Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo *****

964 reviews over Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo in het Nederlands

Mooi gelegen park

Hannie, 16-10-2017
  • Onderkomen6

Erg leuk park, veel te doen maar jammer dat er extra geld gevraagd wordt voor div animatie..... en de WiFi dat zou toch in deze tijd wel bij de prijs inbegrepen moeten zijn vind ik!

We hebben genoten en komen zejer een keer terug naar die mooie park!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Slechte receptie matige huisjes

Flowers32, 28-9-2017
  • Onderkomen4

Park voert wisselend toegangsbeleid van vervoermiddelen op het park.Door een dame wel toegang toegezegd en bij feitelijke toegang geweigerd door ander en maakte mij voor leugenaar uit dat toegang niet was toegezegd.Fietsen op het park niet toegestaan maar gebeurt wel. Astronomische tarieven voor wifi moet tegenwoordig begrepen zijn in tarief.Matrassen hebben springveren en dat merk je al je omdraait. In bad douchen is levensgevaarlijk geen antislipbodem in bad bijna uitgegleden. Bank toont slijtage sporen geldt ook voor keukenblad.Geen combi magnetron daardoor niet mogelijk iets te bakken.Ouderwetse kranen apart warm en koud.Onverzorgde tuin niet tijdig gras gemaaid waardoor veel paddestoelen leuk maar gevaarlijk voor kleine kinderen.Oudbolig 0 standestoel waardoor comfort en kussens ontbreken. Dit was voor de laatste keer, echt bagger. Veel geluidsoverlast van rijksweg en oefeningen van het leger.
Gereisd met partner in september 2017

Erg mooi park met een meer

Joke, 20-9-2017
  • Onderkomen8

Vanaf de parkeerplaats een stukje lopen naar de receptie. In het grote centrumgebouw waar je vriendelijk werd ontvangen. Na ontvangst van de sleutelkaart met de auto het terrein op. Het park is autovrij maar bij aankomst en vertrek mag je het park op rijden. Toch zag je nog veel verkeer op het park, ook veel bromfietsen die hard reden langs het water.

Ons 6L huisje lag aan het water, vlak bij de tokkelbaan. Mooi ngericht met 1 slaapkamer beneden en 1 boven. Beneden een ruime badkamer met de douche in het bad. Boven een wastafel met douche en een kamer met de sauna en zonnebank. Beneden in de douche een was-droogcombinatie waarvan de droger het helaas niet deed. Dit gemeld bij de receptie.

Bij aankomst stonk de koelkast. Door de receptie werden we eind van de middag gebeld of alles naar wens was, dus de koelkast doorgegeven. Die ik inmiddels zelf al had uitgesopt. Maar binnen half uur stonden er 2 schoonmaaksters.

Je mag honden meenemen naar het park en overal hangen palen met zakjes voor de behoefte van de hond. Honden mogen niet in het meer. Helaas, rondom het meer veel hondenpoep en honden die in het water zaten. Er reed vaak een golfkarretje rond maar de bestuurder deed er helaas niets aan.

Restaurant was prima. 1 avond bij Het Kasteelrestaurant geweest, maar dat was echt eenmalig. Veel lawaai en de pannenkoek was erg karig belegd met 5 mini-stukjes kip. Het gewone restaurant was veel beter. Door de week in de avond aparte specials, schnitzels en een keer burgers. Voor de kinderen een Bollo-buffet die elke avond door Bollo zelf werd geopend. Frietjes, spaghetti, snacks, komkommer en tomaat.

Maandagavond werden we gebeld door de receptie dat de schietoefeningen weer begonnen. Oke, dinsdag hoorde je het schieten maar dat viel mee. Tot ze op de woensdag met bommen begonnen.... dat was echt niet fijn, de ramen trilden er over. Dochter zat in het speeldorp en daar trilde ook alles met huilende kinderen. Schieten oke, maar die bommen mogen ze wel weglaten want dat bederft de vakantie wel enorm.

Qua animatie moet je overal voor betalen behalve voor de Bollo show en de welkomstavond met marshmallows bakken. Erg jammer want dat kost je een fortuin. Terwijl je al redelijk veel voor het huisje betaalt, de animatie kan beter gratis. Het tokkelen was erg leuk en helaas ook niet gratis. Over het meertje gaat en pontje die je zelf moet aantrekken. 2 dagen zaten er oudere jeugd en die zorgden er voor dat de kinderen er niet meer heen durfden, ze zaten met velen op het pontje.

Meerdere keren in de week gaat er een gratis treintje vanaf het park naar Wezep of Oldebroek. Je kunt o.a. naar de donderdagmarkt in Wezep of naar de tuinen van Dr Vogel in 't Harde. Erg leuk om te doen en om op die manier wat van de omgeving te zien.

Supermarkt is zeer uitgebreid, 's morgens verse broodjes en verder kun je ook je hele maaltijd voor de avond kopen. Verder verkopen ze ook veel kleding voor kinderen.

Het zwembad is klein dus daar waren we meestal vanaf 9 uur en dan tot een uur of 11, dan werd het vaak druk. Bij slecht weer is het een te klein zwembad voor zoveel gasten. De glijbaan die je bij vele parken ziet, mist hier helaas. Wel een apart kinderbadje met een klein glijbaantje. Temperatuur is aangenaam en qua kleedruimte, dit is ontzettend ruim en veel.

In het dorpje 't Loo is weinig te doen, er is 1 restaurant en die is zeer geschikt wanneer je met kinderen bent. Een zeer grote speeltuin achter het restaurant voor alle leeftijden.

Conclusie, een mooi ruim park met mooi ingerichte huisjes met 2 minpunten, het betalen voor de animatie en de bommen bij het schietterrein.

50 jaar getrouwd hier gevierd met onze kinderen

Fam bouten, 3-9-2017
  • Onderkomen10

Wij hebben ons 50 jarig huwelijk hier met onze kinderen en kleindochter gevierd.geweldig!! Gourmetten daar te bestellen.gemakkelijk en meer als voldoende keus. Geen minpunten
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi bungalowpark.

Kees M., 31-8-2017
  • Onderkomen7

Ruim opgezet park met voldoende ruimte tussen de bungalows. Mooi en ruim opgezet centrum met vriendelijk personeel in zowel de winkel als bij de receptie en het restaurant.

Onze bungalow was netjes en schoon maar het meubilair - twee banken en een stoel - vertoonden behoorlijke slijtplekken en van een keukenkastje was het plasticlaminaat beschadigd. Dit geeft een onverzorgd beeld. De opberg/kastruimte laat te wensen over; zeker als je met zes personen aanwezig bent.

Gereisd met partner in juni 2017

Heel mooi park keurig onderhouden

Marjolei, 31-8-2017
  • Onderkomen10

Mooie huisjes veel ruimte binnen en buiten. Heel veel activiteiten voor kinderen met super begeleiding.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi park met uitstekende faciliteiten, Top!

Dhr. Zuidema, 30-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Uitstekend park met voldoende faciliteiten ook voor oudere kinderen. (zomervakantie) Goed centrum met veel mogelijkheden en gezellige sfeer. Personeel is super, altijd vriendelijk en behulpzaam. (Complimenten !)

Ligging aan de A28 weet je op voorhand en is zeker niet hinderlijk. Het dichtbij gelegen arteleriekamp hebben wij nauwelijks last van gehad en werden op voorhand door het personeel op de hoogte gesteld als er al meer zware oefeningen waren.

Huisje was uitstekend en netjes. (4L aan het water) Langs het water is echt een aanrader met mooi weer.

Kortom een hele fijne vakantieperiode, super !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooie omgeving

landgoed 't loo, 27-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

omgeving is echt mooi, rustig schoon

zwembad is wel klein

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Matig landal park!

Anneli, 20-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Het indoor speelbos en de speeltuinen rondom het water erg leuk!

Wij hadden een 8 persoons bungalow, netjes maar wel verouderd, met name het sanitair is aan vernieuwing toe!

Het centrale gebouw is klein, druk en onoverzichtelijk. Een aantal leden van het animatieteam was vooral erg druk met

zichzelf en met elkaar ipv met de kinderen. Zo moesten we bij het tokkelen 10 minuten wachten tot het personeel was uitgekletst.

De pizza's voor afhalen zijn prijzig (10 euro) voor een kleine niet verse diepvriespizza.

We zouden hier niet snel weer heengaan, helaas!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfect voor een zomervakantie met mooi weer!

Mireille, 19-8-2017
  • Onderkomen8

Heerlijke week gehad met ons gezin met 2 meiden van 2 en 5. Mooi ruim park met mooie ruime huisjes. Mooi meer om aan te zitten en in te spetteren. Leuke speeltoestellen en speelplaatsjes. Wij zaten in huisje 126. Het park ligt naast de A28, Er is maar één klein deel van het park die last van kan hebben van de A28. Ook de schietoefeningen niets van gehoord...maar aan de andere kant van het park wellicht wel.

Vriendelijk personeel overal. Bediening op alle locaties traag!! Duurde overal eeuwen voordat er drinken en eten was...en we aten bewust al later om de drukte te omzeilen. Duurde 25 minuten, na herhaaldelijk vragen, voordat het patat van het kinderbuffet werd aangevuld! Zwembad is relatief klein, peuterbad prima, glijbaan grote bad groot gemis!! Nu gingen de kinderen in het peuterbad glijden...wat gevaarlijke situaties opleverde.

Speelruimte beneden mooi, maar klein! perfect voor kids tot 5 jr. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo in Oldebroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo scoort een 8.26 uit 10 op basis van 972 reviews.