Beoordelingen Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes)

8,5
7,3
8,1
Het weer

27  °C

22 juli 2014

't Meyböske(+ vakantiehuisjes)
17 beoordelingen
Beoordelingen Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes)
Kapelweg 18, 7064 KL, Silvolde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) in Silvolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) in Silvolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes), zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 7 vakantiefoto's van Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) met andere accommodaties in Silvolde.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

17 beoordelingen over 't Meyböske(+ vakantiehuisjes)

17 beoordelingen
8,5
7,3
8,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, 2014
"Heerlijke plek"vertalen
Fam. den Hollander
8,0

06-07-2014 Wij moesten onlangs weer even terugdenken aan onze heerlijke paasweekend van dit jaar, welke wij met onze caravan hebben mogen beleven op deze prima minicamping. Mooi onderhouden groen grasveld, schitterend gelegen in het rustige landelijk gebied en leuke dorpjes in de omgeving. Wij hebben op deze camping fietsen kunnen huren en zelfs voor onze kinderen was er een speciale tandem beschikbaar.De kinderen vonden dit geweldig. Wij hebben daardoor leuke tochtjes kunnen maken door het mooie landelijk gebied. Voor verse eieren hoefde je niet naar de winkel. Overdekt in een voormalige schuur zijn er speeltjes aanwezig voor de kinderen, er staat tevens een ping-pong tafel, biljarttafel en er is voldoende lektuur aanwezig. Zelfs een complete keuken met een combi-magnetron-oven is er aanwezig. Het sanitair is er prima en de mensen die hun eigen fiets meenemen, kunnen deze netjes binnen stallen. Al met al een goed verzorde camping en een vriendelijke beheerder. Wij komen hier zeker weer terug.

met partner, Juni 2014
"Prima campingveldje"vertalen
coraj
7,0

10-06-2014 We hadden een fijn caravanplekje op deze kleine rustige camping,omgeven door bomen.Waar je ook staat,overal sta je hier prima.
Zoals de foto's laten zien, op een goed onderhouden grasveldje.
Sanitair is eenvoudig.
In de grote recreatiezaal is genoeg lektuur en spelletjes.Zelfs een keuken(-koelkast+-0venmagnetron-)Je kan er koken en afwassen -ideaal voor b.v. trekkers met tentje. Voor kleintjes is er ook buiten speelgoed en schommels
En de vriendelijke behulpzame eigenaar, altijd wel in de buurt.!

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Zeer verzorgde en rustige groene camping"vertalen
wessel
9,0

26-04-2014 Met ons gezin hebben we in de trekkershut gelogeerd. Dit was een zeer aangename ervaring. De camping beheerder is erg vriendelijk. Camping is rustig gelegen en ruim opgezet.

met partner, Feb. 2012
"Aanrader"vertalen
Jeannette
8,0

11-02-2012 Wij vonden ons huisje in Silvolde prima. De foto's op de site zijn duidelijk
en spreken voor zich. De omgeving is rustig. Op het moment dat wij er waren lag er een mooi laagje sneeuw. Het huisje was ondanks de kou prima van temperatuur. Wij gaan vast nog eens een weekendje of langer doorbrengen op deze plek.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Heerlijk rustig vakantie vieren."vertalen
José Hindriks
8,0

20-08-2011 Het huisje was van alle gemakken voorzien. Niet groot maar wel praktisch. Alles goed onderhouden. Het terrein straalde rust uit. Heb genoten van m'n uitzicht op de kippenren en de kinderen van de overdekte ruimte waar ze pool en biljart en tafeltennis speelden.

met partner, Juli 2011
"Camping 't Meyboske, een plek om terug te keren."vertalen
Harry en Loes
10,0

11-07-2011 Het beheerdersechtpaar is vriendelijk en belangstellend en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
Unieke recreatieruimte met spelletjes een leestafel met heel veel informatie uit de omgeving, tijdschriften, bibliotheek, computer en internet.
De omgeving is prachtig.
Fantastische wandel- en fietsmogelijkheden en veel rust en ruimte.
Winkelen en uit eten gaan kan in de nabije omgeving.
NB. Belangrijk voor fietskampeerders, er is een mogelijkheid om binnen te koken en af te wassen.

met partner, Mei 2011
"Rustige camping met attente eigenaar"vertalen
Dirk Bakker
8,0

16-06-2011 Plaatsen liggen rond het grote grasveld met volleybalnet. Camping gelegen in stille omgeving en goed bereikbaar. Veel aandacht voor recreatie van verschillende doelgroepen op de camping. Eenvoudig maar goed sanitair. Tevens voor de trekker kook gelegenheid en koelkast aanwezig. Goede fiets- en wandelgelegenheden in de omgeving. Eigenaar vaak tijd voor een praatje met info voor de gasten.

met partner, Mei 2011
"Fantastisch"vertalen
g de vries
6,0
8,0

04-09-2011 fantastisch komen nu voor 3 de jaar en het blijft voor ons de ideale plek en komen bij gezondheid volgend jaar weer

met jonge kinderen, Apr. 2011
"Heerlijke landelijk met verbeterd sanitair"vertalen
Dik
8,0

25-04-2011 We zijn zojuist teruggekomen van een weekendje op 't Meyboske. Het was er heerlijk. Lekker rustig camping, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Prachtige recreatieruimte met veel lectuur om te lezen. Ook biljart, tafeltennistafel en computer staan tot je beschikking. Sanitair is aanzienlijk verbeterd. Zowel voor de dames als voor de heren is er een prima badkamer beschikbaar.
In de omgeving is genoeg te zien en te ondernemen. Vergeet vooral je fietsen niet of huur ze op de camping.

met jonge kinderen, Juli 2010
"Al 3 jaar een hele fijne vakantie"vertalen
Kok
9,0

29-07-2010 Wij komen al drie jaar op deze camping, omdat we heerlijk tot rust komen.
De kinderen hebben het prima naar hun zin,
met schommelen, lezen en andere leuke die je kunt doen.
Wij willen volgend jaar weer!!!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?