9,2

Uitstekend

4 reviews over Vakantiehuis Bungalow Putten in het Nederlands

zeer mooie bungalow met enorm veel rust

JB Nijenhuis, 28-9-2009

Wat een bijzonder mooie bungalow, heerlijk weer tot rust komen, heerlijke fietstochten, lekker winkelen in Putten, het terras geheel overkapt, en de avonden kachel aan en lekker samen genieten.

Voor de kinderen is het is het goed toeven aan de overzijde mooie speelgelegenheid springkussen, dierenweide etc. in een woord geweldig. Midden in de natuur.

Gereisd met partner in september 2009

Super verblijf!

Kira & Ewout, 8-12-2008

Een fantastische bungalow op een fantastische plek!! Nog nooit eerder zo sterk het gevoel gehad dat we 'binnen buiten' stonden. Na een heerlijke nachtrust via het trappertje de woonkamer in, maar door de enorme glazen wand was het of we rechtstreeks het bos in waren gelopen. Een unieke ervaring die de rust alleen maar nog verder vergrootte. Een super verblijf dat zeker voor herhaling vatbaar is. Volgende keer ook nog wat wilde zwijnen en hertjes die ons een goedemorgen komen wensen...?! Bedankt voor de mooie herinnering!!!

PS hadden we de gezellige gashaard, loveseat, complete keuken, welkomst fles wijn, ligbad en het welterusten chocolaatje al genoemd...?!

Gereisd met partner in november 2008

Annemiek, 16-5-2008

Wij hebben een geweldige week gehad. We hebben veel gewandeld en gefietst. Ook zijn we bij een nabij gelegen strandje gereden.

De bungalow heeft een hele goede locatie. Recht aan het bos, fietspaden voor de deur, en wandelpaden beginnen zo'n 25 meter vanaf de bungalow. Ook is er een speeltuin en een restaurantje met afhaalmogelijkheden vlakbij (op een bungalowpark) De bungalow is van alle luxe voorzien, oa. vloerverwarming, combi-oven, inductiekookplaat, gaskachel met afstandbediening (ik wist niet eens dat het bestond).

De slaapkamertjes zijn niet zeer ruim, maar voldoen prima. Enig nadeel is dat het bovenste slaapkamertje wel snel warm is. Daarom is het slim om de deur dicht te laten.

Er zijn 2 terrassen, 1 overdekt terras recht aan de woonkamer, en 1 terras aan de achterkant van het huisje. Dit achterste terras is altijd zonnig, en biedt veel privacy. Ook de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Kortom, een prima vakantiestek.

Gereisd anders in mei 2008

Dick Menzel, 5-5-2008

Bungalow Putten is heel verrassend wat betreft architectuur. Wij waren de eerste huurders van deze nieuwe bungalow. De inrichting is geheel aangepast aan de futoritische stijl van de bungalow met een design badkamer. De 6 meter vouwwand kan in zijn geheel open gezet worden, zodat je het overdekte terras bij de woonkamer getrokken kan worden. Op het ruime zonneterras hebben we in maart jl. koffie gedronken. Je kijkt vanuit de bungalow het bos in. In de winter heb je nog wel uitzicht in de zomer zal alles begroeit zijn.

Het is een heerlijke plek om tot rust te komen. Voor kinderen is er binnen een straal van 100 meter een speeltuin en kun je in het bos heerlijk ravotten. De bungalow staat op 500 m2 eigen grond, dus niet op een park. Er is alle privacy. Het was een heerlijke midweek, waar we echt tot rust zijn gekomen.

Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bungalow Putten in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bungalow Putten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bungalow Putten scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.