8,6

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen9,3

34 reviews over Vakantiepark Boslust in het Nederlands

Mooie camping het prive sanitair was super schoon

A.j.Hadders, 23-7-2017
    • Onderkomen10

Mooie camping mooie omgeving om te fietsen.Vriendelijke eigenaars.Gaan zeker nog een Keer.Zeer goed bevallen
    Gereisd met partner in juli 2017

Een prima klein park met fijne faciliteiten.

Ina, 25-1-2017
    • Onderkomen8

De leiding van het park is supervriendelijk. Mijn chalet nr 26 was erg goed in orde en als er al wat was dan werd het meteen gemaakt.

Ik zou mensen zeker aanraden om hier vakantie te houden.

Gereisd familie in oktober 2016

Prima kleinschalig park

Augie Boogaard, 9-9-2016
    • Onderkomen9

Heerlijk gelegen, vriendelijke eigenaren en chalet wat we huurden prima in orde. Rustig park op donderdag avond na toen ik bij mijn avondwandeling met de hond werd lastig gevallen door enkele half dronken luidruchtige kerels. Jammer maar is echt een aanrader voor iedereen die van rustige en nette recreatie houd. Als ook de avondgasten van de kantine(geen parkbewoners) hier ook rekening mee houden is het perfect!!
    Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Boslust**** bij :

Heerlijk knus en gezellig in de chalet.

Familie Klop, 22-8-2016
      • Activiteiten6
      • Onderkomen10

Alles was goed en netjes en je werd vriendelijk te woord gestaan.
      Gereisd familie in augustus 2016

Mooie kleine camping

J&Y, 11-8-2016
      • Activiteiten6
      • Onderkomen9

We zijn hier een weekje geweest met de caravan, het eigen sanitair was super, overal is aan gedacht, van kastje, kleding haakje tot cv.

Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren, bij aankomst was op ons plekje het gras verdwenen, dit wert snel opgelost door de eigenaar, hij bracht in no time 2 stukken kunstgras, zodat wij niet in de modder hoefden te vertoeven SUPER!

Broodjes kan je op de camping bestellen.Centrum van Putten is slechts 10 min fietsen.

Camping Boslust is zeker een aanrader ook voor gezinnen met kleine kinderen.

Helemaal Super

Gerry en Nico, 9-8-2016
      • Activiteiten8
      • Onderkomen9

Super camping voor senioren en kleine kinderen .

Eigenaren erg behulpzaam.

Wij hebben er gestaan met caraven met prive sanitair mooi schoon echt super

Heerlijke vakantie

Wim Zijp, 9-8-2016
      • Activiteiten5
      • Onderkomen10

Lekker rustig je had alles wat je nodig had wij hebben onze stek gevonden bij Boslust. Ik miste de magnetron en een stopcontact in het schuurtje om de fietsen op te laden maar daar was heel goed mee te leven.
      Gereisd met partner in augustus 2016

gezellige safaritent in een rustige omgeving.

Vieke, 10-7-2016
      • Activiteiten7
      • Onderkomen9

Gezellige safaritent met goede bedden en een mooie badkamer, alles was zeer netjes en gezellig. Leuk om buiten te zitten, het is hier zeer rustig. Voor herhaling vatbaar.
      Gereisd met vrienden in juli 2016

Heel mooi park/camping!

Jolien, 18-5-2016
      • Onderkomen9

Het zijn supermooie en sfeervolle huisjes, en er is een hele mooie kleine camping bijgemaakt! Wij zitten wel eens met de hele familie in de kelder die ook heel gezellig en sfeervol is, hele mooie keuken en een prachtige haard. Helemaal top!
      Gereisd familie in mei 2016

Mooie rustige camping

fam. wuite, 9-5-2016

Super camping, vreselijk aardige eigenaars, zijn heel erg behulpzaam, wij hebben met hemelvaart met onze caravan daar gestaan, met eigen sanitair, wat zo ontzettend mooi en schoon was. Eigenaren heel erg behulpzaam, ons elektrasnoer deed het niet, er werd meteen alles na gekeken wat het kon zijn, en uiteindelijk kregen wij hun eigen snoer. Zeker de moeite waard om nog eens naar terug te keren, vanaf camping heerlijk wandelen en fietsen. Kortom, zeker de moeite om deze camping te bezoeken, voor senioren en kleine kinderen de Ideale stek!
      Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Boslust**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Boslust in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Boslust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Boslust scoort een 8.57 uit 10 op basis van 36 reviews.