Appartement Nachtje in de Ooij

Ooij
Appartement Nachtje in de Ooij
Nachtje in de Ooij

5 reviews over Appartement Nachtje in de Ooij in het Nederlands

Idyllisch huisje EN plekje.

Akkie, 26-8-2017

Prachtig huisje. Heel compleet en stijlvol ingericht. Super gastvrije eigenaren. Uitzicht op de Waal. Mooie uitvalsbasis voor prachtige fietstochten, wandelingen, shoppen in Nijmegen of lekker relaxen aan privéstrandjes vlakbij het huisje. Kortom, een echte aanrader voor natuurliefhebbers die ook van rust houden.
Gereisd met partner in augustus 2017

Word je blij van

John en Carla, 17-8-2017

Alles wat je nodig hebt in een prettige omgeving. Perfecte omgeving om te fietsen en wandelen. Je voelt je hier welkom.
Gereisd met partner in augustus 2017

prachtig wandelgebied

I van Ojen, 11-1-2017

Een wandelkaart en fietskaart
Gereisd met partner in mei 2016

Een droom " cottage " voor twee personen

A.Coodee, 6-10-2016

Een onderkomen met smaak en zorg ingericht en voorzien van alle gemakken. Alles tezamen met een weids uitzicht op de Waal en een mooie tuin maken dat je je thuis voelt. Een prima plek voor het maken van fiets- en wandeltochten door de Ooijpolder en omgeving. Gastvrouw en gastheer stellen alles in het werk om het verblijf zo plezierig mogelijk te maken.

Kortom voor herhaling vatbaar.

N.B : Kindvriendelijkheid konden wij niet beoordelen

Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastisch goed,

Frans Kessels, 4-10-2016

Met alle plezier bijt ik het spits af bij de beoordelingen. Het is voor mij al een aantal keren mijn "pied a terre"als ik in Nederland ben. Er wordt goed geluisterd naar suggesties voor mogelijke aanpassingen. Schoon, ruim, nieuwe complete keuken, eigen, inpandige badkamer, uitzicht op de Waal. Ruim voldoende voor 2 volwassen in prima bedden.

Geen ervaring met kinderbedjes ed.

Geen ontbijt, dit is voor mij alleen maar een plus. Wel alles voor koffie en thee en de supemarkt van Ooij is nabij.

Ik vind dat het in de categorie B&B thuishoort, maar dan zonder ontbijt.

Volgend jaar zeer zeker weer boeken.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nachtje in de Ooij in Ooij, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nachtje in de Ooij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nachtje in de Ooij scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.