Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Tussen Twee Dorpjes in het Nederlands

Echt bijzonder

Gerrit, 28-9-2011

Wij waren hier een paar jaar geleden op de eenvoudige kleine camping achter het grote huis. Op dat moment werd er nog druk gewerkt aan de B&B.

Afgelopen weekend waren we weer in de buurt en hebben gekozen voor deze B&B. Echt uniek. Elke kamer heeft een eigen douche en WC. Handdoeken, washandjes, zeepjes en dergelijke misten evenmin. Prima opgemaakte boxspringbedden en de stilte om je heen zorgen voor een perfecte nachtrust. Hier kan een hotel nog wat van leren.

Het ontbijt stond om half elf (wat laat omdat we 's nachts laat terug kwamen en op eigen verzoek) klaar en was zeer compleet en kakelvers. Zelfs huisgemaakte jam ontbrak niet op de uitgebreide ontbijttafel.

Dit is dus echt een topper.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Tussen Twee Dorpjes in Rossum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Tussen Twee Dorpjes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Tussen Twee Dorpjes scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.