8,4

354 reviews over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in het Nederlands

Geweldige vakantie

Christel, 17-8-2017
  • Onderkomen10

Leuk huisje keurig schoon! mooi park

Mooie omgeving

Henri van den Heuvel,
Wow een 10! Echt superlief. Hopelijk tot een volgende keer op Landgoed Ruwinkel ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Grandioos en Verrassend weekend

Fam .Kik, 16-8-2017
  • Onderkomen9

Mooi gelegen Park midden in de natuur waar je echt alle kanten op kunt voor elk wat wils en ook kan genieten om er lekker tot rust te komen bij de accommodatie op je eigen terras Niet te vergeten de goede service en het Klantvriendelijke personeel wat aan deze kant zeker gewaardeerd word.

Voor ons zeker een Park waar we met alle plezier weer terug komen .

Gereisd met partner in juli 2017
Henri van den Heuvel,

Lieve familie Kik! Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft : daar worden wij ook blij van ! graag tot een volgende keer dan! ps. voor vaste gasten hebben we altijd een leuke verrassing in petto ;-)

💚💚💚💚💚

Mooi park met ruime huisjes

Linata Koenraad, 16-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooie, ruime en vrijstaande huisjes op rustig park. Bij aankomst lag er wat lekkers voor ons en voor onze hond klaar met wat tips van losloopgebieden, erg attent!

Ook de omgeving was erg mooi en je kunt voor niets leuke fietsroutes (en wandelroutes) bij de receptie halen, goede service! Alleen was de WiFi af en toe heel slecht, dat was wel jammer (vooral voor een puber!!!).

Ook prettig dat je op het park zelf verschillende eetgelegenheden hebt en ook een gewone friettent.

Gereisd familie in augustus 2017
Henri van den Heuvel,
Dank u voor uw eerlijke review. Vervelend om te lezen dat de WiFi niet heelmaal optimaal werkte onze excuses hier voor. Hopelijk zien u wel weer terug in de toekomst. 💚

Leuk Park!

Stam, 5-8-2017
  • Onderkomen8

Wij zijn voor een midweekje naar Landgoed Ruwinkel geweest. Wij zaten in een 4 persoons chalet. Het is een mooi park met van alles te doen voor de kinderen en een mooie ruime tuin om de chalet. Helaas bij aankomst lag er veel zand op de banken en ook boven in de kasten lagen erg veel dode spinnen vliegen en andere beestjes. Dus ik ben gelijk aan de schoonmaak gegaan. Ik heb dit later wel gemeld bij de receptie en kreeg een flesje wijn aangeboden. Ook het chloor gehalte in het zwembad is vrij hoog denk ik, mijn dochter had erg last van haar ogen deze week, maar een duikbril deed wonderen. Wij zouden zeker een keer terug willen komen maar dan hoop ik dat de schoonmaak wel op orde is!!!
Henri van den Heuvel,
♥ Dank u voor uw review! namens het schoonmaakbedrijf Novon en onszelf onze excuses voor de tegenvallende schoonmaak! Dit is een smet op uw positieve ervaring op Landgoed Ruwinkel. Zou u nog even contact met mij op willen nemen? Dat kan per telefoon 033-277 7774 of per email annemieke@landgoedruwinkel.nl

Genoten!

familie Braber, 1-8-2017
  • Onderkomen8

Mooi rustig park, mooi groen en goed onderhouden. Wij hadden een 4 persoons chalet, voldeed aan de verwachtingen. De slaapkamers wel aan de kleine kant, regelmatig hoorden we 's-avonds een bons tegen de muur in bed van onze kinderen, die nogal bewegelijk zijn als ze slapen. Bij een huisje heb je meer ruimte en zal dat dus niet gebeuren. Wellicht voor ons voor de volgende keer. Chalet was schoon, vriendelijke medewerkers. Pannenkoekenrestaurant was top. Schoon maar vrij klein zwembad, maar past wel bij de grote van het park.
Henri van den Heuvel,
Dank u voor uw mooie cijfer en graag een volgende keer op Landgoed Ruwinkel. Een vakantiehuis is inderdaad van hele andere orde dan de chalets: zou het zeker aan willen raden! ♥

fantasties

Aad Feenstra, 29-7-2017
  • Onderkomen10

is een mooi park en fijn personeel
Gereisd met vrienden in juni 2017
Henri van den Heuvel,
Dank Aad voor jouw recensie! Super leuk om te lezen! graag tot een volgende keer ♥

Niet meer voor ons...

Vanderhoven Wendy, 26-7-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Kidshome gehuurd, met "speelkamer", Xbox.. Bubbelbad voor de ouders In de "speelkamer" stond een blokkentoren, de eerste blokken die mijn dochtertje vastnam drie spinnen en twee motten... Kind 3 jaar, doodsbang, hele week bij ons geslapen want durfde de kamer niet meer op.. In de 3 slpkmrs zeker 20 spinnen en motten moeten doodmaken de eerste tien min na aankomst.. Xbox, hele verouderde spellen ter beschikking dus Xbox hele week niet aangestaan. Jammer! Bubbelbad, ikzelf wilde er wel in, maar doodsbang voor spinnen, en jawel hoor, een dikke spin in het bad, vier spinnen in de rest van de badkamer en zes motten op de aangrenzende slaapkamer.. Na een half uur had ik het eigenlijk al gehad, op de receptie wel gaan doorgeven. Waren vriendelijk, wilden gelijk schoonmaakploeg sturen maar we hadden al zelf gepoetst. Kregen we een ontbijt aan huis aangeboden. Dat was dan wel positief.. De speeltuin was ook verouderd, de minigolf ook. Alles moetopnieuw geverfd worden. Jammer!
Henri van den Heuvel,

Natuurlijk zien wij liever geen spinnen of motten of andere insecten in onze vakantiewoningen echter een verblijf midden in de natuur brengt ook haar bewoners helaas soms mee naar binnen.

We hebben een milde winter in Nederland gehad afgelopen jaar (en waarschijnlijk ook in België) waardoor er nog meer insecten zijn dan voorgaande jaren. Dit is natuurlijk supergoed nieuws voor de vogels die weer insecten opeten: zoals bijvoorbeeld de vele zwaluwen en merels die u op het park heeft zien vliegen.En vervolgens weer de beesten die deze vogels eten. Kortom de natuur tiert welig op Landgoed Ruwinkel!

Nogmaals we zien ze liever alle insecten buiten dan binnen de woning maar helaas is dit een utopie.

heerlijk

karin touw, 18-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

heel fijn park met leuke chalets. Chalet met twee !! tv's en een ruime prive afgesloten tuin met een goed onderhouden grasveld en een heerlijke buiten-zit!

Is geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en stellen.

Zwembad is leuk voor kinderen tot 6-7 jaar. Schoon en overzichtelijk. Leuke midgetgolfbaan, pingpong en kinderboerderij(tje).Zelfs een dvd-speler in bungalow voor de natte dagen.(dvd's meenemen)

Prima uitvalsbasis om te fietsen en Veenendaal is een verrassend leuke stad met heeeeel veel winkels.(veelal overdekt).Zeker een keer naar toe gaan.

Gereisd met partner in juli 2017
Henri van den Heuvel,

Dank Karin voor jouw leuke recensie! We hebben trouwens op de receptie DVD's liggen die geleend mogen worden mocht je als gast jouw eigen dvd's vergeten zijn.

Veenendaal is inderdaad het kloppende winkel hart van Midden Nederland! Hopelijk kom je in de toekomst weer bij ons logeren 💚 Graag tot dan!

Echt genieten van de streek: wandelen en fietsen!

Aad Gankema, 16-7-2017
  • Onderkomen9

Met de fiets kun je alle kanten uit. En wandelend is er ook veel te genieten. Wat te denken van de Grebbelinie. Prachtige paden, niet druk en heerlijk in de buitenlucht. Amersfoort is met fiets een mooi ritje langs het water maar de andere kant uit is Rhenen een mooi doel en alles wat er tussen in zit.

Het park is prima verzorgd waar je met (kleine)kinderen kunt zwemmen, midgetgolfen, of tennissen of naar de dieren kijken. De auto mag bij het huisje staan. In Bread en Breakfast kun je heerlijk zitten en genieten van een ontbijt of koffie met wat lekkers.

Gereisd met partner in juni 2017
Henri van den Heuvel,
Super bedankt dat u een review op Zoover heeft geplaatst ! Waarom gasten naar Landgoed Ruwinkel zouden moeten komen heeft u mooi verwoord! We hopen dat u weer snel bij ons komt logeren ♥

heel mooi,niet zo massaal, leuke huisjes

fam.v.d.Berg, 14-7-2017
  • Onderkomen9

Op het laatste moment een 8 pers huisje omgeboekt voor een premium huisje, deze zijn wat ruimer voor ons met 6 pers.

Huisje was heel mooi gelegen vele soorten bomen en struiken de natuur op het park is heel bijzonder en veel ruimte rondom.

Wat ik wel een beetje heb gemist zijn wat haken om wat kleding aan op te hangen

eetgelegenheden op het park genoeg. we hebben ook heerlijk genoten van het zwembad dat is niet al te groot maar mooi en schoon.

Dorp op een paar km afstand gelegen.

Heel wat wandel en fiets gelegenheid in de omgeving,

we zijn een dagje naar Garderen geweest naar de beelden tuin en de zand sculpturen zeker een aanrader.

we hebben het heel goed naar ons zin gehad en ook onze Duitse vrienden zijn het hier helemaal mee eens.

dit park is ons heel goed bevallen zeker voor een herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in juli 2017
Henri van den Heuvel,
♥ Dank u voor uw leuke review! Het is super fijn om te lezen dat uw vakantie zo bevallen is ! Graag tot een volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in Scherpenzeel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Ruwinkel scoort een 8.39 uit 10 op basis van 356 reviews.