Vakantiepark Residence Tergouw

Jammer..

John, 20-3-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Mooi park alleen jammer dat de directie ongelooflijke onmensen zijn. Heb er 12 jaar gewoond en ben blij dat ik eindelijk weg ben. Genoeg van alle addertjes onder het gras en de constante strijd met de directie om feitelijk alles....nogmasls prachtig park...maar die directie en hun oplichterij weet van geen ophouden...
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Toon van Linsen, 13-6-2008

Wij hebben Cafe Restaurant en Partycentrum de Maranter al diverse malen bezocht.Van Dance Classics,Oud en Nieuw,Koninginneavond en gewoon dineren in het restaurant.Van ons krijgt de Maranter qua service en gastvrijheid een dikke 8 ! Jammer dat door sommige mensen in de omgeving dit niet als positief en verrijking van Oosterhout en Park Tergouw wordt gezien !
    Gereisd met vrienden in juni 2008

dhr jansen, 10-5-2008

wat kan ik er van zeggen ik woon er nu al jaren. ten eerste als bewoners betalen we veel maar dan bedoel ik veel te veel qua stroom kosten enz... de kindvriendelijkheid is ook niet goed omdat alle mensen zich netjes aan de regels houden behalve de eigenaren van het park hun rijden bijvoorbeeld veel harder dan stapvoets, we hebben ook al jaren last van de maranter voorheen ardella bijv. feesten en jongeren die snachts om 3uur vertrekken en meer lawaai maken dan een hele famfare.
      Gereisd familie in mei 2008

krijgsman, 21-4-2008

wij zijn een weekend geweest en het was geweldig!!!

onze 2 honden konden mee en je kan daar in de buurt super wandelen!!

we hadden een lux huisje en ook die was super.

lekker een stoomkabine, bubbelbad en een zonnebank.

zeker een aanrader!!

Gereisd familie in april 2008

eric, 21-10-2006

mooi park als stad vind ik nijmegen prettiger als arnhem binnenstad is mooier en de waalkade terrassen en natuurlijk de ooypolder in arnhem heeft

de korenmarkt wel iets.

maar voor te wandelen en te fietsen raad ik toch aan om nijmegen en park tergouw aan te doen.

Gereisd anders in oktober 2006

Regina, 21-8-2005

Een schoon en net park in een groene omgeving. Gemoedelijke sfeer. Nijmegen heeft echt indruk op ons gemaakt! Veel cultuur gesnoven, heerlijk geshopt en lekker bijgekomen op het terras aan de Waalkade. Wat wil een mens nog meer?
            Gereisd anders in augustus 2005

Janssen, 9-8-2005

Het park ligt in een schitterende omgeving in de Betuwe, tussen de fruitbomen en het groen. Veel voorzieningen en uitgaansmogelijkheden in de buurt, bijvoorbeeld Nijmegen (op fietsafstand). Maar in Oosterhout zelf vooral rust.

Sinds kort is er een nieuwbouwwijk gelegen naast het park. Dus nu ook een supermarkt en een snackbar op loopafstand. Handig!

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Tergouw in Oosterhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Tergouw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Residence Tergouw scoort een 5.54 uit 10 op basis van 7 reviews.