Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes)

Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes)
't Meyböske(+ vakantiehuisjes)
8,8

43 reviews over Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) in het Nederlands

Prachtige camping

Anja Brontsema, 8-10-2017

Ruime plaatsen, mooie omgeving. Geen vloerverwarming in sanitair gebouw
Gereisd met vrienden in september 2017

Rustige goed verzorgde camping

Ton & Lida, 8-10-2017

Er zijn helaas geen wandelpaden in de directe omgeving. Het fietspadennetwerk is daarentegen wel heel erg mooi en goed uitgebreid. Wij stonden hier op een seizoenplaats van april t/m september en hebben genoten. Gerlinde en Dennis zijn de vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan. Schoon en goed onderhouden sanitair maar wel wat gedateerd. Fijne recreatieruimte met biljart, pingpong, dart, veel leesmateriaal, filmpjes en kinderspeelgoed. Je kunt hier ook gebruik maken van een volledig ingerichte keuken. Een prima rustig gelegen camping voor korte of lange periode. Wij kunnen dit aanbevelen.
Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk rustig en zeker voor herhaling vatbaar.

Jan Rering, 25-9-2017

Heerlijk rustig kleinschalig in goed geoutilleerd huisje met heel vriendelijke eigenaar en eigenaresse. Prima bedden, ruime douche die ook geschikt is minder valide bezoekers.

We misten alleen nog wat haakjes in de douche om kleren en handdoeken aan op te hangen. Verder alles prima!

Gereisd met partner in september 2017

heerlijk

Jenny, 7-9-2017

heel gastvrij! Ik kom graag nog een keer
Gereisd met partner in augustus 2017

We hebben een prachtige week gehad!

Tiny Sluijter en Ino Dahlhaus, 29-8-2017

Onze kleinzoons van bijna 3 en bijna 6 hebben zich prima vermaakt deze week. Naast de tijd dat we er samen op uit waren en dingen ondernamen hebben ze ook op de camping veel plezier gehad. Zowel buiten met de auto's, trekker, schommel en in het Meyböske, als binnen met de volop aanwezige boeken en het speelgoed.

Voor deze leeftijdsgroep is dit een heel leuke camping.

Ook wij hebben ons prima vermaakt.

Dennis en Gerlinde hebben het allemaal heel goed voor elkaar op deze prima onderhouden camping

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hartelijk

Hans en miranda, 27-8-2017

Prima kleine camping, warme douches en een gezellige ruimte om een potje te tafeltennissen en poolen, ook voor de kleintjes is er een knus plekje ingericht.

voorherhaling vatbaar

Jos Mol, 27-8-2017

heel netjes, vriendelijke mensen vandaar uit veel gefietst.

Heel rustige camping

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Het is een mooie omgeving en de accommodatie goed

Ans Kamphof, 15-8-2017

Alles was goed, ik heb hier niets aan toe te voegen
Gereisd met partner in augustus 2017

Een heerlijke rustige plek om te ontspannen

Elly Plasmeijer, 8-8-2017

Hier kom je tot rust, wat een prachtige kleine camping in de Achterhoek. We werden vriendelijk ontvangen, werden rondgeleid en mochten zelf een (ruime) plek uitzoeken voor onze tent. Ruime en schone douches! Best goed weer gehad, warme en bewolkte dagen, prima voor ons want wij zijn wandelliefhebbers en hebben een aantal mooie wandelingen gemaakt in de omgeving, kortom een week met een gouden randje!
Gereisd met partner in juli 2017

voor herhaling vatbaar.

m kwintenberg., 7-8-2017

er was te weinig verlichting op het terrein (het was er pikkedonker) het is een camping voor oudere mensen, het is er ontzettend stil.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) in Silvolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) scoort een 8.78 uit 10 op basis van 43 reviews.