Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort ***

Ooij
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort
Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort bij:

687 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort in het Nederlands

slechte eten, service en hygiëne!

Sara, 13-9-2017

personeel is niet vriendelijk.
Gereisd met partner in september 2017

Een paar heerlijk ontspannen fietsdagen

Plezier maak je met elkaar, 29-8-2017

Wij vinden het altijd jammer als er vloerbedekking op slaapkamers ligt, geeft een niet frisse uitstraling ook een hond, al is hij nog zo klein, in een restaurant is niet fris. "s avonds om 22.30 uur als kleine kinderen naar bed gestuurd te worden omdat het barretje gaat sluiten vinden wij ook niet meer van deze tijd. We waren ook nog met een bevriend stel en hadden veel plezier met de sjoelbak ter plaatse. Het was niet overdreven druk en vandaar misschien de sluiting, maar dat gebeurd nou eenmaal als je gasten hebt op doordeweekse dagen. We hebben genoten van de mooie omgeving en als je gaat, zeker lunchen bij het restaurant Oortjeshekken.

gezellig en goed

Gerda, 15-8-2017

Inrichting van het hotel is gedateerd. Ontbijt is goed. Personeel vriendelijk
Gereisd met partner in augustus 2017

Vriendelijke mensen prima kamers en ontbijt

Willie, 14-8-2017

Prima verblijf geen opmerkingen

gezellig

broos, 12-8-2017

prima kamer met balkon, lekker eten in het restaurant en gezellig aan de bar, vooral de barmensen, lekker ouderwets gelachen
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie omgeving!! Geen spijt van.

Buurma, te Valthermond, 10-8-2017

Helaas, ik ben een beetje critisch. Waar ik me aan stoorde was vooral de lawaaiig- heid. Op kamer 007 vonden we dat het erg gehorig was, m.n toilet / douche. van div. buren. De deur naar de kamers 1 t/m 13? is hoognodig aan een schilderbeurt toe.

Eten was prima!! Hotel was m.i. schoon, prima. Matras van mijn / ons bed is aan de zachte kant.

Gereisd met partner in augustus 2017

Zomaar dagje uit, onderweg naar mijn zoon.

Hermien, 10-8-2017

Het ontbijt was super, de kamer voor mij alleen erg goed, zelfs mijn kleine dwergteckel mocht mee!!
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Zeer gemoedelijk hotel

Antoine, 10-8-2017

Zeer rustige omgeving en lekker eten .
Gereisd met partner in augustus 2017

Alles was top, en goed gemotiveerd personeel.

Frans, 6-8-2017

Goede ligging, vlakbij Nijmegen en goede fiets mogelijkheden.
Gereisd met partner in augustus 2017

fijn personeel in alle geledingen

mevr. r.willemsen, 6-8-2017

Zeer betaalbaar hotel in werkelijk prachtige omgeving, de aankleding is wat gedateerd
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort in Ooij, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort scoort een 7.61 uit 10 op basis van 687 reviews.