Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Hoeve Meijer

Het Betere BoerenBed Hoeve Meijer

3 reviews over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Hoeve Meijer in het Nederlands

Heerlijk in de herfst

Kirsten, 23-10-2015

Een midweek Hoeve Meijer in de herfstvakantie: schitterende tenten, een mooie boerencamping en een vriendelijk boerenechtpaar. Omgeving ideaal voor wandelen, fietsen, hardlopen. Vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen t/m 11 vanwege goed overzicht en volop vermaak (behalve de dieren een zandbak met waterpomp, skelters, speelgoedtractors). Onze puberzoon miste de wifi. De 'knuffelschuur' met cavia's, kalfje en kippen is echt heel leuk. Omdat er geen elektra zit in de tenten, waren we voor warmte echt aangewezen op de kookkachel, maar zodra die brandt is het bij kou prima te doen. Heerlijk knus bij het vuur vervolgens en de bedstee is een feest. We hadden uit voorzorg kruiken en extra dekens mee, plus dikke sokken/pantoffels, een elektrische lamp, zaklantaarns, een powerbank en discmans voor de kinderen. Tel/tablet opladen in het winkeltje (24/7 open) of bij de mooie, moderne douches (met vloerverwarming!). Je kunt in een van de hokjes zelfs gezellig met z'n tweeën douchen.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Super mooie plek.

marijemelis@hotmail.nl, 29-6-2014

Wij hebben hier met onze twee kinderen van vier & viermaanden een midweek door gebracht en het was in een woord geweldig.

Wat een gastvrijheid alles was tip top in orde.

En voor boer frits en zijn vrouw is niets te veel of te gek.

Wat hebben wij genoten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Geweldige boeren week

dutchboy, 18-2-2014

In de herfstvakantie van 2013 (met temperaturen rond de 20 graden) hier verbleven. Wat een gastvrijheid! De kinderen (2 en 4) hadden de week van hun leven: spelen met de konijntjes, 's ochtends eieren rapen, met boer Frits op de trekker, koeien melken, het kon niet op. Dinsdagavond met alle tentbewoners aan een lange tafel zelfgebakken pizza's eten. Topweek gehad!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Hoeve Meijer in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Hoeve Meijer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Hoeve Meijer scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.