Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort***

Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort***
157 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort***
Koningin Julianalaan 32, 6576 AS, Ooij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort*** in Ooij, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort scoort een 6,5 uit 10, op basis van 157 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort*** in Ooij, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 47 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort*** met andere accommodaties in Ooij.
Even geduld a.u.b.

6,7
7,1
6,2
5,9
Toon score en beoordelingen van:
"Prima hotel"vertalen
damgirl
9,0

23-08-2014 Net terug van 5 fijne dagen (mini-vakantie) in De Gelderse Poort. Prima bevallen, ruime kamer, schoon EN een platte tv aan de muur. Eten was heerlijk,bedden ook heel goed.Vriendelijk personeel.Wij vinden het een aanrader. Badkamer lekker ruim.

"Hoef niet meer terug"vertalen
Tiny
5,0

17-08-2014 Communicatie is niet op orde. Je moet zelf om je bijlage vragen!!

met partner, Aug. 2014
"Erg basic maar vriendelijk personeel"vertalen
Hedwig
5,0

16-08-2014 Gedateerd hotel wat inrichting betreft, kamers op 3 e verdieping erg gehorig, je hoort je buren letterlijk praten.

met partner, Juli 2014
"Ruime gehorige kamer met vooroorlogse tv."vertalen
jacqueskluin
6,0

03-08-2014 Via veiling een bon gescoord en een nachtje gelogeerd in kamer 311. Een ruime drie persoons kamer met badkamer. Gehorig en naast lift gelegen. Kabouterbalkonnetje en oh ja....de reeds veelgenoemde vooroorlogse tv !!!!. Wat een ergenis, de ondertiteling was vanaf het bed niet te lezen. Wanneer gaan jullie daar nou eens iets aan doen...zo duur zijn die tegenwoordig toch niet meer...?!!
Ontbijt was voldoende, maar aan de prijzige kant (15 euro pp).
Hotel midden in saai dorp gelegen, maar mooie omgeving om te fietsen of te wandelen.
"s Morgens word je vroeg gewekt door de naburige hanen.
Vriendelijk personeel.

met partner, Juni 2014
"Er mankeert veel aan"vertalen
Marian Kappert
6,0

28-06-2014 een klein hotel, met zeer gehorige kamers,krakende stoelen, krakende deuren. super kleine t.v., gaten in de vitrage, geen koelkast geen airco,
Heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel.

met partner, Mei 2014
"Oubolligheid troef"vertalen
j.plug
2,0
4,0

26-05-2014 Afgelopen zaterdag een nachtje verbleven in de gelderse poort,ik kan helaas niet anders dan de negatieve berichten over dit hotel be-amen.kamer was ok,minimaal ingericht maar schoon,hoe anders was dit in de ontbijtzaal waar de vliegen lijken ons lagen aan te staren vanaf de afgebrokkelde vensterbank.Het bedienend personeel werd niet aangestuurd door een onzichtbare manager,of was die eigenlijk wel aanwezig??Heb een aantal keer gasten zelf hun tafel af zien ruimen en dekken omdat er geen afgeruimde ontbijttafels beschikbaar waren,sorry maar hoe druk je het ook hebt ,dit kun je als gastheer/vrouw tegenover je gasten echt niet maken.Het valt me overigens op dat dezelfde ervaringen al vanaf begin 2013 hier op zoover gemeld worden ,en ik vraag mij dus in alle eerlijkheid af of het beleid van dit hotel is ,het naar de zin maken van de gasten,of met zo weinig mogelijk zoveelmogelijk te cashen.ik heb hier dan ook nog nooit een weerwoord van dit.hotel terug gelezen

"Jaren 70 hotel"vertalen
diro
4,0

01-05-2014 1 nachtje in dit hotel geslapen op kamer 307. Grote kamer, maar inderdaad heel ouderwets. En ja het hotel zou in ieder geval kunnen investeren in een grotere flatscreen tv want zo'n kleine ouderwetse tv is waardeloos.
Alles op de slaapkamer was oud, ook de badkamer maar prima schoon en goede bedden.
Toen we aankwamen was er een vriendelijke jongeman die ons ontving en ook het terras draaiende hield. Ook het personeel bij diner en ontbijt waren heel vriendelijk en correct. Complimenten! Wij vonden het eten heerlijk en mooi opgediend aan keurig gedekte tafels. Ja, wel ouderwetse tafels, stoelen, en ruimte, maar daar smaakt het eten en ontbijt niet minder om. De ruimte om eventueel 's avonds wat te drinken is niet uitnodigend, donker, ongezellig , en veel te groot. Dus zelf je vertier zoeken op je kamer of in Nijmegen. De omgeving is prachtig en er zijn mooie wandelroutes en fietsroutes vanaf het hotel. Kortom; Heel ouderwets, toe aan renovatie, maar heel gastvrij!

met partner, Apr. 2014
"Dit nooit meer.....wat een teleurstelling"vertalen
cmw
1,0
5,0

27-04-2014 ons toegezegde kamer 211 niet gekregen. kamer 111. familiekamer!!!!!!! ruimte ok maar vlakbij trap. tot snachts 2.00 uur hoor je mensen over die trap lopen. niet te geloven!!! wat een geluid !!!!!.....en daar moet je nog een extra prijs ook voor betalen.... eten miserabel... is werkelijk een aanfluiting........ van service heeft de bediening nooit gehoord.. ontbijt alleen hoognodige...kamerinrichting van 40 jaar geleden.... tv van voor de jaartelling... hadden voor 3 nachten geboekt .... zijn na 2 weggegaan.....was zo slecht in onze ogen.....nu 4x in een fletcher geweest waarvan 1x best aardig... rest teleurstellend... we houden ons hart vast voor de volgende keer want vrienden hebben op walcheren voor begin juni geboekt....

"Wat klein tv!!!!"vertalen
mirjam
6,0

15-04-2014 Vanwege werkzaam heden op spoor verbleven wij hier. had nog Fletcher bon. Helaas kwamen extra kosten bij zoals weekend toeslag en toeristen belasting. wat duur maakt. kamer vond ik ruim. Badkamer was ook ruim. Verder vond ik kamer gedateerd uitzien. En wat ik al wist. Wat klein tv. Zet minstens flatscreen tv van normaal formaat neer. Bedden lagen overigens heerlijk, en we hadden ieder 2 kussens. zie je ook niet overal.

met partner, 2014
"Teleurstellend"vertalen
LS
1,0
6,0

03-04-2014 Met een bon een avondje in het Fletcher hotel de Geldersepoort in Ooij geboekt, maar dat was geen succes. Zowel mijn vriend als ikzelf zijn ontzettend ziek geworden van het diner. Niet alleen wij, maar ook andere gasten waren ziek van het eten (zo bleek de volgende ochtend toen ik het melde bij de receptie). De bediening tijdens het diner was ook niet al te best... De ligging van het hotel is echter wel heel goed, super mooie omgeving!
Overall: negatieve ervaring

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?