8,7

Uitstekend

14 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Gasthuus de Notelaar in het Nederlands

Geweldig kamphuis

Anne-Lize, 31-5-2017

Het kamphuis is echt super. De ruimte is goed ingedeeld en de bedden zijn erg goed. Verder heeft iedere kamer eigen douche en wc, wat veel lange rijen voorkomt. De beheerder is een prima kerel. Hij doet niet moeilijk en is altijd in voor een praatje. Kortom, een ideale bestemming.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijke tijd gehad op deze toplocatie!

Petra, 30-5-2017

Genieten van goede bedden, slaapkamers met eigen badkamer, jacuzzi, genoeg plaats buiten om te voetballen, te zitten, te BBQ-en, kampvuurtijden te beleven. Huis is op de 1e verdieping, en heeft prima ruimte voor groepen. Ga hier met veel plezier naartoe. Eigenaar is ook erg aardig, altijd behulpzaam.

Zeker een aanrader !

Selia, 30-5-2017

Alle voorzieningen in de buurt. We hebben een hele fijne tijd gehad !
Gereisd met vrienden in januari 2017

Toplocatie!

Hanna, 29-5-2017

Echt heel luxe met alles wat je nodig hebt en een heel aardige verhuurder!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Ideaalbeeld van een groepsaccomodatie!

Thomas, 29-5-2017

Fantastische bedden, Goede zorg van eigenaar, goede sanitaire voorzieningen en een fantastische omgeving.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Luxe kamphuis in een prachtige omgeving!

Marit, 29-5-2017

Zeker een aanrader! Allerlei voorzienigen en alle ruimte!

fantastiese plek

Marco Verhoeven, 29-5-2017

fantastiese plek, een hele goeie eigenaar, kortom een mooi wiekend gehad een aanrader voor iedereen

Fantastisch verblijf gehad

Joost Braspenning, 29-5-2017

De 2e keer dat we hier waren als groep. Ook deze keer stond de gastheer op alle tijden van de dag (en wanneer nodig nacht) klaar om ons te helpen. We hebben een geweldige tijd gehad en ik ga dit kamphuis zeker aanbevelen als we de volgende keer weer met onze groep op kamp gaan. Jacuzzi, kampvuur, sportveldje, tafeltennis, twee groepsruimtes, perfecte slaapaccommodatie. Alles wat je als groep wenst.

Geweldig kamphuis!

Marinus, 29-5-2017

We hebben een geweldige tijd gehad! Eigenaar was altijd beschikbaar op alle tijden. Hele fijne man en een super mooie luxe locatie! Er is voor iedereenwat te doen!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooie locatie, goede bedden, sanitair op de kamer

Richard Tiemstra, 27-5-2017

Vriendelijke beheerder, hulpvaardig, juiste midden tussen toelaten en niet toelaten. Geen zeurpiet. Dik tevreden. Voor onze groep ca 30 personen in leeftijd 16-25 jaar was dit 2e kamp op deze plek.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Gasthuus de Notelaar in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Gasthuus de Notelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Gasthuus de Notelaar scoort een 8.71 uit 10 op basis van 14 reviews.