Vakantiepark Landgoed Ruwinkel ****

364 reviews over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in het Nederlands

heerlijk park grandioos

d meerwijk, 6-10-2017
  • Onderkomen9

wij komen er heel erg graag worden als familie gezien heel fijn pers zeer deskundig en altijd bereid om je tehelpen
Gereisd met partner in september 2017
Annemieke Mulder - van Huigenbosch, parkmanager, 9-10-2017

Wat goed te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad.

Als je inderdaad zo vaak komt als jullie, word je zeker gezien als familie!!! ;)

Hartstikke bedankt voor jullie mooie beoordeling, en ik zou zeggen op naar de volgende keer, we kijken uit naar jullie komst in december!

Tot dan!

Supertegektewauwfantastisch

Anita van Bochove, 15-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hadden 2 vakantiehuizen gehuurd,voor mijn man en mij en mijn kinderen van 29, 26 en 23 jaar.We hebben ontzettend genoten van de mooie ruime woning met grote tuin.Ook hebben we leuke uitjes gemaakt naar de Veluwe en Utrechtse heuvelrug.Wat ligt jullie nette,schone park mooi centraal en we hebben dan ook heerlijk gegeten in het pannenkoekenhuis Hans en Grietje en Restaurant Jufftouw Tok.Genieten is ook het ontbijt van de lekkere broodjes van de bakker met een goed boek en met een orkest van vogels.die je trouwens de hele dag hoort.Uit en toch thuis.Want we voelden ons heel thuis in jullie mooie vakantiewoning met tuin.Als bijkomstigheid konden wij bijboeken en was het stralend weer.Je hoeft niet perse een dag uit te gaan om het naar je zin te hebben als je bij Landgoed Ruwinkel bent.
Gereisd met partner in juli 2017
Henri van den Heuvel, parkmanager, 19-9-2017
Wauw Anita! 😍 Wat een super leuke lieve positieve recensie ! daar worden we heel blij van!! Dank je wel namens iedereen van team Ruwinkel 💚

Genoten van de natuur en van de vriendelijkheid

Anita, 15-9-2017
  • Onderkomen9

De omgeving is prachtig , het park ziet er keurig uit ,de medewerkers heel erg vriendelijk , wij hebben genoten van ons verblijf op het park
Gereisd met partner in september 2017
Henri van den Heuvel, parkmanager, 15-9-2017
Dank je wel Anita ! Het doet ons deugd als iemand het erg naar de zin heeft gehad. Hopelijk snel tot een volgende keer.

Twijfelgeval

Cisca, 1-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Personeel was superlief, een dikke 10, park en restaurants waren ook goed. Omgeving is mooi, klompenroute gelopen in het bos. Alleen een domper was bungalow waarin wij zaten. Oud en het rook er de hele vakantie muf. Dochter met astma heeft flink liggen hoesten door de vochtigheid. Kleding en handdoeken werden de laatste 2 dagen ook vochtig. Gelukkig hadden we veel mooi weer en konden we of buiten zitten of gingen we erop uit op de fietsen die we gehuurd hadden. Bungalow was dat geld voor die week niet echt waard vondt ik. Maar wij en de hond hebben t toch naar ons zin gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Annemieke Mulder - van Huigenbosch, parkmanager, 4-9-2017
Dank u voor uw oprechte review! Dank voor de mooie woorden over ons team. We zullen even contact met u opnemen aangaande uw klacht mbt het vochtig zijn.

geweldige vakantieweek

Ytsje, 26-8-2017
  • Onderkomen9

Om alle bungalows ligt een fijn groot grasveld, met daaromheen bomen vol kwetterende vogels. Je hoort nergens verkeersgeluiden, heel bijzonder. Je kunt op het park erg lekker eten, in de frieterie, het pannekoekrestaurant of het restaurant Juffrouw Tok!

Ook het boerenontbijt in de Bread&Breakfast is fantastisch. Alleen jammer dat het er soms wat lawaaiig is, en dat de chloorlucht uit het zwembad er te ruiken is.

Maar de persoonlijke bediening en het versgebakken brood maken heel veel goed!

Gereisd met partner in augustus 2017
♥ Dit vinden we fijn om te lezen! Graag tot snel ♥

Prima park!

Margéke Huls, 26-8-2017
  • Onderkomen8

Gastvrij park. Erg verrast door een upgrade van de bungalow met de daar bijbehorende extra's.

Hebben genoten van de omgeving, op de fiets. Hebben niet zelf gekookt. Konden prima eten op het park. Bungalow was netjes en schoon.

Personeel vriendelijk. Een park waar je nog eens terug komt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Jolette Methorst - Schimmel, parkmanager, 28-8-2017
♥ graag tot een volgende keer dan! super fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad.

Super huisje

Tess, 25-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Wij hadden een luxe huisje met bubbelbad, sauna en zonnebank. Het huisje was erg netjes en heeft heerlijke bedden. We hebben enorm genoten! Vooral het bubbebbad en de sauna, TOP! De zonnebank viel wel erg tegen. Op het park zelf was niet zoveel te doen en het eten uit de snackbar was niet lekker en ook een vies zaakje.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Jolette Methorst - Schimmel, parkmanager, 28-8-2017
Dank voor uw mooie cijfers! ♥ Super leuk om te lezen! graag tot een volgende keer! ♥

Heerlijk! En super mooie schone studio

Rona, 23-8-2017
  • Onderkomen10

De studio chalet is echt perfect voor samen! Alles was goed schoon, en echt ruim zat voor 2 personen! Heerlijk dat het terras achter zit en je in alle rust buiten kan zitten, echter hadden wij wel het geluk dat het landhuis voor 10 personen naast ons leeg stond , want ik kan me zo voorstellen als je 10 personen naast je hebt, dat je het iets minder rustig en relax hebt als wij nu hebben gehad!
Gereisd met partner in augustus 2017
Henri van den Heuvel, parkmanager, 24-8-2017
Dank uw wel voor uw goede rapportcijfers over ons! Fijn om te lezen dat u super genoten heeft van de rust. Bijna al onze gasten komen naar Landgoed Ruwinkel voor de rust & ruimte dus ook de familiegroepen die in onze landhuizen verblijven maar u heeft gelijk dat grotere groepen meer lawaai zouden kunnen maken dan stelletjes. Mocht u onverhoopt hinder ervaren dan kunt u hier altijd melding van maken bij de receptie zodat we in overleg kunnen treden. Gelukkig gebeurt dit zelden en zijn de grootste geluidsmakers de kwetterende vogeltjes in de bomen.

super leuk verblijf zeker voor de kinderen

Fam Marijs, 23-8-2017
  • Onderkomen8

Leuke, mooie en schone kinderbungalow gehuurd voor 1 week. Leuk park voor de kinderen met speeltuin, zwembad, kinderfietsen en skelter ( deze was wel prijzig om te huren voor een week, maar dekinderen hebben er heerlijk mee gespeeld :)

en ook in het huis zelf was speelgoed aanwezig.

Leuke fietsroutes gratis bij de receptie.

Ook kun je gratis spelletjes lenen bij de receptie

De friterie en restaurant is ook zeker een aanrader...

Kortom wij hebben genoten van een heerlijke vakantieweek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Jolette Methorst - Schimmel, parkmanager, 24-8-2017
Wat super leuk om te lezen familie Marijs! Daar doen we het voor : leuke herinneringen maken voor later. Hopelijk komen jullie weer snel een keer bij ons logeren. Tot dan ♥

Prachtig ruim huis, maar......

Familie Gorter, 19-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Wij logeerden in een huis voor 10 personen.

De ruimte in het huis is fantastisch, ook de indeling is prima.

Het huis heeft een opknapbeurt nodig, de keuken als eerste.

Verder vonden wij het een vies en muf huis.

De stenen vloer moet met een machine schoongemaakt worden, dat lukt niet meer met een dweil.

Naast het huis staat een caravan, huisje??

Dat staat niet op de plattegrond, onze parkeerplaats werd gebruikt.

Wij vinden dat niet correct.

Wij hebben aangegeven, dat wij klachten hadden.

Dat spijt iedereen.

Wij wilden alleen met de verhuurder over onze klachten spreken, dat lukt niet.

Als verhuurder moet je weten hoeveel achterstallig onderhoud een huis binnen en buiten heeft.

Ook moet je weten of het schoonmaakbedrijf goed werkt.

Dat de omgeving prachtig is en er met jonge kinderen veel uitstapjes te doen zijn heeft gezorgd, dat wij een leuke vakantie hebben gehad.

Het huis (landhuis nr. 119) heeft daar alleen qua ruimte toe bijgedragen.

Wij hoeven geen bloemen, wijn of andere zaken, niets van dat alles!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Henri van den Heuvel, parkmanager, 21-8-2017

Dank u voor het uiteindelijk toch kenbaar maken van uw klacht, helaas wilde u de inhoud van uw klacht niet mededelen aan onze (zeer) capabele teamleden en zelfs niet aan onze parkmanager. U stond u er op om de “eigenaar” te spreken. Nogmaals is er op maandag 14/8 contact geprobeerd te leggen met u om uw klachten met betrekking tot uw verblijf op te nemen zodat de “eigenaar” enige weet had waar het gesprek zou over moeten gaan. We hebben uw voicemail in moeten spreken met het verzoek om het onderwerp van uw gespreksverzoek met de “eigenaar” kenbaar te maken.

U heeft hier tot op de dag van uw vertrek (een kleine week later!) geen gehoor aan gegeven. Jammer vinden we het dan ook dat u de inhoud van uw klacht wel publiekelijk maar niet persoonlijk aan ons team kenbaar wilt maken maar alsnog hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht!

U heeft helemaal gelijk als u stelt dat team Landgoed Ruwinkel graag wil weten waar we ons kunnen verbeteren. Op onze plattegrond staan al onze verhuurbare objecten en onze publieke toegankelijke voorzieningen. Met betrekking tot uw schoonmaak klacht zullen wij contact opnemen met ons schoonmaakbedrijf want dat behoort gewoon goed te zijn, het gebruik van uw parkeerplaats door de kok van het restaurant is niet toegestaan en zullen hem hier zeker op aanspreken. Wij zullen uw verdere wens respecteren met betrekking tot bloemen etc. Nogmaals ons hele team heeft gedurende uw verblijf van twee weken diverse keren de mogelijkheid geboden om uw klacht(en) door te geven zodat we adequate oplossingen in teamverband hadden kunnen bedenken en vinden het erg jammer dat we op deze manier een reactie moeten geven. Het doet ons wel deugd om te lezen dat u ondanks alles een fijne vakantie heeft gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in Scherpenzeel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Ruwinkel scoort een 8.41 uit 10 op basis van 366 reviews.