Bed and Breakfast Kasteel Ophemert ****

Bed and Breakfast Kasteel Ophemert
Kasteel Ophemert
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Kasteel Ophemert bij:

22 reviews over Bed and Breakfast Kasteel Ophemert in het Nederlands

Heerlijk

Onvergetelijk, 9-9-2017

Wij hebben genoten, van onze mooie kamer, het uitzicht, de tuin, het zwembad, het overvloedige heerlijke ontbijt. Maar vooral ook de vriendelijke gastvrouw.

Ik heb de andere recensies gelezen en ik had ook hetzelfde gevoel, ik wil langer blijven of snel weer terug.

Dit was een fantastisch verjaardagscadeau.

Gereisd met partner in augustus 2017

In een woord geweldig!

Noortje de Wolf, 13-6-2017

Fantastische tijd gehad samen met mijn zusje, zeer gastvrij ontvangen.Heerlijk ontbijt, prachtig kasteel . We komen zeker terug. Dank fam van Dedem!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Betoverend mooie plek.

Roos, 11-6-2017

Ons verblijf in Kasteel Ophemert was zeer geslaagd. Kasteel Ophemert is prachtig en dat geldt ook voor de hele locatie. De rozentuin, de prachtig oude bomen, de sfeervolle kamers en het natuurzwembad, we hebben ervan genoten. Gastvrije en hartelijke eigenaren die een heerlijk ontbijt hebben verzorgd. Onze kinderen van 7 en 9 hebben de overnachting ook als zeer bijzonder ervaren en willen zo snel mogelijk een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Briljante historische plek van rust

Hans en Angelique Gestman, 17-4-2017

Unieke setting, rust, vriendelijke mensen, top ontbijt. Even lekker weg in een mooie omgeving. Beste plek: de bibliotheek in het kasteel; genieten met een goed boek en een glaasje wijn/wiskey
    Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk rustig en sfeervol!

Geke Kegelaar, 24-7-2016

Van harte aanbevolen!

We kunnen maar één klein min puntje bedenken, dat de kachel niet uit kon. Daardoor was het warm op de kamer.

Gereisd met partner in april 2016

Martin en Yvonne, 14-10-2015

Het kasteel ligt prachtig, lekker rustig. Hier kun je lekker bijkomen. Het is zeer geschikt voor feesten, vergaderingen, trouwpartijen etc. Het kasteel heeft prachtige sfeervolle kamers, een gezellige bibliotheek en een bar. De gastvrouw ontvangt je hartverwarmend en hetzelfde gebeurt bij het afscheid. Zij en haar man hebben alles met liefde ingericht. Het ontbijt is culinair, er is van alles in overvloed aanwezig. Er branden overal kaarsjes en er staan mooie bloemen. Het is zeer sfeervol en romantisch. Het is zo bijzonder dat je eigenlijk niet meer weg wil.Wij zijn al aan het denken wanneer wij weer terug willen gaan, want dat gaan wij zeker doen.

Het is een echte aanrader met zeer lieve mensen.

Gereisd met partner in oktober 2015

Bijzonder gastvrij

Rene, 20-9-2015

geweldig gastvrij ontvangst. Super mooie kamer in een rustige omgeving. We komen graag nog eens terug.
    Gereisd met partner in september 2015

Onvergetelijke Trouwdag gehad !

Devon Velders de Kok, 31-7-2015

Het Kasteel is super! mooie ambiance voor onze perfecte dag De eigenaresse heeft ons super geholpen om onze bruiloft tot een volgend niveau brengen . Ze denkt mee en geeft advies en ze is super gezellig. De kamers zien er mooi en netjes uit elke kamer heeft zijn eigen karakter. Het ontbijt is diverse en vers en lekker. Dus in 1 woord SUPER!
    Gereisd met partner in juni 2015

Sprookje!!

Annevm, 21-7-2015

Een fantastische bruiloft gehad op dit fantastische kasteel! Warme mensen die met je meedenken, service is geweldig en niets is te gek! Er konden veel gasten blijven slapen in de prachtige kamers, met heerlijke bedden. Het ontbijt was erg goed en met zorg bereid. Prachtige rozentuin en zwembad buiten. Een sprookje!
    Gereisd met vrienden in juli 2015

Grandioos kasteel, anders dan een gewoon hotel.

Ad, 16-12-2014

B&B kasteel Ophemert, je wordt ontvangen als een prins.

Vriendelijke , gastvrije en spontane gastvrouw,waarvoor niets te veel is.

Na een bijzonder mooie verjaardags partij op zaterdag de nacht doorgebracht en s'morgens een luxueus ontbijt, goed verzorgd door de spontane gastvrouw.

Echt de moeite waard om een te overnachten.

Gereisd met partner in december 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kasteel Ophemert in Ophemert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kasteel Ophemert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kasteel Ophemert scoort een 9.57 uit 10 op basis van 23 reviews.