Hotel De Witte Holevoet ****

8,1

38 reviews over Hotel De Witte Holevoet in het Nederlands

erg genoten

voor herhaling vatbaar, 18-8-2017

Ik had samen met een vriendin (beide student) een 3=2 special via touroperator geboekt. Na een belletje dat we pas rond 20.30 bij het hotel zouden aankomen was dit geen probleem. Bij aankomst werden we persoonlijk benaderd en werd er echt de tijd genomen voor ons. De kamer zag er prima uit en had alles wat we nodig hadden. De omgeving was mooi en omgevende dorpjes zijn prima per fiets te bereiken. Ontbijt zat bij ons arrangement en was heerlijk. Het diner hebben we ergens anders gehad. Al met al erg genoten!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Zeer sfeervol

AnneMarie, 1-7-2017

Het hotel is een prachtig oud pand dat zeer sfeervol is ingericht (niet oubbollig). Zowel voor maar vooral achter het hotel kun je heerlijk in de prachtige tuin zitten. Er is veel oog voor detail en het ziet er echt super uit. Je kunt eten kiezen van de kaart (beperkt) maar het eten is heerlijk. Ik had scholfilet, zalm met appelgel en kaasjes uit de streek). Het ontbijt was ook prima (lekker knapperig warm brood), maar er waren geen warme gekookte eieren. Dat was jammer. 'Mijn' kamer lag op de 2e etage en was niet groot, maar wel schoon en eigen badkamer. Op de kamer stond een airco-apparaat waarmee je de warmte kon regelen. De tv 'sneeuwde'.

Al met al heb ik het erg naar mijn zin gehad.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

We hebben een paar heerlijke dagen gehad

Arie van Nieuwkerk, 11-5-2017

De kamer was heel mooi (suite), alles was prima verzorgd en goed schoon. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Ook het eten in het restaurant was prima.

We hebben helemaal geen klachten, want alles was prima in orde

Gereisd met partner in mei 2017

Niet voor herhaling vatbaar

VS, 13-3-2017

Bij aankomst in het hotel zat er niemand bij de receptie. Bellen op het belletje wat er stond, had ook niet heel veel nut. Zeker 10 minuten moeten wachten voor er iemand kwam, later bleek dat het personeel rustig op het terras zat, niets te doen. Niet klantvriendelijk! Schoonmaak van de kamer liet te wensen over. Bad liep slecht leeg, was te begrijpen met alle haren in het putje... Stof lag ook op de nachtkastjes en vensterbank was ook niet schoon. Gaten in de kussensloop, aan vervanging toe!

Uit het raam kijken zit er ook niet bij, veel te hoog afgeplakt, erg jammer.

Het ontbijt was in orde, niet super veel keus, maar wel lekker. Maar wederom weer niemand aanwezig bij het ontbijt, koffiezetapparaat deed het niet, want bonen waren leeg. Zijn er diverse personeelsleden buiten bezig met schoonmaken, laat er dan eentje binnen de boel schoonmaken of in elk geval in de buurt/ de gasten in de gaten houden.

Via deal dit hotel geboekt, maar prijs kwaliteit met actie nog slecht!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijke overnachting - prachtige trouwlocatie

Rob van der Vaart, 18-2-2017

Het hotel heeft een mooie locatie vlak bij de kerk en Huize Scherpenzeel. Het was heerlijk wandelen in een voorjaarszonnetje in het park rondom Huize Scherpenzeel. Het verblijf was heerlijk en het ontbijt was van veel lekkers voorzien. De kamer was mooi en ruim en van een heerlijk groot bad voorzien.

De tuinkamer van het hotel is prachtig en laat ook zien waarom het een geliefde trouwlocatie is.

Gereisd met partner in februari 2017

Culinair zeer hoogstaand, michelinster waardig

Ans mandjes, 7-10-2016

Kwaliteit prijs verhouding uitstekend, eerder goedkoopdan duur. Hoeveelheden ruim voldoende, vlotte en zeer vriendelijke bediening.

Hotelkamers eenvoudig maar schoon, ontbijt eenvoudig.

Gereisd met partner in oktober 2016

een zomerse verrassing

Fred, 30-7-2016

gisterenavond bij de Witte Holevoet in Scherpenzeel gegeten; wij hadden gekozen voor het VERRASSINGS ZOMERMENU. De avond begon al goed met de vriendelijke ontvangst, waarbij wij de keuze hadden om binnen dan wel buiten te zitten op een (indien nodig) verwarmd terras. Wij kozen om binnen te zitten aan een gezellige ronde tafel. Het verrassings menu starte met een heerlijke amuse van zalm, waarna wij ons overheerlijke voorgerecht kregen vervolgd door een glas heerlijke bouillon. Als hoofd gerecht was een zacht gegaarde kalfsentrecote, met een perfect bijpassende rode wijn. Het menu werd afgesloten met een dessert van witte chocola, mango ijs en vers rood fruit. Het geheel was zeker een verrassing en zeer smaakvol.
Gereisd met vrienden in juli 2016

mooi vanbuiten, voorbijgestreefd van binnen

annemie, 9-7-2016

We hebben dit hotel geboekt via social deals. Het oogt zeer mooi maar is echt zeer oubollig vanbinnen. Kamers waren echt niet proper en ouderwets. Vies tapijt en overal stofdraden. We konden de ramen niet opendoen want dan zat het direct vol muggen (die er al zaten bij aankomst) . Vieze kussens en sprei. Ik begrijp nog steeds niet waarom dit in een hotel op een bed moet liggen. Badkamer heel basic. Ontbijt geen 4 sterren waard. Tafels werden niet afgekuist en zelfs niet gedekt. Beperkte keuze, zelfs geen spek. Accommodatie om te ontbijten wel mooi. Koffieapparaat onproffecioneel voor een grote groep. Ik vind dit hotel zeker geen 4 sterren waard want dan mocht er een koelkastje , koffie-en theefaciliteiten op de kamer zijn. Dit hotel is dringend aan vernieuwing en opfrissing toe.
Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel

Dennis, 2-7-2016

Centraal gelegen in Scherpenzeel, erg mooi terras en tuin. Hebben ondanks de regen buiten de onder de overkapping ontbeten. Kamers zijn netjes en de bedden liggen heerlijk. Badkamer is ook prima. Het hotel biedt gratis WiFi en dat werkt prima.
Gereisd met partner in januari 2016

Een heerlijk verblijf

Elja, 25-6-2016

Centraal gelegen in mooi fietsgebied.

Hotel heeft een mooie achtertuin maar ook binnen in de wintertuin is het aangenaam.

Het eten ( diner) ziet er niet alleen prachtig uit, het smaakt ook erg goed. Vriendelijke bediening, niet opdringerig.

De kamers zijn ruim maar gedateerd. Omdat het verblijf verder zo prettig is, wil ik daar niet teveel nadruk op leggen.

Het bed is prima.

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Witte Holevoet bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Witte Holevoet in Scherpenzeel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Witte Holevoet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Witte Holevoet scoort een 8.05 uit 10 op basis van 38 reviews.