Beoordelingen Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes)

8,5
7,5
8,2
Het weer

12  °C

22 december 2014

't Meyböske(+ vakantiehuisjes)
21 beoordelingen
Beoordelingen Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes)
Kapelweg 18, 7064 KL, Silvolde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) in Silvolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) in Silvolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes), zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 7 vakantiefoto's van Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) met andere accommodaties in Silvolde.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

21 beoordelingen over 't Meyböske(+ vakantiehuisjes)

21 beoordelingen
8,5
7,5
8,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Verblijf op 't Meyboske was goed!"vertalen
Ron Hein
8,0

14-08-2014 We hebben 2 nachten gebruik gemaakt van de comfort trekkershut. De hut zag er netjes uit en was leuk ingericht. Kleine dingen voor dagelijks gebruik waren in de hut zelfs aanwezig! De hut lag aan een kampeerveldje wat gezellig aandeed. De kinderen kregen een rondleiding van de campingbaas. Ze hebben genoten van de auto's en de speelruimte.

Met partner, Aug. 2014
"Prima Camping"vertalen
Berdie Bijl
8,0

10-08-2014 Wij zijn er vijf dagen geweest en hebben een fijn verblijf gehad. Kees de eigenaar en zijn vrouw zijn erg aardige mensen en zorgen ervoor dat er geen overlast is van anderen camping gasten. De camping ligt tussen bomen en heeft een prachtig grasveld waar je rondom kunt staan. In het ruime recreatie verblijf kun je biljarten,tafeltennis spelen of gewoon een boek lezen.Er is een fietsen stalling en schoon sanitair. De omgeving is ook en aanrader fietsen en wandelen, kortom wij komen nog een keer terug. Peter en Berdie

Met jonge kinderen, 2014
"Heerlijke plek"vertalen
Fam. den Hollander
8,0

06-07-2014 Wij moesten onlangs weer even terugdenken aan onze heerlijke paasweekend van dit jaar, welke wij met onze caravan hebben mogen beleven op deze prima minicamping. Mooi onderhouden groen grasveld, schitterend gelegen in het rustige landelijk gebied en leuke dorpjes in de omgeving. Wij hebben op deze camping fietsen kunnen huren en zelfs voor onze kinderen was er een speciale tandem beschikbaar.De kinderen vonden dit geweldig. Wij hebben daardoor leuke tochtjes kunnen maken door het mooie landelijk gebied. Voor verse eieren hoefde je niet naar de winkel. Overdekt in een voormalige schuur zijn er speeltjes aanwezig voor de kinderen, er staat tevens een ping-pong tafel, biljarttafel en er is voldoende lektuur aanwezig. Zelfs een complete keuken met een combi-magnetron-oven is er aanwezig. Het sanitair is er prima en de mensen die hun eigen fiets meenemen, kunnen deze netjes binnen stallen. Al met al een goed verzorde camping en een vriendelijke beheerder. Wij komen hier zeker weer terug.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Genoten van Meyboske en de Achterhoek"vertalen
Anneke
9,0

27-07-2014 Veertien dagen in een vakantiehuisje, gezeten en genoten van de mooie ligging. Alles compleet aanwezig in het huisje, daar was over nagedacht. Grote ruime recreatieruimte, met heel veel informatie en mijn man heeft daar ook weer kunnen biljarten. Voor de kinderen stond er een heel wagenpark klaar, waar ze heerlijk mee konden spelen. Fijne fietstocht gemaakt met Kees, die veel over de omgeving en de natuur wist te vertellen. Al met al echt vakantie, wij komen hier wel weer terug.

Met partner, Juni 2014
"Prima campingveldje"vertalen
coraj
7,0

10-06-2014 We hadden een fijn caravanplekje op deze kleine rustige camping,omgeven door bomen.Waar je ook staat,overal sta je hier prima.
Zoals de foto's laten zien, op een goed onderhouden grasveldje.
Sanitair is eenvoudig.
In de grote recreatiezaal is genoeg lektuur en spelletjes.Zelfs een keuken(-koelkast+-0venmagnetron-)Je kan er koken en afwassen -ideaal voor b.v. trekkers met tentje. Voor kleintjes is er ook buiten speelgoed en schommels
En de vriendelijke behulpzame eigenaar, altijd wel in de buurt.!

Met jonge kinderen, Apr. 2014
"Zeer verzorgde en rustige groene camping"vertalen
wessel
9,0

26-04-2014 Met ons gezin hebben we in de trekkershut gelogeerd. Dit was een zeer aangename ervaring. De camping beheerder is erg vriendelijk. Camping is rustig gelegen en ruim opgezet.

Met partner, Sept. 2013
"Mooie locatie"vertalen
Eric en Marie-Jeann...
9,0

20-09-2013 Een week in een vakantiehuisje verbleven. Niets tekort, alles aanwezig. Mooie omgeving, als je van rust en fietsen houd.

Met partner, Feb. 2012
"Aanrader"vertalen
Jeannette
8,0

11-02-2012 Wij vonden ons huisje in Silvolde prima. De foto's op de site zijn duidelijk
en spreken voor zich. De omgeving is rustig. Op het moment dat wij er waren lag er een mooi laagje sneeuw. Het huisje was ondanks de kou prima van temperatuur. Wij gaan vast nog eens een weekendje of langer doorbrengen op deze plek.

Met oudere kinderen, Juli 2011
"Heerlijk rustig vakantie vieren."vertalen
José Hindriks
8,0

20-08-2011 Het huisje was van alle gemakken voorzien. Niet groot maar wel praktisch. Alles goed onderhouden. Het terrein straalde rust uit. Heb genoten van m'n uitzicht op de kippenren en de kinderen van de overdekte ruimte waar ze pool en biljart en tafeltennis speelden.

Met partner, Juli 2011
"Camping 't Meyboske, een plek om terug te keren."vertalen
Harry en Loes
10,0

11-07-2011 Het beheerdersechtpaar is vriendelijk en belangstellend en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
Unieke recreatieruimte met spelletjes een leestafel met heel veel informatie uit de omgeving, tijdschriften, bibliotheek, computer en internet.
De omgeving is prachtig.
Fantastische wandel- en fietsmogelijkheden en veel rust en ruimte.
Winkelen en uit eten gaan kan in de nabije omgeving.
NB. Belangrijk voor fietskampeerders, er is een mogelijkheid om binnen te koken en af te wassen.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?