9,5

Uitstekend

19 reviews over Camping De Speelhoeve in het Nederlands

Geweldige camping

David Janse van Rensburg, 14-8-2017

Super leuke camping en zeer gast vast vrij! Wij ga er zeker snel weer terug voor Pinksteren of Pasen !!! Tot snel ! David Janse van Rensburg

Geweldige camping

Heleen, 5-8-2017

Hele leuke plek om met jongere kinderen naar toe te gaan, mooi veld met speeltoestellen overzichtelijk midden op het (mooie!) gras, dus je hebt vanuit de tent altijd zicht op ze. Skelters aanwezig, trampoline, schommels en een speelhooischuur. En als klap op de vuurpijl mogen kinderen elke dag meehelpen bij het melken en kalfjes voeren. Verder ook nog mee hooi halen, pannenkoeken en pizza met zijn allen eten, echt top!

Geweldige plek!

Karin, 29-7-2017

Kleinschalig, persoonlijk en geweldig hoe de kinderen betrokken worden bij de werkzaamheden op het boerenbedrijf! Overzichtelijke veldjes, met in het midden speeltoestellen, zodat ook kleine kinderen binnen het zicht voldoende te spelen hebben. Daarnaast ook nog een super gave hooiberg waarin de kinderen zich uren vermaakt hebben.

Fantastisch!

Dewi, 26-7-2017

Wat een fantastische boerencamping. De boer en boerin zijn zo lief en gastvrij! Hebben alle geduld met kinderen en brengen ze echt het boeren leven bij.

Tal van speel mogelijkheden voor de kinderen. Hier gaan we zeker nog eens heen!

Gereisd familie in juli 2017

fantastisch wat een leuke camping

fam thus, 7-5-2017

het is een geweldige camping de kids zijn de hele dag aan het spelen en komen alleen terug om te eten ze vermaken zich zo goed echt een aanrader wij komen zeker terug en wat een gastvrijheid de boer en boerin zijn zo goed en vriendelijk voor de gasten en de kinderen
Gereisd familie in mei 2017

Het boerenleven beleven doe je hier!

Familie van de ven uit oirschot, 7-5-2017

Dit jaar tijdens de meivakantie hadden we geboekt bij de speelhoeve in Sinderen. Op de site zag het er allemaal erg leuk uit en er stonden lovende woorden op zoover. Vandaar onze keuze voor deze camping. Nou, wat wij je kunnen vertellen is dat er niks gelogen is. Het is een super camping waar je het boerenleven op en top beleefd. Boer zoekt vrouw is er niks bij! Jan en karin waren zo begaan met iedereen. Super leuk met kinderen! De kinderen mochten elke dag de koeien uit de wei halen, mee gaan helpen melken en de kalfjes melk geven. Daarnaast was er nog heel erg veel vermaak voor de kinderen op de camping. Op het veldje zelf stonden voor je caravan heel veel speeltoestellen. Daarnaast konden de kinderen spelen in de hooiberg, helemaal super! Lekker verstoppertje spelen! En dan hadden ze nog allerlei andere dieren die je kon vertroetelen. Cavia's, konijnen, pony's en geiten. Skelters waren er ook genoeg om mee te spelen. Ondanks het wat mindere weer, was het een lust om op deze camping te staan. Bij regen waren de kinderen nog buiten onder de hooiberg of bij de cavia's. Het enige waar wij zelf onze twijfels een beetje over hadden was het spoor waarover gesproken werd. Nou, wij kunnen je verzekeren, het boemeltje rijd vrij dicht langs de camping, maar je hoort het alarm van de overgang meer dan de trein. Nee, daar heb je echt geen last van.

Ik zou zeggen, doen! Onze kinderen hebben heel veel geleerd en praten vol lof over het bezoek aan deze camping en willen niks liever dan volgend jaar terug!

Gereisd familie in mei 2017

Geweldige vakantie gehad

fam lindeboom, 4-9-2016

beste Karin en Jan,

We hebben een geweldige vakantie gehad bij jullie op de boerderij.

Emma en Kevin vonden het geweldig om te helpen op de boerderij ,de hooiberg en de kapla waren favoriet.

dank jullie wel voor jullie gastvrijheid,wij komen volgend jaar graag weer terug.

groeten, fam Lindeboom.

Gereisd familie in augustus 2016

Fantastische camping!

Edwin de Groot, 8-8-2016

Een heerlijke vakantie gehad, 2 weken zijn voorbij gevlogen! Er is vooral voor jonge kinderen veel te doen. Speeltoestellen op beide veldjes, trampolines, trekkers en skelters om zo te pakken. Tegen de avond met Boer Jan en Karin de koeien van het land halen en aansluitend mogen de kinderen helpen met melken. Jan en Karin nemen hier leuk de tijd voor en trakteren de kinderen daarna op een beker verse melk. Tijdens het warme weer stond het zwembad er en was er een buikschuifbaan.

Mooie ruime plekken, goed/schoon sanitair op een hele leuke camping!

Gereisd familie in juli 2016

Heerlijke vakantie op de boerderij!

Femke, 8-8-2016

We hebben een super vakantie gehad op de camping.

Boer Jan en Karin zijn heel gastvrij en kennen alle bezoekers van hun camping bij naam! Onze zoon van 5 heeft een prachtige vakantie gehad. De hooiberg was veruit favoriet. Ook het halen van de koeien (uit het weiland) was erg gaaf en dan ook nog zelf koeien mogen melken! Daarna de verse melk ook nog mogen proeven!

We hebben ook nog een pannenkoekenfeest gehad!

Al met al, ondanks flinke regen, een topvakantie gehad!

Fijne camping

JSVleuten, 7-8-2016

De speelhoeve is een mooie camping met goed verzorgd sanitair, mooie ruime speeltuinen, heel veel skelters en de koeien om de hoek. Onze kinderen (1 & 3 jaar) hebben zich heerlijk vermaakt maar ik denk dat het voor iets oudere kinderen nog leuker is, die zie je de rest van de dag niet meer terug. Jan en Karin zijn heel hartelijk en leuk met de kinderen. Onze zoon heeft het nog steeds over het melken en wij vonden dat ook erg leuk.

Qua publiek zijn er veel vaste gasten die een eigen groepje vormen. Dit was voor ons even wennen vergeleken met de sfeer op andere campings. Maar goed, als je lekker voor jezelf en je gezin gaat, is dit een prachtige camping met een mooi kijkje op het boerenbedrijf.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Speelhoeve in Sinderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Speelhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Speelhoeve scoort een 9.5 uit 10 op basis van 19 reviews.