Hotel Sandton de Roskam ****

7,5

305 reviews over Hotel Sandton de Roskam in het Nederlands

goed....maar enkele belangrijke aandachtspunten;

Luc, 22-9-2017

Algemeen is het hotel goed en proper.

Ook het saunacomplex is een aanrader.

De kamer was echter ondermaats;

- de matrassen zijn hoogdringend aan vervanging toe (doorgelegen)

- de TV deed het de eerste avond helemaal niet

- de tweede avond deed deze het zogezegd wel maar het beeld was

enorm slecht zodat kijken onmogelijk was.

- het ontbijt is goed maar basic.

Gereisd met partner in september 2017

Prima verblijf

Angela, 20-8-2017

Vriendelijk geholpen door personeel. De hotelkamer zag er netjes en schoon uit. Ontbijt was erg uitgebreid (buffet), voldoende keus! Fietsen waren allemaal verhuurd, maar de medewerkster verwees ons vriendelijk door naar een andere fietsverhuur in de buurt.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi hotel, mooie ligging vriendelijk personeel

Valleria, 1-8-2017

Zeer vriendelijk en service gericht personeel. De kamer ruim en mooi, badkamer verouderd. Ontbijt veel keus en erg lekker. Ligging is prachtig aan de rand van de Posbank en dichtbij Arnhem. Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Schandalig

reiziger, 9-5-2017

€90 per nacht plus €10.- toeslag om aan de boskant te kunnen slapen (zonder alle overlast van de auto's) is dus €100.- per nacht voor een zeer verouderde, donkere, vieze kamer met ontzettend doorgelegen bedden. Het ontbijt is echt heel karig. Na mijn klacht te melden kreeg ik wel een andere kamer die ietsje beter was maar de schimmel op de voegen en ramen, vieze bedden en vieze vloeren enz. enz. lijken in dit hotel voor €100.- per nacht erbij te horen. Ik vind het echt schandalig en raad het niemand aan.
Gereisd zakelijk in mei 2017

Nooit meer

Hans Janssen, 25-4-2017

In de ochtend werd ik gebeld door een blije receptioniste dat er door een "technisch mankement" kamers afgeboekt moesten worden en ik de gelukkige was. Ik was al onderweg, dus hebben ze waarschijnlijk een ander slachtoffer gezocht.

In de louncheruimte moesten we zelf telkens iemand roepen om een drankje te bestellen. Van de 4 tapbieren op kaart bleken er maar 2 te verkrijgen (de kaart werd nog vernieuwd...).

In het restaurant was een a la carte kaart van 1 blz. Ook die werd nog veranderd.

De kamer was op zich goed, maar outdated en "uitgeleefd". Schimmel op de voegen.

Ontbijt simpel.

Op de rekening was alvast €1,- extra opgevoerd voor een goed doel, waarvan de receptioniste meldde dat het hotel dat ondersteunt (en ik mocht betalen...).

Het hotel is een beetje een afgestompte vergaderlocatie, maar ligt geweldig als je wilt gaan wandelen. Bedden waren goed. Het eten was goed en de bediening tijdens het eten attent en goed. Ontbijt was uitermate standaard voor een 4-sterren hotel.

Gereisd met vrienden in april 2017
M. Pauw, Operations Manager, 26-4-2017

Beste heer Janssen,

Allereerst onzer dank dat u de moeite genomen heeft een recensie achter te laten en onze welgemeende excuses voor uw slechte ervaring.

We hebben recentelijk besloten dringend een aantal zaken aan te pakken waarbij helaas voor zeer tijdelijke aard een aantal ongemakken zijn ontstaan zoals door u vermeld. Dit hebben wij helaas onderschat waardoor uw ervaring slecht is geweest.

Daarnaast zullen we deze zomer onze kamers gaan vernieuwen zodat ook hier de beleving totaal anders zal worden.

Dit neemt niet weg dat u een slechte ervaring heeft gehad welke wij graag met u persoonlijk oplossen. We willen u dan ook verzoeken om met ons rechtstreeks contact op te nemen zodat we een passende oplossing kunnen presenteren.

Prachtige ligging, kamers ouderwets.

J.G., 14-4-2017

Het personeel was vriendelijk en attent, de ligging is uniek (tegen de Postbank aan). Het hotel is mooi, met een prachtig terras waar het heerlijk zitten is met mooi weer. Het ontbijt was verzorgt en meer dan voldoende en de High Tea was zeer uitgebreid en van prima kwaliteit. Rheden is een gezellig en heeft leuke winkels (voldoende gratis parkeerplaatsen).

goed hotel

bianca, 9-4-2017

toen we aan kwamen om inchecken was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam, ze zagen dat ik jarig was kreeg bon om gratis drankje te doen in het hotel,mooie omgeving om te fietsen of wandelen

onze kamer was aan de voorkant je hoorde met de deur open wel de autos

wij hadden er geen last van met de deur dicht hoorde je niks

de bedden waren wel slecht, met uit checken gemeld ze zei volgende keer graag eerder melden hadden we wat aan kunnen of jullie andere kamer kunnen geven, ontbijt op zondag viel ook tegen ook gemeld we hoefde het ontbijt van vandaag niet te betalen ze was er zeker mee eens

badkamer is niet het nieuwste (comfort kamer) maar wel schoon en netjes

ik vind bij dit hotel heb je wat dan staan ze klaar om je te helpen ik zeg top service daar

Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk verblijf met zeer goed personeel!

Tim, 27-3-2017

Mooie nette kamer. Personeel is zeer professioneel en gastvrij. De nabij gelegen brasserie is een aanrader.

Geweldig!

Diny Dijk, 20-3-2017

Gingen hierheen voor een ontspannend weekendje; gelukt! Super netjes ontvangen en direct tips gekregen voor wandelingen in de prachtige omgeving.

Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hadden een kamer aan de wegkant en 's nachts de deuren een eindje open staan. Natuurlijk hoor je wel auto's langsrijden, maar als je daar niet tegen kunt, doe je de deur dicht en is het rustig.

We hadden halfpension geboekt en kregen 's avonds in de sfeervolle Grand Bistro een 3-gangen diner voorgeschoteld die ons deed denken aan een kerstdineetje; uiterst goed verzorgd met heerlijk verse producten. Als je alle 3 gangen gehad hebt, heb je een heerlijk verzadigd gevoel. Genoten!

Gebruik gemaakt van het welnessgedeelte: zwembad, sauna en stoombad. Heerlijke loungestoelen en bankjes. Zag er zeer sfeervol uit en netjes.

En dan het wellnesscentrum Veluwezoom: meer dan lof over deze voorziening. De dames verdienen alle lof; heel professioneel en zorgzaam.

Wij komen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Nooit meer

Marloes, 5-3-2017

De omgeving is fantastisch. Daarmee is alles wel gezegd. We verwachtten een ontspannen weekend in de natuur te beleven maar we kwamen er achter dat het hotel recht aan een 80-km weg ligt. Bij aankomst werd meteen gevraagd of we voor 10 euro extra een rustige kamer aan de achterzijde van het hotel wilden, uiteraard ja gezegd. Niet echt klantvriendelijk, aangezien er kamers over waren, om hier kosten voor in rekening te brengen. Via bon waren al extra kosten (20 euro betaald) in rekening gebracht maar als extra kosten kwamen tevens de verblijfskosten a 15 euro erbij en er werd 1 euro op de rekening gezet voor een project in Afrika. Dit kon op verzoek wel verwijderd worden. Niet gedaan. Wel jammer dat je in deze positie wordt gebracht. Vervolgens was de badkamer vol met schimmel. Het balkon lag vol bladeren, plastic stoeltjes. Vieze handdoeken. Het bed lag onprettig aangezien er een 'kuil' in zat. Ook het kussen was te klein. Heb geen oog dicht gedaan. Ontbijt was karig en brood oud.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sandton de Roskam bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton de Roskam in Rheden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton de Roskam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandton de Roskam scoort een 7.5 uit 10 op basis van 305 reviews.