Ooij
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort*** bij :

667 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort in het Nederlands

Wij gaan hier zeker terug komen

Familie de Jong, 2-7-2017

Prima hotel met zeer vriendelijke medewerkers.

Wij hadden een prima schone kamer op de begane grond en zowel het ontbijtbuffet als ook de a la carte diner was prima verzorgd met veel keuze.

Wel zou het bij de bar iets sfeervoller gemaakt kunnen worden, dit is nu een wat donkere ruimte.

Misschien een paar kleine aandachtspuntjes:

na het douchen staat de badkamer behoorlijk blank omdat het douchegordijn een beetje aan de korte kant is.

De badkamer was wel zeer schoon evenals de kamer die overigens wel wat gehorig zijn.

Als de buren douchen of wat harder praten is dit goed te horen.

De bedden zijn heel goed en zijn niet doorgezakt en de bedden hebben lekkere stevige matrassen.

Ook is er niet altijd iemand bij de receptie aanwezig als je de sleutel komt halen na een dag erop uit te zijn geweest.

Hoewel er een paar kleine verbeterpuntjes zijn, hebben we erg genoten van het hotel en de omgeving.

We zijn zeker van plan hier nog een keer terug te komen :-)

Wat ons betreft is dit hotel zeker een aanrader !!!

niet doen

Tjeerd de Jong, 25-6-2017

Erg gehoorig en oude zooi kamers ruiken muf het enige goede aan dit hotel zijn de bedden, we zijn gewoon naar huis gegaan uit ellende
Gereisd met partner in juni 2017

Vreselijk gehorig en gedateerd hotel

Paula, 24-6-2017

Slecht geslapen. Deuren kamers en tussendeuren van gangen klappen met een knal dicht en piepen de hele nacht door. Buren lijken bij je in de kamer te staan praten en als je pech hebt gaat dat door tot 02:30. Volgende dag gaan andere mensen om 7:30 weer in actie waardoor je weer wakker wordt van de deuren en praten van die mensen.

Bedden en hygiene prima. Kamers verder enorm gedateerd. Ontbijt niets aan de hand, prima basis buffetje.

Klacht aan de receptie over de klappende en piepende deuren werden achteloos op kladje geschreven. Wordt waarschijnlijk al tig jaar aangegeven en nooit wat mee gedaan.

Al met al 4 uurtjes geslapen voor €100 dus voor ons nooit meer dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2017

hier komen we niet meer terug

van leeuwen, 9-6-2017

kamers heel erg gehorig. eerste nacht gingen de buren om 2.30 na veel lawaai en muziek naar bed. de tweede nacht 1.45. na de klacht bij de receptie niets aangedaan. het waren werknemers van een bedrijf die om 6.15 weer vertrokken naar hun werk. korte nachtjes voor mij. bij vertrek was het personeel niet vriendelijk. omgeving is mooi en veel mogelijkheden in Nijmegen en omgeving om te fietsen en te wandelen. we waren hier voor de tweede keer.
Gereisd met partner in juni 2017

heerlijk genoten, echt ontspannen.

fam.Beentjes, 26-5-2017

Heel attent en vriendelijk personeel, wij hadden de mindervalidekamer nr.10

heel handig op de b.g.g. eten was heerlijk, kamers netjes verzorgd Zeker een aanrader. want ook de omgeving was zeer mooi, vooral de kleine dijkjes.,

Gereisd met partner in mei 2017

Wij gaan hier nooit meer naar toe.

Mia 50+, 28-4-2017

Het eten was prima en ook het personeel in het restaurant was aardig

De kamers waren erg gedateerd maar schoon.Het rook er erg muf. Uit de dispenders kwam geen zeep. Na een klacht werd hier niets mee gedaan. Er

was geen fohn noch waterkokertje voor koffie of thee. In het dorp is niets te beleven'. Kortom een deceptie

Dit nooit meer

Van groning, 21-4-2017

Hotel moet echt gerenoveerd worden .bij binnenkomst ruik je de vocht lucht al. In het restaurant/bar nog vele malen erger. Kamers gedateerd. Geen kledingkast.geen koeling. Hotel mist comfort en heeft geen uitstraling.
Gereisd met partner in april 2017

goed uitgangspunt voor fiets en wandeltochten

hotel in het hart van de ooijpolder, 20-4-2017

hotel midden in het dorpje Ooij , waar niets te beleven is.

goede prijs kwaliteit

Gereisd met vrienden in februari 2017

Prima naar ons zin

Bob Hendriks, 19-4-2017

Zeer vriendelijk personeel en bijzonder goed eten

Eénvoudig maar goede inrichting van de kamer.

Wat voor ons heel belangrijk was, dat onze kleine hond mee kon.

Gereisd met partner in maart 2017

Perfect uitstekende bedden heerlijk ontbijt

willem, 16-4-2017

De stoelen op de kamer zitten niet echt comfortabel de zitting was hard
Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort in Ooij, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort scoort een 7.61 uit 10 op basis van 667 reviews.