Camping Minicamping & Kampeerboerderij De Nieuwe Hof

Camping Minicamping & Kampeerboerderij De Nieuwe Hof
Minicamping & Kampeerboerderij De Nieuwe Hof
6,3

5 reviews over Camping Minicamping & Kampeerboerderij De Nieuwe Hof in het Nederlands

Nooit weer

Jan, 23-8-2017

Niet goed onderhouden SVR camping. Gras staat hoog op. Flinke stank overlast van de varkensschuren. Ook de boerin was niet bepaald vriendelijk. Ze begreep niet waar we ons druk om maakten, ivm de stank. We hebben er 2 nachten gestaan. En moesten 5 dagen onze kleren en beddengoed luchten. Verderop hebben wij een SVR camping gevonden , super!!!! Geen stank en een prachtig sanitair. Dus het kan best fantastisch zijn op een SVR camping.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek!

Nicky Robbertsen, 3-11-2014

Leuke camping in een groene omgeving! We hebben er mooie wandelingen kunnen maken met de hond en de eigenaar was vriendelijk. Leuke tijd gehad op een prima locatie!
Gereisd met partner in juni 2013

al drie jaar met heel veel plezier onze jaarplek.

jan, 31-10-2014

Drie jaar geleden zochten wij een vaste plek voor onze caravan. Ik belde de vrouw des huizes en we gingen dezelfde avond nog kijken. De vriendelijke ontvangst met rondleiding gaven ond direct een goed gevoel. In deze drie jaar is dat gevoel alleen nog maar sterker geworden. Twee mensen die hun uiterste best doen om het eenieder zo prettig mogelijk te maken. Een minicamping waar alles is wat je nodig hebt. Het kamphuis is buiten het camping veld en daar hebben wij als campeerders dan ook geen enkele last van. Het sanitair is prima. Op de camping heb je ook een jeux des boules baan waar kampeerders vele leuke uurtjes doorbrengen. De eigenaar heeft veel tips voor prachtige wandelingen. Kortom wij hebben het hier reuze naar ons zin en hopen dat dit nog jaren mag doorgaan.
Gereisd met partner in januari 2014

Fantastische plek

gj.v.veldhuizen, 6-9-2014

Kampeer boerderij de nieuwe hof is een fantastische plek voor een groepen

Er is alles wat je nodig hebt.

Mooie keuken prima recreatie ruimte , goede bedden prima wasgelegenheid.

Speelveld 2 trampolines wat wil je nog meer.

Helemaal niet eens met de andere beoordelingen klopt niks van.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Dit nooit meer!

Ferenel, 19-6-2014

Met een groep kinderen hier enkele dagen verbleven. Alles zag er prima uit. Netjes en schoon! Achteraf begrijp ik waarom..... Er was weinig geoorloofd! Ramen mogen niet open anders kunnen ze kapot gaan. Muziek op het terrein mocht niet, op het randje zitten van de trampoline mocht niet, allemaal kleine dingetjes maar alles bij elkaar nog net geen strafkamp!

We voelde ons er niet vrij en hadden het idee constant in de gaten gehouden te worden. Erg jammer!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping & Kampeerboerderij De Nieuwe Hof in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping & Kampeerboerderij De Nieuwe Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping & Kampeerboerderij De Nieuwe Hof scoort een 6.32 uit 10 op basis van 5 reviews.