7,4

5 reviews over Camping Nieuwhof in het Nederlands

Gewoon goed

Jan, 28-6-2017

De gastvrijheid perfect ruime plaatsen alleen te veel voor het sanitair gedeelte. Mooie ligging veel te doen in omgeving.

Groot nadeel is dat met name op nummer 27 (seizoensplaats) de regels aan zijn laars lapt. Honden moeten aangelijnd zijn daar loopt hij altijd los,neemt hond gewoon mee toiletgebouw in. Heeft op veel op en aanmerkingen op iedereen maar stoort zich zelf nergens aan. Toen wij er waren familie weekend de buren die er toen stonden slecht ter been die werden door 2 caravans en tent ingebouwd terwijl er tegen over 27 plaats was voor 3. Kortom als dit probleem wordt opgelost en het toilet gebouw aangepakt wordt is het perfect

Gereisd met partner in juni 2017

Leuke camping

Verbeek, 20-6-2017

Leuke camping, vriendelijke eigenaren. Redelijk ruime plekken, totaal 42? Plekken op de camping dus meer dan dat staat aangegeven. De buitenste plekken hebben leuk uitzicht. Sanitair verouderd en niet schoon, de camping was geheel vol en dat merkte je daar. In de omgeving veel te doen. Onze kinderen waarvan de oudste 10,we waren met vrienden, vermaakte zich met elkaar. Camping en speeltuintje geschikt voor jonge kinderen.

Jammer dat we " buren" ( totaal 11 pers!) kregen die bij de boer hadden aangegeven een paar tentjes bij de caravan te willen plaatsen. Dit waren er 7! Totaal niet geschikt voor 1 plek ze puilde aan alle kanten uit en zorgden voor overlast..... de boer zei het niet geweten te hebben ,de mensen gaven aan dat het mocht van de boer....... en daar ging ons rustige plekje...... dit laatste was jammer. Als we ooit nog komen eerst vragen wie er naast ons staan.......

PS de kip van de boer is heerlijk!

Gereisd familie in juni 2017

Fijne schone camping met schoon en helder sanitair

van Uffelen, 19-6-2017

rustige omgeving waar je fijn kunt fietsen
Gereisd met partner in juni 2017

?

familie camping

Petra Schaafsma, 2-5-2012

Mooie ruime plekken met uitzicht op koeien in het weiland. Vriendelijke boer en boerin.
Gereisd met partner in april 2012

Fijne boerencamping!

M. Claassen, 10-4-2012

Een goed geoutilleerde camping met invaliden toilet, schoon toiletgebouw. Onze kinderen konden heerlijk spelen en met de boer bij de dieren kijken. De kersenboomgaard stond al in bloei...!

De omgeving is heel landelijk, midden tussen de weilanden en de natuur.

Gereisd familie in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nieuwhof in Terschuur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nieuwhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nieuwhof scoort een 7.39 uit 10 op basis van 5 reviews.