Bed and Breakfast Relax and More

9,6

11 reviews over Bed and Breakfast Relax and More in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Sietze, 30-8-2017

Doet zijn naam eer aan. Fijne ontvangst en mooie kamer. Pluspunt is echt de whirlpool .
Gereisd met partner in augustus 2017

Wauw...

Inge en Geert, 30-8-2017

Wauw.. dat woord omschrijft het hele verblijf! Carla en Fons wat doen jullie het ontzettend goed.. Een luxe bed en breakfast in jullie eigen huis maar jullie bieden alle privacy die je nodig hebt! Niets is te veel gevraagd en alles is tot in de puntjes verzorgd! Genoten in de jacuzzi, van het heerlijke ontbijt en van de fijne gesprekken met elkaar! De persoonlijke benadering is erg fijn en je voelt je hierdoor meteen thuis. Tot snel
Gereisd met partner in augustus 2017

Top accommodatie op prachtige locatie

Sjon en Leontien, 3-7-2017

In verband met een bruiloft op kasteel Huis Bergh een overnachting geboekt bij deze b&b. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Wat een prachtige kamer/suite. Zeer mooi en strak ingericht met heerlijke bedden. De badkamer was subliem met zelfs een zonnedouche. Leuk terras met zitje en 's morgens een zeer royaal en goed ontbijt. In verband met te weinig tijd geen gebruik gemaakt van de overige voorzieningen. Echt een aanrader! Complimenten van ons.
Gereisd met partner in juli 2017

Iedereen moet hierheen!

Bregje, 7-6-2017

Afgelopen weekend hier verbleven. De beste bed and breakfast in Nederland ooit! Alles was top. De heerlijke wellness, de smaakvolle ingerichte suites, van alle luxe en comfort voorzien met heerlijke bedden en een overweldigend ontbijt. De gastheer en gastvrouw doen er alles aan om je te verwennen!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Roel Brinkkemper, 4-6-2017

Prachtige kamers, alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Carla & Fons ontvangen je op een vriendelijke en gast vrijemanier! Het ontbijt is uitgebreid met veel zelf gemaakte gerechten! Kortom een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2017

Volop genieten bij Relax en More

Anita Hogervorst, 23-4-2017

Schitterende kamers, heerlijke bedden. De luxe van sauna's, jacuzzi en infrarooddouche maken het helemaal af om even helemaal te ontspannen en relaxen. De gastvrijheid en warmte van Carla en Fons voelen als thuis komen. Het heerlijke uitgebreide ontbijt was zalig. Verse producten! Het ligt ook nog eens in een prachtige mooie omgeving met volop dingen om te doen in de buurt!
Gereisd met partner in april 2017

Helemaal zen na dit weekend

Bianca Lewis-Samson, 3-3-2017

Ik ging met mijn beste vriendin een weekendje weg, ter ontspanning. We boekten deze bed & breakfast omdat het er op de foto's mooi en verzorgt uitzag. Dat was bij aankomst ook zeker het geval en meer. Carla en Fons zijn heel gastvrij en hartelijk. Ze doen een extra stapje voor je, om je welkom te heten en je in de watten te leggen. Dat maakte het hele verblijf een luxe.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Om nooit meer te vergeten!

Madelon van Heijgen, 16-2-2017

Ik was samen met mijn vriend uitgenodigd om te komen kijken hoe rolstoel vriendelijk de kamers etc waren (zelf zit ik in een rolstoel). We werden ontzettend leuk ontvangen door gastheer Fons en gastvrouw Carla. De kamers zijn allebei erg ruim, met heerlijke bedden en een goede sfeer. zeker ook goed te doen met de rolstoel! Mijn vriend heeft tijdens ons verblijf nog gebruik gemaakt van de saunafaciliteiten (die buiten zijn en voor mensen die echt niet uit de rolstoel kunnen wat lastig zijn te bereiken) en twee massages gegeven door Carla. In de ochtend hebben we genoten van het ontbijt die helemaal op ons afgesteld was. Carla had zich weer eens uitgesloofd! Kortom een heerlijk weekend mogelijk gemaakt door twee waanzinnig lieve mensen! We komen zeker nog eens terug voor de mooie kamers maar ook voor onze nieuwe vrienden.
Gereisd met partner in februari 2017

Luxueus!

Antoinette van der Rijk, 11-2-2017

De ontvangst was warm met koffie en een borrel uit de streek. Super de luxe ´goud´kamer met heerlijk bed en van alle gemakken voorzien. jacuzzi en sauna in de tuin. Gastvrouw en heer zijn erg zorgzaam en voldoen aan jou wensen met b.v Veganistisch eten. Zeker aan te raden.
Gereisd met partner in januari 2017

Fantastisch relaxt VIP gevoel !!

Mitch en yordi, 13-1-2017

Een heerlijk overnachting gehad, lux ontbijtbuffet met alles er op en er aan, jacuzzi, sauna, infrarood sauna, dompelbad en onwijs mooie ingerichte kamers, je voelt je VIP! De gastvrijheid van de eigenaren waarderen wij enorm, lieve en warme mensen.
Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Relax and More in s-Heerenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Relax and More zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Relax and More scoort een 9.55 uit 10 op basis van 11 reviews.