Hotel De Slaapfabriek ****

WebsiteLink naar website

155 reviews over Hotel De Slaapfabriek in het Nederlands

Topaccommodatie!

Familie Bot, 13-10-2017

Mooi huis, luxe kamers en een fijne gemeenschappelijke ruimte. We waren met een grote groep, maar toch voelde het huis knus en gezellig. Contact met de eigenaar/beheerder was fijn en zeer efficiënt (snelle reacties). Het huis was alleen nog niet helemaal schoongemaakt toen we aankwamen op de afgesproken tijd, maar ook dat is goed gekomen.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Fantastische locatie voor familieweekend!!

Esther, 8-10-2017

Moderne, gezellige locatie met 12 heel mooi ingerichte slaapkamers. Alle kamers zijn gebaseerd op een land/plaats waar de eigenaren ooit geweest zijn en mooie herinneringen aan hebben. De gezamenlijke woonkamer met landelijke open keuken is leuk ingericht met een gezellige zithoek met open haard en diverse tafels en stoelen die op veel manieren neer te zetten zijn.

De grote tuin met fijne loungeset en vuurkorf maakt de boel compleet.

Het ontbijt kan verzorgt worden, echter hebben wij ervoor gekozen om dit zelf te doen. Wat heel erg fijn is, is dat je de boodschappen van Albert Heijn al voor aankomst kan laten bezorgen.

Een heel leuk gegeven is dat Vliegveld Teuge op loopafstand is. De kleine vliegtuigjes vliegen af en aan en veel parachutisten maken een mooie sprong. Dat is ontzettend leuk om van dichtbij te bekijken. Je kunt daar tevens een lekker hapje eten.

De locatie is ook super gelegen wanneer je een fietstocht wilt maken.

Verder heb ik eigenlijk geen negatieve dingen kunnen ontdekken.

Gre van der Zee, 12-9-2017

Dit was ons tweede familie weekend in hotel de Slaapfabriek, het was weer een geweldig succes, de accommodatie is prima voor een familie van 22 personen, waaronder 3 kinderen, onder de 10 jaar. De kamer zijn prachtig, ingericht als themakamers, iedere kamer heeft daardoor een eigen sfeer. De kinderen riepen bij aankomst, o weer hier in dit leuke huis. De tuin met trampoline, ruimte om te tennissen en dan ook nog mooi weer, een heel mooi weekend. Omdat wij hotel de Slaapfabriek voor een weekend huurden en ons eigen eten verzorgden, kunnen wij niets over het eten zeggen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Slaapfabriek bij:

Fantastisch verblijf gehad op deze toplocatie !

Esther, 12-9-2017

De gemeenschappelijke leefruimte is geweldig. Prachtige kamers. Met zorg ingericht. Topweekend gehad!
Gereisd met vrienden in september 2017

schitterend ,smaakvol, zeer verrassend, compleet!

familie de Haan, 12-9-2017

Door de prachtig ingerichte ruime slaapkamers en de rustige omgeving naast de gezellige woonkamer met terras en de landelijke omgeving is je verblijf gauw te kort! Je voelt je zo verwend in dit huis! We waren met het hele gezin ,3 generaties, 25 personen . Niets op aan te merken!
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Uniek, eigenzinnig & luxe verblijf!

Haagsma, 17-8-2017

Voor mijn werk verbleef ik de afgelopen 6 weken circa 3 nachten per week in de Slaapfabriek. Het is circa een kwartier rijden naar Deventer. Dichtbij is ‘Twello’ een dorp met AH voor boodschappen. De snelweg ‘A1’ is dichtbij en tevens de bekende sauna’s Thermen Bussloo en De Veluwse Bron. Dit alles maakt de ligging erg aantrekkelijk.

Het hotel ligt aan het vliegveld Teuge. Er is veel groen/natuur in de omgeving. Vele avonden heb ik in de omgeving hardgelopen. Leuke routes (verhard/onverhard). Voor vogelliefhebbers: ijsvogels, zwanen en gele kwikstaarten etc. In de buurt een aantal Pokémon Gyms en Pokestops. In de omgeving ook meerder caches verstopt.

Het ontbijt is heel erg goed verzorgd. Lekkere warme broodjes, vers fruitsap en wisselend aanbod van lekkers. Bijvoorbeeld: bijzondere smaken handgemaakt jam en heerlijk assortiment kaas. O ja, een échte espressomachine met lekkere koffie.

De eigenaresse is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze denkt met je mee en is betrokken. De kamers hebben de thema's: steden. Zo kun je je bijvoorbeeld wanen in 'Cairns', 'Bora Bora', 'Sydney' en mijn favoriet: 'Nusa Dusa'. De inrichting is op de stad ingericht. De kamers met bad hebben een hele unieke opzet: het bad is namelijk geïntegreerd in de totale kamer. Dit geeft een unieke sfeer. In de badkamer douchegoed van Rituals!

Kortom, wil je er even tussenuit? Je voorbereiden op een sprong uit het vliegtuig? Of na een werkdag lekker tot rust komen? Dan is dit zeker de place to be!

Gereisd zakelijk in augustus 2017

Heerlijke plek in mooie omgeving.

ESTHER VERDONK GORIS, 18-7-2017

We gaan zeker nog een keer terug. Hopelijk is de vergaderfabriek dan al geprint. Heerlijk verblijf en hele gastvrije Marjo.
Gereisd met partner in mei 2017

De Hemel op Aarde...

Gerrit, 17-7-2017

De ideale plek voor jong en oud .. alleen of met z'n tweetjes of met een groep
Gereisd met vrienden in mei 2017

The place to be!

Virginie, 23-6-2017

Alles klopt en alles wat wordt aangeboden is van top kwaliteit: service, aandacht, bedden, badkamers, ontbijt, sfeer, gastvrouw, omgeving... Wil je even wat anders maar toch een warme 'thuis' gevoel hebben, dan is het zeker The place to be!
Gereisd met partner in april 2016

Heerlijk huis voor een familieweekend!

Lieke, 20-6-2017

Luxe en ruime kamers, top keuken en grote woonkamer met zitgelegenheden.

Tuin mooi groot, iets wat druk door naastgelegen weg (waar in het weekend bij mooi weer motorenrijden). Nabij gelegen tennisvelden te huur voor klein bedrag voor een leuk potje tennis!

Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Slaapfabriek bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Slaapfabriek in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Slaapfabriek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Slaapfabriek scoort een 9.26 uit 10 op basis van 156 reviews.