Hotel De Lantscroon ***

7,2

63 reviews over Hotel De Lantscroon in het Nederlands

Heel goed hotel

Otto van Peer, 13-9-2017

Vriendelijk personeel,goede keuken, kortom we hebben een heel goed en prettig verblijf gehad
Gereisd met partner in september 2017

Prachtig weekend vrijdag tm dinsdag

Robert Bekkering, 15-8-2017

Goed hotel met vriendelijk en kundig personeel; uitstekende verzorging (all-in). Kamers wat uit de tijd, maar goede bedden. Onze ervaring BG bij parkeerterrein, geen overlast, zowel binnen als buiten. Parkeren kan probleem zijn, wel 'eigen parkeerterrein', maar in drukke tijden beperkt, waarvoor geen reservering en 'te vrij' -niet afgesloten of plaatsaanduiding en geen controle. Goede en complete accomodatie en goede service. 's-Heerenberg: veel interessante oudheden w.o. Huize Kasteel Bergh en museum met overzicht vanaf rond 800. Totaal complete Stad met alle voorzieningen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijn hotel.

Cindy O, 6-8-2017

Gastvrije ontvangst! Nette kamer met badkamer. Heel schoon. Heerlijk geslapen. Prima ontbijt.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

fijn verblijf

Olga, 2-8-2017

na ons fiasco in auberge graaf hendrik, waren we op zoek naar een nieuw verblijf. Bij dit hotel hadden ze gelukkig nog een kamer voor een nacht. We werden gastvrij verwelkomd en ze hebben ons goed opgevangen door een kamer met bad te regelen en genoeg ruimte voor mijn zoontje. En een fatsoenlijk campingbed. Het bed sliep heerlijk!

In het bad kon je ook bubbelen, maar toen we dit aandeden spoot heel de badkamer onder. Misschien dat het anders moest, maar dan is een korte handleiding wel handig.

Fijn dat je bij het hotel kon parkeren.

De wifi werkte niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Horror hotel

Cindy, 30-6-2017

Vreselijk hotel heel onaardige mensen echt. Het eten is heel vies wc bij de receptie heel vies. Overal bruine hondeharen bah bah en nog eens bah.
Gereisd met partner in januari 2017

Personeel is vriendelijk, hotel is wat armmoedig

De Jong, 4-6-2017

Het personeel is vriendelijk, prijs kwaliteit verhouding mbt het ontbijt en diner is slecht. Het eten is niet onsmakelijk maar je krijgt heel weinig waar voor je geld, weinig verrassing.

De kerkklok is bijzonder irritant, slaat elk half uur, 24 uur per dag

Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel in een super omgeving

Johan Bos, 29-10-2016

Een heel prettig verblijf gehad in een prima hotel met kamers die wat gedateerd zijn maar wel schoon en netjes prima diner ontbijten beetje Sober en het systeem van koffie stappen uit een zeer gedateerd koffie apparaat zou een groot verbeterpunt kunnen geweldige mogelijkheden om te wandelen in de zeer nabije omgeving en een prachtig kasteel om de hoek echt een aanrader Voor een weekendje weg
Gereisd met partner in september 2016

Mooie omgeving.hotel is verouderd

Jac, 2-10-2016

Ze kunnen er meer van maken.Het is knus oud hotel en ziet er beetje rommelig uit.

In de ontbijtkamer staan mooie antieken kasten maar te veel zodat het niet tot zijn recht komt.

Bij de achteringang ligt een smoezelige vloerbedekking dat is dan 1e indruk als je binnen komt.

Als de kamers eens geverfd waren en de losse stroomkabels weggewerkt waren.Dan zag het er een stuk minder armzaliger uit.Hier is met wat meer toewijding een mooie knus hotel van te maken.

De omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer

Mar, 19-3-2016

Erg eenvoudig verblijf, onhandige douche, wel een goede douchstraal. Eten ook erg simpel, bij ontbijt yoghurt van 6 dagen over datum aangetroffen!
Gereisd met partner in maart 2016

Wij hebben wel genoten en geboft met het weer.

Agnes Vorstenbosch, 20-1-2016

Het was een 5-daagse Kerst-busreis.

Onze chauffeur heeft veel plaatsen laten zien, het is een prachtige omgeving in de Achterhoek van Gelderland.

Iedere dag 4-gangen diner, wel lekker maar iets teveel voor ons!

Personeel gaf goede service maar er zijn altijd wel ,n paar zeikers in de groep.

Gereisd met partner in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Lantscroon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Lantscroon in s-Heerenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Lantscroon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Lantscroon scoort een 7.2 uit 10 op basis van 63 reviews.