7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hampshire - Mooi Veluwe*** bij :

190 reviews over Hotel Hampshire - Mooi Veluwe in het Nederlands

Mooi verblijf in de bossen

Jacques, 29-6-2017

Mooi gelegen tussen Putten en Garderen. Mooie kamer met airco , ruime badkamer , eigen terrasje voor de kamer.

Vriendelijk , behulpzaam personeel, erg attent.

Prima ontbijt met ruime keuze in broodsoorten, beleg, vers fruit, keuze uit A la carte restaurant, of kleine kaart op het terras.

Goede fietsgelegenheid, prima fietspaden in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2017
Karin Woudman,
Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en het achterlaten van uw beoordeling. Erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons! Ik heb uw complimenten gedeeld met het team!

Prima verblijf

J&C, 13-6-2017

Mooie ligging in bosrijke,omgeving.

Matrassen zijn wat ons betreft aan vervanging toe.

De hotelkamer is schoon, jammer dat er geen koelkastje is.

Personeel wisselend: heel aardige behulpzame medewerkers naast personeel dat ongeintresseerd en bijna onvriendelijk is.

Gereisd met partner in juni 2017

zeker voor herhaling vatbaar

Henk, 25-5-2017

Goed eten, schone kamers,en een prachtige ligging
Gereisd met vrienden in februari 2016

Fantastisch gelegen met ruime kamers en goed eten.

L. van Impelen, 23-5-2017

De ruime keus uit wandel- en fiets routes. De vriendelijke bediening en goede service.

Het eten is goed, maar de kaart is beperkt.

Gereisd met partner in mei 2017
Karin Woudman,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo hebt genoten van uw verblijf bij ons.

Komt u de volgende keer ook eens in ons restaurant dineren? Daar hebben wij een à la carte kaart met ruimere keuze dan de kaart die wij in ons Grand Café serveren. Graag tot ziens!

het was gezellig

jenny, 14-4-2017

geweldig personeel en de ligging was ook goed bij bossen.

putten lag wel verder weg als dat wij dachten dus jullie moeten dat wel vermelden.putten lig zeker 5 km verder.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Nooit meer.

JCM Gietelink, 18-3-2017

Restaurant is goed, ligging voor fietsen en wandelen perfect, vriendelijk personeel.

Maar dan die kamer , verschrikkelijk!

Zo verouderd en sfeerloos. Douchen onder een slap straaltje. Mensen hier niet boeken voor een overnachting. Kamer rijp voor de sloop. Zet uw auto hier maar neer en ga lekker wandelen of fietsen maar overnacht niet.Nogmaals de kamer een verschrikking. Als u van het hotel dit leest neem gerust contact met me op.

Gereisd met partner in maart 2017
Karin Woudman,

Dank u wel voor het achterlaten van uw beoordeling en voor uw verblijf bij ons.

Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat onze prestaties niet aansloten op uw verwachting. Als wij hadden geweten dat u zo ontevreden was tijdens uw verblijf van 2 nachten, hadden wij u alternatieven kunnen aanbieden zoals het verhuizen naar een andere kamer.

Fijn dat u wel te spreken bent over onze locatie in het bos, het restaurant en de medewerkers.

Met uw input kunnen wij verbeteren en hoop ik u alsnog te kunnen overhalen een volgende keer bij ons te boeken. We zorgen dan voor een ander kamertype dat u wellicht beter aanspreekt.

Maakt u de reservering dan alstublieft rechtstreeks bij mij?

Hartelijke groeten,

Mooie omgeving

Bret, 11-3-2017

Mooie omgeving maar erg veel vuil langs paden blikjes plastic e.d

Kamers verouderd en erg klein restaurant erg bescheiden kaart, wel goed ontbijt terasje bij kamer niet onderhouden gebroken en groene algtegels (glad) badkamer met enorme wc pot pal na de deur matrassen uiteraard weer doorgezakt. Bedankt touroperator blij als ik straks weer thuis in een goed bed lig !!!

Gereisd met partner in januari 2017
Karin Woudman,

Dank u wel voor het achterlaten van uw beoordeling op Zoover en voor uw verblijf in ons hotel. Uw observaties zijn voor ons van groot belang om continue te kunnen verbeteren in zowel product als service.

Het spijt mij te vernemen dat u niet tevreden was over een aantal zaken. Als wij hadden geweten dat de kamer en terras niet naar wens waren, hadden wij graag op het moment zelf een aantal punten voor u opgelost, bijvoorbeeld door u te verhuizen naar een andere kamer.

Ik hoop dat u ons een tweede kans geeft om u te laten zien dat wij een andere standaard hanteren dan wat u nu ervaren heeft?

Nix mis mee

mjpkoolen, 14-2-2017

Al meerdere keren geweest. Dit keer met onze hond. Vriendelijk ontvangen en zelfs een botje voor de hond. Geen toegang tot het restaurant alle begrip voor. Echter je kan alleen eten in het grand cafe. Slechte en weinig keus wat eten betreft. Het zij zo.

Ook het ontbijt moest hier plaatsvinden. Matig. Had dan in ieder geval een tafeltje leuk aangekleed. Best veel lopen voor je ontbijtje. Ze wordt afgezonderd als een lepra patient. Niet leuk. Eindoordeel een 6.

Gereisd met partner in februari 2017

Erg fijn hotel in mooie omgeving

Friesland, 28-12-2016

Als Noorderlingen de Veluwe bezocht met 2 overnachtingen en we gingen voor het eerst naar een sauna, ook in Putten. Vriendelijke receptioniste ons om 00.00 uur nog koffie gaf, een nieuwe kaart voor de kamer, nog even met ons meeliep en ons de volgende avond vroeg hoe ons allereerste bezoek aan de sauna was. Wat een aardige mensen daar! kunnen dure hotels nog iets van leren. Lekker ontbijt met veel verse broodjes. Het is echt een goed hotel en wij vonden het fijn dat de kamers een eigen terrasje hebben buiten. Vakantiegevoel. Wij komen weer hoor! (ook weer naar de sauna) en met ons hondje. Hoorde dat dit ook kon.
Gereisd met partner in december 2016

Nooit meer! Belachelijk gehorige kamer

Saundra, 11-12-2016

Locatie prima. Ontvangst prima. Bed prima. Liggen hier op kamer 43. Weet niet of elke kamer is voorzien van tussendeur maar de gesprekken aan de andere kant van deze deur zijn letterlijk te volgen en daar hoef je geen enkele moeite voor te doen. Alsof ze in onze kamer staan!! Het gaat o.a over tandenborstels, hoeveel kilo ze wegen en ga zo maar door. Te gek voor woorden voor een hotel. Ik zeur zelden of nooit maar dit slaat alles!!
    Gereisd met partner in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Mooi Veluwe in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Mooi Veluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Mooi Veluwe scoort een 7.81 uit 10 op basis van 190 reviews.