Camping De Speelhoeve

9,5

21 reviews over Camping De Speelhoeve in het Nederlands

Super vakantie gehad

Fam.Lochs, 20-10-2017

Net terug van een midweek achterhoek op camping speelhoeve.

Het was voor ons de eerste keer camperen met de caravan na goede recensies te lezen besloten we naar deze camping te gaan.

We hebben genoten van deze plek, het hartelijk ontvangst door boer jan en boerin karin ,de boerderij het melken van de koeien en de kalfsjes voeren hooiberg en zeker niet te vergeten een rondje op de tractor. Wat nog een mooie ervaring was om mee te maken dat er een kalfje werd geboren.

De speelweide en skelter waren ook toppie.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Bedankt boer jan en boerin karin het was super.

Groetjes van eric sannie beau max en siem

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Fantastisch kamperen bij de boer

De Vries, 23-8-2017

Mooie camping met ruime plekken aan een speelweide. Voor kinderen is er genoeg te beleven en te doen. In de nabije omgeving is de Koffieboerderij een aanrader en een bezoek aan de DRU Fabriek. Het mooist is natuurlijk het meehelpen met het melken van de koeien en het verzorgen van de kalfjes. Dit is een echte boerderijcamping met zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Complimenten aan Jan en Karin en een echte aanrader voor huidige en toekomstige campinggasten!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping

David Janse van Rensburg, 14-8-2017

Super leuke camping en zeer gast vast vrij! Wij ga er zeker snel weer terug voor Pinksteren of Pasen !!! Tot snel ! David Janse van Rensburg

Geweldige camping

Heleen, 5-8-2017

Hele leuke plek om met jongere kinderen naar toe te gaan, mooi veld met speeltoestellen overzichtelijk midden op het (mooie!) gras, dus je hebt vanuit de tent altijd zicht op ze. Skelters aanwezig, trampoline, schommels en een speelhooischuur. En als klap op de vuurpijl mogen kinderen elke dag meehelpen bij het melken en kalfjes voeren. Verder ook nog mee hooi halen, pannenkoeken en pizza met zijn allen eten, echt top!

Geweldige plek!

Karin, 29-7-2017

Kleinschalig, persoonlijk en geweldig hoe de kinderen betrokken worden bij de werkzaamheden op het boerenbedrijf! Overzichtelijke veldjes, met in het midden speeltoestellen, zodat ook kleine kinderen binnen het zicht voldoende te spelen hebben. Daarnaast ook nog een super gave hooiberg waarin de kinderen zich uren vermaakt hebben.

Fantastisch!

Dewi, 26-7-2017

Wat een fantastische boerencamping. De boer en boerin zijn zo lief en gastvrij! Hebben alle geduld met kinderen en brengen ze echt het boeren leven bij.

Tal van speel mogelijkheden voor de kinderen. Hier gaan we zeker nog eens heen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fantastisch wat een leuke camping

fam thus, 7-5-2017

het is een geweldige camping de kids zijn de hele dag aan het spelen en komen alleen terug om te eten ze vermaken zich zo goed echt een aanrader wij komen zeker terug en wat een gastvrijheid de boer en boerin zijn zo goed en vriendelijk voor de gasten en de kinderen
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Het boerenleven beleven doe je hier!

Familie van de ven uit oirschot, 7-5-2017

Dit jaar tijdens de meivakantie hadden we geboekt bij de speelhoeve in Sinderen. Op de site zag het er allemaal erg leuk uit en er stonden lovende woorden op zoover. Vandaar onze keuze voor deze camping. Nou, wat wij je kunnen vertellen is dat er niks gelogen is. Het is een super camping waar je het boerenleven op en top beleefd. Boer zoekt vrouw is er niks bij! Jan en karin waren zo begaan met iedereen. Super leuk met kinderen! De kinderen mochten elke dag de koeien uit de wei halen, mee gaan helpen melken en de kalfjes melk geven. Daarnaast was er nog heel erg veel vermaak voor de kinderen op de camping. Op het veldje zelf stonden voor je caravan heel veel speeltoestellen. Daarnaast konden de kinderen spelen in de hooiberg, helemaal super! Lekker verstoppertje spelen! En dan hadden ze nog allerlei andere dieren die je kon vertroetelen. Cavia's, konijnen, pony's en geiten. Skelters waren er ook genoeg om mee te spelen. Ondanks het wat mindere weer, was het een lust om op deze camping te staan. Bij regen waren de kinderen nog buiten onder de hooiberg of bij de cavia's. Het enige waar wij zelf onze twijfels een beetje over hadden was het spoor waarover gesproken werd. Nou, wij kunnen je verzekeren, het boemeltje rijd vrij dicht langs de camping, maar je hoort het alarm van de overgang meer dan de trein. Nee, daar heb je echt geen last van.

Ik zou zeggen, doen! Onze kinderen hebben heel veel geleerd en praten vol lof over het bezoek aan deze camping en willen niks liever dan volgend jaar terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Geweldige vakantie gehad

fam lindeboom, 4-9-2016

beste Karin en Jan,

We hebben een geweldige vakantie gehad bij jullie op de boerderij.

Emma en Kevin vonden het geweldig om te helpen op de boerderij ,de hooiberg en de kapla waren favoriet.

dank jullie wel voor jullie gastvrijheid,wij komen volgend jaar graag weer terug.

groeten, fam Lindeboom.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische camping!

Edwin de Groot, 8-8-2016

Een heerlijke vakantie gehad, 2 weken zijn voorbij gevlogen! Er is vooral voor jonge kinderen veel te doen. Speeltoestellen op beide veldjes, trampolines, trekkers en skelters om zo te pakken. Tegen de avond met Boer Jan en Karin de koeien van het land halen en aansluitend mogen de kinderen helpen met melken. Jan en Karin nemen hier leuk de tijd voor en trakteren de kinderen daarna op een beker verse melk. Tijdens het warme weer stond het zwembad er en was er een buikschuifbaan.

Mooie ruime plekken, goed/schoon sanitair op een hele leuke camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Speelhoeve in Sinderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Speelhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Speelhoeve scoort een 9.5 uit 10 op basis van 21 reviews.