Bungalow Leeuwerik

8,5

2 reviews over Bungalow Leeuwerik in het Nederlands

Unieke lokatie

te Lindert, 8-2-2011

We komen hier al een aantal jaren in het voorjaar en najaar. De bungalow is compleet uitgerust met een ruime keuken, eethoek en zithoek. Het terras ligt op het zuiden, zodat je tussen de middag - bij mooi weer - heerlijk buiten kunt zitten, genieten van de rust.

Nog niet met kinderen geweest, maar ook die zouden zich prima kunnen vermaken.

Het bos ligt op loopafstand en iets verder zit je al op park Hoge Veluwe.

Wat ons betreft echt een aanrader!

Gereisd zakelijk in november 2010

Bungalowpark

Ineke Meijer, 9-9-2010

Op 20 augustus teruggekomen van een weekje vakantie op het bungalowparkje te Otterlo. De familie verhuurd een 5-tal vrijstaande bungalows. Wij zaten in bungalow Leeuwerik. Rustige ligging aan een doodlopende weg, eigen parkeerplaats.

De inrichting is netjes, het sanitair superschoon en de bedden slapen goed. Zeer ruime huiskamer, gezellige inrichting. Een perfect vakantieoord voor mensen die van rust houden maar ook dicht bij de gezelligheid en eettentjes van Otterlo willen zitten en vele fietstochten op de Veluwe willen maken. Parkje ligt vlak bij een fietsknooppunt en Nationaal Park de Hoge Veluwe. De eigenaar is zeer behulpzaam.

Kortom: wij komen zeker nog eens terug.

Fam. Meijer/Lelystad

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Leeuwerik in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Leeuwerik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Leeuwerik scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.