Hotel Hampshire - Mooi Veluwe ***

Hotel Hampshire - Mooi Veluwe
Hampshire - Mooi Veluwe
7,8

195 reviews over Hotel Hampshire - Mooi Veluwe in het Nederlands

Niet geschikt voor grote groepen

Henny en ankie, 1-9-2017

Mooi hotel maar te weinig personeel voor grote groepen. Consumpties veel te duur, telefoon gebruik via het hotel doe het niet ongelofelijk duur bv 4x in Nederland gebeld en €40. Keuken personeel wel erg vriendelijk. Kamers netjes, douche erg klein en niet geschikt voor mensen met een lichamelijke beperking er is slechts 1 aangepaste douche op de gang, wel alles schoon.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een prettig verblijf

Peter Bogaert, 25-8-2017

Ligging in een schitterende omgeving. Leuke fietstochten vanuit het hotel gemaakt.

Wij hadden een comfortkamer. Niet groot maar prima in orde. Kamer was schoon, bedden en badkamer oke.

Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en diner prima tegen een redelijke prijs. Komen hier zeer zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2017
Thalia Baljet, General Manager, 27-8-2017
Hartelijk dank voor uw verblijf en het achterlaten van uw vriendelijke beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bezoek. Wij hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel, graag tot ziens!

Mooi gelegen naast bos

Roos Hoorens, 25-8-2017

Mooi hotel, kamers met gezellig zitje op terras, rustig gelegen midden in het groen,je kunt zo het bos in voor een heerlijke wandeling,fietspaden direct naast het hotel. Wij gaan zeker nog eens terug, een aanrader dus.
Gereisd met partner in augustus 2017
Thalia Baljet, General Manager, 30-8-2017

Vriendelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel en het achterlaten van uw beoordeling. Fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad, dat is precies de bedoeling!

Komt u snel weer genieten? Wij hopen het!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hampshire - Mooi Veluwe bij:

Prachtige ligging, mooi en schoon hotel

Willem, 25-8-2017

Schone kamers, uitstekend ontbijt en diners en ook nog eens betaalbaar.

Uitstekend hotel om fietstochten en wandelingen te maken. Vriendelijk personeel zowel bij receptie als in de bediening. Kortom, niets op aan te merken, wij gaan daar graag nog een keertje naar toe!

Gereisd met partner in mei 2017
Thalia Baljet, General Manager, 30-8-2017

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel. Dank ook voor uw vriendelijke woorden. Ik deel uw complimenten met het team, dit is voor iedereen zo leuk!

Wij verwelkomen u graag snel weer in Hampshire Hotel - Mooi Veluwe.

geweldig

Ineke, 13-8-2017

De mindervalidenkamer was geweldig. Zeker aan te raden
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi verblijf in de bossen

Jacques, 29-6-2017

Mooi gelegen tussen Putten en Garderen. Mooie kamer met airco , ruime badkamer , eigen terrasje voor de kamer.

Vriendelijk , behulpzaam personeel, erg attent.

Prima ontbijt met ruime keuze in broodsoorten, beleg, vers fruit, keuze uit A la carte restaurant, of kleine kaart op het terras.

Goede fietsgelegenheid, prima fietspaden in de omgeving.

Thalia Baljet, General Manager, 3-7-2017
Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en het achterlaten van uw beoordeling. Erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons! Ik heb uw complimenten gedeeld met het team!

Prima verblijf

J&C, 13-6-2017

Mooie ligging in bosrijke,omgeving.

Matrassen zijn wat ons betreft aan vervanging toe.

De hotelkamer is schoon, jammer dat er geen koelkastje is.

Personeel wisselend: heel aardige behulpzame medewerkers naast personeel dat ongeintresseerd en bijna onvriendelijk is.

zeker voor herhaling vatbaar

Henk, 25-5-2017

Goed eten, schone kamers,en een prachtige ligging
Gereisd met vrienden in februari 2016

Fantastisch gelegen met ruime kamers en goed eten.

L. van Impelen, 23-5-2017

De ruime keus uit wandel- en fiets routes. De vriendelijke bediening en goede service.

Het eten is goed, maar de kaart is beperkt.

Gereisd met partner in mei 2017
Thalia Baljet | General Manager, General Manager, 1-6-2017

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo hebt genoten van uw verblijf bij ons.

Komt u de volgende keer ook eens in ons restaurant dineren? Daar hebben wij een à la carte kaart met ruimere keuze dan de kaart die wij in ons Grand Café serveren. Graag tot ziens!

het was gezellig

jenny, 14-4-2017

geweldig personeel en de ligging was ook goed bij bossen.

putten lag wel verder weg als dat wij dachten dus jullie moeten dat wel vermelden.putten lig zeker 5 km verder.

Gereisd met vrienden in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hampshire - Mooi Veluwe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Mooi Veluwe in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Mooi Veluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Mooi Veluwe scoort een 7.83 uit 10 op basis van 195 reviews.