart en Pinksteren het was er gezellig druk alles was goed verzorgd veldjes mooi gemaaid en zeer goede internet ontvangst waar je niet voor hoeft te betalen. Het nieuwe toilet gebouw is echt een plaatje en alles is schoon en netjes totaal 15 douches en 3 wascabines. Wat ook met deze drukke dagen voldoende is geen lange wachtrijen . Heerlijk fietstochten gemaakt in deze prachtige omgeving. We hebben al weer gereserveerd boor volgend jaar.
Gereisd met partner in mei 2017

2e keer en nooit nooit meer.

M.Stolk, 6-6-2017

Dit is de 2e keer bij deze camping.

De eerste keer was hij klein en gezellig de eigenaar kwam wel eens een praatje maken. Nu heeft de camping 123 plaatsen 12 douche's gelegenheden .

waarvan een nieuw gebouw met 6 douche's en een oud gebouw met 6 douche's.

En dan na hemelvaart wekend douche's op slot doen.

Toen we aankwamen moesten we zelf naar onze plek zoeken en er werd ons ook verteld in het oude gebouw te nemen om te douchen want in het nieuwe gebouw kan anders de boiler het niet aan.

Het water was ook louw tot koud ik heb 1x warm lekker water gehad in 10 dagen tijd in beiden gebouwen.

Ook moet je nog eens € 0.20 cent betalen om af te wassen wanneer je warm water had was je muntje op.

Op ons veld was 1 waterkraan en 1 stort put voor vuil water.

De wifi die er was was zeer slecht wij zaten 50 meter bij de mast vandaan en hadden vaak geen verbinding.

Het was het hemelvaart wekend de camping zat stamp vol dat er zelfs tentjes er bij werden gezet op geen kampeer plekken en dat er caravan 's op de parkeerplaats stonden te wachten tot de andere dag tot er wel plek was (Vol is toch Vol.)

De vuilnisbakken zaten ook stamp vol en werd 2 juni s' middags geleegd.

Het gras is in ons verblijf op ons veld niet gemaaid.

Er zat ook nog eens een haan die er sinds een jaar stond dit hoorde we van mensen die er een heel jaar staan die waren er ook niet zo gelukkig mee dat je elke dag om 6:15 uit je bed gewekt word.( je kom dacht ik om uit te rusten op een camping)

De prijs 2 personen en een hond al in € 21.22 echt hoog voor een svr camping.

En als er bezoek kwam moest je ook nog eens betalen.

Wat goed was dat is een dat je vrijdag zaterdag patat kon bestellen en dat werd keurig op je plek bezorgt op de tijd die jij wilde en was lekker.

Mooie ligging.

Sanitair ook oude gebouw netjes.(buiten louw tot koud water).

Gereisd met partner in mei 2017

Volop genieten van het boeren Leven op de camping

Van den Hoek, 5-6-2017

Ruime plaatsen, goede sfeer, vanalles te doen voor de kinderen, gastvrij, vriendelijk, modern, leuke omgeving en veel te doen in de omgeving, kortom fantastisch!!!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijk ontspannen met de kinderen

Guido Leerkes, 4-6-2017

Het is acht uur 'S ochtend, de skelters mogen uit de schuur en onze kinderen zijn er als de kippen bij. Wat is er nog leuker dan de hele dag scheuren met een skelter over de camping, spelen in de speeltuinen of struinen tussen de bomen. Voor onze kinderen de ultieme vorm van vakantie. Wij konden rustig uitrusten en genieten van het mooie weer. De faciliteiten zijn van een goed niveau en schoon. Enig nadeel is dat je moet betalen voor de afwasmuntjes. Wij hebben er heerlijk van genoten en een weekend in Teuge is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldige camping , een aanrader

Peter, 4-6-2017

Een mooie en een gezellige camping veel te doen voor kinderen, skelters, airtrampoline, dieren. Dan hebben de ouders ook het gevoel van vakantie hebben.

Voor de kinderen wordt veel georganiseerd zoals broodjes bakken, knutselen en nog veel meer. Voor de moeders workshops.

Er is ook veel te doen in de omgeving in bv Apeldoorn, Vaassen en Deventer. Mooi en schoon sanitair! Mooie diverse soorten velden, netjes verzorgd. De patat word lekker gebakken en bezorgd aan de tent/caravan. Echt een leuke camping voor iedereen een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Mooie camping, vooral voor kleine kids!

Hennie, 9-8-2016

De eigenaren zijn heel vriendelijk en gemoedelijk. Er hangt hierdoor een ontspannen sfeer. Het sanitair ziet er keurig uit. Voor de kids is er een schuur vol met rijdend materiaal, zoals, een step, tractor, fietsjes, karren en... te veel om op te noemen. Allemaal in zeer goede staat. Er zijn veel dieren verdeeld over de camping, konijnen, geiten, kippen etc. Verder is er een springkussen en een heel gezellig speelhuisje. Speeltuintjes etc. Er is ook een overdekte recreatieruimte en een fietsenstalling. De kids kregen de gelegen om een hut te bouwen met het gereedschap van de boer. Wat is er nu toch mooier voor een kind? Iedere dag waren er verse eieren te koop en ook regelmatig groente uit eigen tuin. Het enige minpuntje waren de hanen die s'morgens om half 5 gingen communiceren met elkaar. Maar ach...het hoort natuurlijk wel bij deze camping. Het heeft wel iets! O ja, ik zou het bijna vergeten. Er was overheerlijke boerenijs verkrijgbaar, heel veel soorten. En lekker... Kortom, voor ons was het een hele fijne camping. We hebben ons er prima vermaakt met onze kleindochter van ander half jaar en komen zeker nog een terug.
Gereisd met partner in juli 2016

Zeer kindvriendelijkheid

G.J. Lieferink, 22-7-2016

Week 30 2016 met 2 kleine kinderen heerlijk genoten op camping Weeltenkamp. Je voelt je hier direct thuis. Niks is te gek. In overleg met de boer is er van alles mogelijk. Voor onze kinderen een waar paradijs. De schuur van de boer staat vol met tractors, skelters en fietsjes. Voor ieder wat wils.Volgend jaar in het voorjaar gaan we 2 maanden genieten op camping Weeltenkamp. Al met al een topweek in Teuge.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Ontzettend leuk voor kinderen

Marieke, 31-5-2016

Wij hadden een huisje gehuurd op deze camping. Uit alles straalt de persoonlijke betrokkenheid. De eigenaren leken zelfs wat zenuwachtig hoe wij het zouden vinden. Maar we troffen een gezellige inrichting, kaarsjes en bloemetjes op tafel en een doosje verse eitjes. Keurig mooi, nieuw huisje, heel leuk ingericht. Kinderen zijn 1 nacht geweest en die hebben zich fantastisch vermaakt op de skelters en het springkussen. En natuurlijk zijn ook de parachute-springers voor de kinderen erg leuk om te zien. Snap niet dat mensen overlast hebben van de vliegtuigjes van Teuge. Die vliegen alleen tussen zonsopgang en zonsondergang en maken een bijna gezellig geluid.

Enige dat ik miste in de buurt, was een plek waar de hond lekker los kon rennen. Camping ligt tussen de landerijen en allemaal weggetjes, dus onbezorgd loslopen tijdens de wandelingen in de buurt is er niet bij. Daarvoor moet ze mee in de auto en dan zijn er voldoende leuke plekjes.

Gereisd met partner in mei 2016

Leuke camping, erg klantvriendelijk!

vVelzen, 26-4-2016

Op alle veldjes een speeltoestel al dan niet met zandbak, groot springkussen en de dieren zijn een feest! Bij aankomst krijgen de kids een presentje. Er zijn fietsjes, skelters, verplaatsbare glijbanen en ander speelgoed.

Patat bakken: doorgeven wat je wilt en hoe laat en het wordt bezorgd. In het hoogseizoen is deze service vaker beschikbaar.

Het sanitair is verbazingwekkend netjes. Doekjes bij de kranen om het netjes achter te kunnen laten (en je toilettas dus niet in de achterblijfselen van een ander hoeft te staan). Er zijn gezinsdouches beschikbaar, baby's kunnen in bad. Heel schoon en nieuw. Top! Alleen voor het afwassen moet je 20 cent inwerpen, dus neem genoeg 20 cent muntjes mee.

We hadden problemen met het stroom door een van onze eigen apparaten. De eigenaar was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ook toen we voor de zoveelste keer langs kwamen merkten wij geen enkele irritatie.

Wij komen hier Zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Weeltenkamp in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Weeltenkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Weeltenkamp scoort een 8.93 uit 10 op basis van 26 reviews.