Hotel Hampshire - Avenarius ****

7,7

51 reviews over Hotel Hampshire - Avenarius in het Nederlands

erg jammer

W van der Beek, 26-6-2017

Na veel gezoek kwamen we uit bij dit hotel.

Eerst hadden we een kamer met jacuzzi maar dat vonden we achteraf toch te veel dus werd het een de luxe kamer met inloopdouche.had er een luxe idee van.

Ik had me er veel van voorgesteld maar dat viel tegen

Gedateerde kamer met vloerverwarming?

Ontzettend warm en echt niet zo de luxe als op de foto,s

Echt een teleurstelling

Alleen een koffie apparaat op de kamer.

Hier kom ik nooit meer

Gereisd met partner in juni 2017

Het was ronduit geweldig

Marianne Gommers, 18-4-2017

Het is een heel mooi en goed Hotel, vriendelijk medewerkers, goede ligging, nette kamers, lekker eten. Je kunt er heerlijke fietstochten maken, mooie natuur. Ook cultureel zijn er verschillende mogelijkheden in de omgeving.

Verder is er een goede fietsenstalling (overdekt en afgesloten) met de mogelijkheid om elektrische fietsen op te laden.Met goed weer kun je lekker buiten eten, mooi terras. Ronduit een prima hotel. Zou zo weer terug gaan.

Heerlijk weekendje Ruurlo

Marianne Gommers, 17-3-2017

HAMSHIRE HOTEL. Buiten gewoon lekker eten. Klantvriendelijk personeel. Mooie kamers. Rustige omgeving. Mooie fietsroutes in een bosrijke omgeving.

En polderlandschap. Leuk stadje. Stad Lochem in de buurt, met veel bezienswaardigheden. Echt genieten van de natuur en de rust.

Kerstweekend 2016

Karin de Graaf, 26-12-2016

Genoten van een fantastisch Kerstweekend met een heerlijk diner op Kerstavond en 1e Kerstdag.

2e kerstdag afgesloten met een zeer uitgebreide high tea. Bediening was top! Mooi hotel met een relaxte sfeer.

Gereisd met partner in december 2016

Geweldig gastvrij

Wil, 22-8-2016

In dit hotel komen wij enige keren per jaar en het is telkens weer heerlijk. Het eten, het gastvrije vriendelijke personeel, de kamers en de omgeving. Het hotel ligt heel centraal in het dorp, zodat je ook 's avonds makkelijk een wandeling maakt. De omgeving is prachtig om te fietsen. Je kunt hier echt alle kanten op.
        Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer

peter, 1-8-2016

veel te warm op kamers,,,,

geen echt fiets hotel, teveel kakkers....

te steriel in het restaurant

buien het hotel eten is veel romantischer

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig!

Paul, 9-5-2016

Voor mijn 70e verjaardag hebben wij met onze dochter en schoonzoon een feestelijke avond bij Avenarius gehad. Er hingen vlaggetjes bij de tafel en wij werden verwelkomd met champagne. De diverse gerechten waren heerlijk en voldoende. Als feestelijke afsluiting koffie met een "ijsfontein" en een heerlijk toetje. Dank voor de gastvrijheid en de gezellige avond! Het was top!
        Gereisd met partner in mei 2016

Rustig gelegfen; goede service, geweldig eten.

Peter, 19-8-2014

Het hotel ligt aan de rand van het dorp en is een prima uitvalsbasis van fiets-en wandeltochten. Ruim voldoende parkeerplaatsen en een afgesloten stallingsruimte voor fietsen. Kamers zijn redelijk ruim, hier en daar een tikje verf nodig. Ook beddengoed zag er "gebruikt" uit.

Eten was voortreffelijk van kwaliteit met een attente bediening.

Om nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in mei 2014

Hotel niet slecht en niet super, maar "gewoon"

HenkR, 23-3-2014

Niets waarvan ik zeg dat is het wel of dat is het niet.

Kamer goed, met badkamer incl ligbad. Maar douchen slecht te doen.

Naast de radiator was er ook vloerverwarming. Ons te warm.

We hebben ook de tapas en de High tea gedaan. High tea was minimaal en de tapas wening keuze en de soep kwam uit een soort warmhoud koffie ketel.

Ontbijt goed maar ook weer standard en traag aanvullen en net zoals bij de HighTea glas per keer en dan maar wachten tot er weer iemand verschijnt. Bediening aardig, maar vaak "zoek".

Allemaal dus "gewoon"

Gereisd met partner in maart 2014

Leuk hotel maar met een naar trekje

Schouwenaars, 8-3-2014

Leuk hotel, vriendelijk ontvangst, nette/schone/ruime kamers en vriendelijk personeel. Het ontbijt is wat je van een hotel kan verwachten standaard. Het jammere van de "verse sinaasappelsap"( á 2,75 euro) was dat deze uit een pakje kwam dus hoe vers is vers.

En nu waarom mijn waardering toch maar een 4 is voor dit hotel, als je in de lounge of op een andere plek zat in het hotel kwam er om de 5 minuten iemand vragen "alles naar wens, kan ik nog wat drinken brengen". Lege glazen werden direct verwijderd wat een opdringerigheid, men heeft denk ik niet in de gaten dat dit averechts kan werken dit was zeker bij mij en mijn collega's het geval. Men kan er ook vanuit gaan dat als mensen wat willen hebben er om vragen maar nu had ik het gevoel dat er zo veel mogelijk aan ons verdiend moest worden. Het vriendelijke personeel werd door ons opeens niet meer als zo vriendelijk ervaren maar als storend. Dit kan nooit de bedoeling zijn, misschien is de klantvriendelijkheid ietwat doorgeslagen.

Gereisd met vrienden in maart 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hampshire - Avenarius bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Avenarius in Ruurlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Avenarius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Avenarius scoort een 7.69 uit 10 op basis van 51 reviews.