Vakantiepark De Scherpenhof ****

Bende.

Nooit weer!, 7-10-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Erg jammer, ons verheugd op een leuke vakantie. Kwamen echter bij aankomst er al snel achter dat park verouderd is. Wordt weinig tot niet schoongemaakt. Georiënteerd op vaste gasten die van Nederlandstalige muziek houden, hier is wel geld voor en bijna dagelijks schalt dit over de gehele camping.

Vreselijk!

Madelon, 7-10-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Camping ziet er onverzorgd uit, veel oude meuk, kinderen moeten voor elke activiteit die ze verzorgen betalen te zot voor woorden. Zwembad ziet er niet uit veel dingen stuk. alleen maar Nederlands talige muziek in een woord 1 dikke bende en een stel chagrijnig personeel bah bah ze weten mensen wel binnen te lokken met oude foto's

Verschrikkelijk! Oubollig en slecht onderhouden

Ontevreden, 3-10-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Kinderspeeltoestellen vallen bijna uit elkaar. Zwembad is klein en vies. Chagrijnig personeel en de godganse dag Nederlandse muziek over de gehele camping. Foto’s op Zoover zijn van aantal jaren terug want er is flink achterstallig onderhoud.

Super fijn

Marcel groot, 31-8-2017
  • Onderkomen10

Samen met mijn vrouw en zoon van 14 hebben wij ons hier prima vermaakt. We hebben genoten van de mooie omgeving. De huisjes waren goed onderhouden. M'n zoon was erg blij met de zwembaden zowel binnen als buiten. Er zijn genoeg leuken dingen te doen waaronder een bowlingbaan. Kortom wij zijn er zeer over te spreken.

Tot volgend jaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Alleen maar genoten

Sandra, 31-8-2017
  • Onderkomen10

Samen met mijn partner zijn wij voor 2 weken naar camping scherpenhof gegaan.

We hebben een heerlijke tijd gehad!

Bij aankomst was alles goed geregeld en het personeel was vriendelijk.

Op de camping zelf zijn genoeg faciliteiten om je te kunnen vermaken, evengoed zijn wij ook de omgeving in gegaan om daar het een en ander te zien.

Wat ons erg mee viel is dat er zoveel leuks te doen en te zien is op korte afstand.

Een aanrader!

Wij gaan zeker nog een keer heen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad op een leuk park!!

Marieke, 30-8-2017
  • Activiteiten8

Het park ligt in een mooie omgeving aan een leuk strandje /meertje. Ook is er een binnen zwembad met lekker warm water en een buitenbad. Daarnaast ligt een leuke speeltuin. Alles op loopafstand.

De kinderen hebben heerlijk geknutseld en reden 's avonds graag met het treintje mee.

Ook hebben wij heerlijk gegeten bij restaurant de jachthaven voor een goede prijs.

Klein gemis is misschien dat er geen glijbaan of iets dergelijks is bij de zwembaden, maar bij het meertje is wel een glijbaan op een drijvend vlot. Dit vonden onze kinderen helemaal leuk.

Een klein supermarkje op de camping zou wel handig zijn. Maar in het dorp is wel een supermarkt en in Twelloo zijn deze ook op zondag open.

Jammer is dat er wel een aantal caravans leeg staan op de camping en dan verwaarloosd ogen (wij hadden ons chalet via internet geboekt; fijn huisje!). Zonde want het is echt een heel mooi terrein met veel groen.

In de omgeving is genoeg te doen.Avonturenpark Hellendoorn is echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Veel bijbetalen doe het niet

Ramona, 29-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

We hadden ons erg verheugd geboekt via veiling eens en nooit meer we hadden aansluitend een midweek en een weekend geboekt.maar bv de pas om t park op te kunnen moest ik dubbel betalen wat erg flauwekul is hun antwoord was dat ik niet zo moest zeuren want we hadden het al erg goedkoop...verder weinig animatie en alles moest betaald worden een simpele kinderbingo dus voor kinderen bedoeld 7.50 per kind..zelfs douchen en of afwassen kost iedere keer 50 cent...pasjes voor zwemmen 5 euro borg per persoon.verder een binnenzwembad zonder bubbelbad en sauna wat wel beloofd was.en geen badmeester.het is met name een camping met heel veel vaste bewoners.en wij werden ergens op een afgelegen grasveldje geplaatst.ook de wc .s niet werden in t hoogseizoen 1 keer per dag schoongemaakt.geen wc borstel en zelf wc papier meenemen. dus als er diarree heerst dan kun je wel raden hoe t eruit ziet..wel melding van gemaakt wat me niet in dank werd afgenomen..
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk, fijn, genoten!

Mandy, 28-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Toch een weekje met onze pubers (11&13) weg geweest. Via een particulier een huisje op het park, waar we welkom werden geheten door een passend welkomspakketje, nog nooit meegemaakt. Dat was al een +1. We waren een beetje bang dat onze kids zich zouden vervelen zo zonder wifi, maar dit was niet het geval. Ze waren of binnen, of buiten of in het meertje te vinden, keuze genoeg. Ook de tennisbaan was favoriet. Enige verbeterpuntje zou zijn een airco in het huisje, kan vrij warm worden als het buiten tropisch is. Maar tja, we blijven Nederlanders he.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische plek

Mieke claassen Dillo, 25-8-2017
  • Onderkomen10

De scherpenhof is een rustig maar ook spannend recreatiepark met tropisch zwembad buitenbad bowling gezellige kroeg, binnen - en buiten speeltuin restaurant en nog veel meer. We stonden op een leuke weide en hadden het buitengewoon naar onze zin!! De kleinkinderen verveelden zich geen moment. In het haventje lagen boten waarmee op de IJssel kon worden gevaren. M'n zoon had daar voor weinig geld een mooie ligplaats. Tochtje naar het mooie Deventer was super. Volgend jaar weer!!!!

Mooi chalet!

Rene, 24-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hebben een chalet van een particulier gehuurd op het park. Rustig gelegen en super schoon en netjes!!

Dit hebben we nog nooit eerder aangetroffen op een ander park! Ook een welkomst pakketje!!!

Zeer attent. Mooi park in een mooie omgeving waar voldoende te doen is, op het park en in de omgeving.

We komen graag nog terug op het park.

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Scherpenhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Scherpenhof in Terwolde aan de IJssel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Scherpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Scherpenhof scoort een 6.62 uit 10 op basis van 130 reviews.