Kasteel Huis Bergh

Kasteel Huis Bergh
Huis Bergh
9,2

8 reviews over Kasteel Huis Bergh in het Nederlands

Opnieuw een bijzonder mooie ervaring!

Joukje Boezerooy, 25-8-2017

De manier waarop de tentoonstelling is vormgegeven, maar ook de wijze waarop je als bezoeker van het kasteel wordt ontvangen, dat maakt een bezoek aan Huis Bergh absoluut voor herhaling vatbaar. Voordeel is ook, dat bezoekers met een Museumkaart gratis naar binnen mogen. Je kunt dus vaker de collectie bekijken!
Gereisd met partner in augustus 2017

Niet te overtreffen deze unieke ervaring

Anoniem, 7-5-2017

Ontvangst was vriendelijk, kasteeltoren is bijzonder mooi ingericht, de omgeving is prachtig (zelfs een hert gespot) en het ontbijt was top. Stadje op loopafstand.

Minpuntje (als dat al noemenswaardig is hier) waren de gakkende ganzen die je al heel vroeg wekken.

En jammer dat we niet wisten dat we eerder het kasteel mochten bezichtigen. We checkten nu te laat in.

Gereisd met partner in mei 2017

Super ervaring, uniek.

Theo, 11-5-2016

Het is een fantastische belevenis om in de ronde toren te verblijven. De plek is uniek, de inrichting van de toren zeer sfeervol en aan alles is gedacht. Het ontbijt is flink uitgebreid en punctueel op de afgesproken tijd gebracht. De ontvangst door de mensen van Grand Café Heeren Dubbel is uiterst vriendelijk en je voelt je meteen thuis. Het enige aandachtspunt is het privé zonneterras dat bij de toren zou zitten, dat was er niet. De platte toren heeft wel een eigen terras. Overigens is het door de medewerkers van het Grand Café naar tevredenheid opgelost, maar de beschrijving komt dus niet overeen met de werkelijkheid. Wel goed om te weten. Wat je je ook moet realiseren is dat je verblijft in een toeristische attractie met overdag veel drukte bij mooi weer. De hele dag staan er mensen aan de deur te rammelen en te kloppen.
Gereisd met partner in mei 2016

bijzondere ervaring

Len van den Berg, 16-9-2015

De overnachting in de kasteeltoren was heel bijzonder. De smakelijk en mooi ingerichte woon- en slaapkamer maakt het verblijf zeer genoegelijk. Uit alle vijf ramen van de toren heb je een ander zicht op het omringende kasteel en landschap. Adembenemend mooi. En na de overnachting kun je ook nog eens genieten van de prachtige collectie oude kunst in het kasteel. Zo'n bijzonder en goed verzorgd verblijf kom je zelden tegen.
Gereisd met vrienden in september 2015

Prachtige locatie

j goosen, 17-5-2015

Schitterend Kasteel. Met de mogelijkheid om in de 2 torens te overnachten. Wij verbleven in de ronde toren. In stijl ingericht. Met 2 verdiepingen. Ontbijt word in de kamer bezorgd op desgewenste tijd. Entree kaarten voor het kasteel inbegrepen. Wie cultuur wil snuiven met een passende overnachting moet zeker Kasteel Huisbergh een bezoekje brengen!
Gereisd met partner in mei 2015

Een woord, geweldig!

Trevor en Maayke, 21-7-2013

Wat een toplokatie is dit! Wat een geweldige ervaring om in dit kasteel te mogen slapen. Werkelijk met niet anders te vergelijken, vriendelijkheid, service, eten,omgeving, sfeer, kamer alles is subliem. Tja, ga er vooral niet heen, dit gaat ten koste van de exclusiviteit en kunnen wij minder vaak :-) Wij gaan zeker nog een keer terug Trevor en Maayke
Gereisd met partner in juli 2013

genoten

marja, 20-7-2013

De ronde toren, een plaatje. Als de bezoekers van het museum weg zijn, is alles van jou. Zo leuk dat je de sleutel krijgt om de poort te openen als je s'avonds weg ben geweest. (goede chinees daar in het stadje)

We mochten zelf de tijd van het ontbijt kiezen en binnen of buiten. Het was allemaal perfect. Als ik dan toch nog wat zou opmerken dan is het dat een welkomstdrankje op het terras wel leuk zou zijn geweest. Maar op de kamer was ruim voldoende koffie en thee gratis aanwezig.Echt genieten!!

Gereisd met partner in juli 2013

sprookjeskasteel

Michel Behar, 18-2-2013

ongeëvenaard

een accomodatie toren van 2 verdiepingen voor ons alleen.

Rondom zicht door de 6 ramen op kasteel, ophaalbrug (dagelijks handmatig bediend) en slotgracht met ganzen.

We waren de enige bewoners in het gigantische complex en sloten zelf de poort af; we voelden ons echt kasteelheer.

Naast tv ook dvd en cd installatie zodat we van onze eigen muziek konden genieten.

We werden door de ons gewenste tijd naar de geboekte restaurants gehaald en gebracht.

We hebben bijzonder genoten van de privérondleiding die we tegen een alleszins redelijke betaling konden bijboeken.

Gereisd alleenreizend in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Huis Bergh in s-Heerenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Huis Bergh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Huis Bergh scoort een 9.18 uit 10 op basis van 8 reviews.