8,3

Zoover award

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,2

955 reviews over Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo in het Nederlands

Perfect voor een zomervakantie met mooi weer!

Mireille, 19-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijke week gehad met ons gezin met 2 meiden van 2 en 5. Mooi ruim park met mooie ruime huisjes. Mooi meer om aan te zitten en in te spetteren. Leuke speeltoestellen en speelplaatsjes. Wij zaten in huisje 126. Het park ligt naast de A28, Er is maar één klein deel van het park die last van kan hebben van de A28. Ook de schietoefeningen niets van gehoord...maar aan de andere kant van het park wellicht wel.

Vriendelijk personeel overal. Bediening op alle locaties traag!! Duurde overal eeuwen voordat er drinken en eten was...en we aten bewust al later om de drukte te omzeilen. Duurde 25 minuten, na herhaaldelijk vragen, voordat het patat van het kinderbuffet werd aangevuld! Zwembad is relatief klein, peuterbad prima, glijbaan grote bad groot gemis!! Nu gingen de kinderen in het peuterbad glijden...wat gevaarlijke situaties opleverde.

Speelruimte beneden mooi, maar klein! perfect voor kids tot 5 jr. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig

Miranda, 15-8-2017
  • Onderkomen9

Super park. Zeer kind en klantvriendelijk. Genoeg te doen in de omgeving. We hebben een super vakantie gehad. Huisje was netjes. Zwembad is vrij klein maar daar is over heen te komen.
Gereisd familie in augustus 2017

GEWELDIG

J.Statz, 6-8-2017
  • Onderkomen9

Het is een geweldig park, zowel qua accommodaties, onderhoud van het park, vermaak, restaurant en het totale personeel.
Gereisd met partner in september 2016

Mooi park wel vies huisje

Cindy, 6-8-2017
  • Onderkomen8

Park is prachtig, personeel super aardig vriendelijk en behulpzaam. Eten ook goed te doen. Meertje is zeker pluspunt, zwembad erg klein.

Huisjes met tuin zijn erg leuk, jammer dat het huisje vies was dan meld je het en dan komt er 1 met 1 doekje om het schoon te maken uhhhh waar begin je wc en dan koelkast:-( laat maar wij maken zelf wel schoon. Receptie is wel tegemoet gekomen met een bon om te bowlen of midgetgolf golfen. Maar de schoonmaaksters mogen nog wel een cursus volgen

Gereisd familie in juli 2017

Voor jong en oud veel te beleven

Marja, 5-8-2017
  • Onderkomen10

Mooi ingerichte huisjes met veel voorzieningen op het terrein, veel mogelijkheden in de omgeving, wat het voor mensen zonder kleine kinderen ook zeer aantrekkelijk maakt. Er is niets wat ik niet goed vond.
Gereisd met vrienden in september 2016

Mooi park.

Danielle, 3-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We hebben 2 weken op dit park gezeten. Het is ons prima bevallen. We hadden een kinderhuisje, waar wel wat gebreken waren (wasrek gebroken, sleutel van de berging niet aanwezig, doorgezakte matrassen) maar dit is allemaal keurig netjes opgelost en werden nadien nog door de receptie gebeld of alles naar wens was opgelost. Het huisje was verder prima in orde, alleen doordat er op alle deuren een beveiligingsstrip zit waardoor er geen handjes tussen de deur kunnen komen blijven de deuren of open staan, of ze vallen dicht en dan net de deuren waarvan je het net andersom wilt. Maar liever dat dan gebroken vingers :-) Park zelf is schoon, heerlijk dat het autovrij is en het strandje met het meer waren een groot succes. Restaurants zijn prima, goed eten, al vond ik de pizza wel wat aan de droge kant. Zwembad leuk voor een paar uurtjes, maar idd aan de kleine kant. Animatie was ook erg leuk en de parkshop had een ruim assortiment. Met betrekking tot de militaire oefeningen, dat ging op een gegeven moment wel op je zenuwen werken, ik had niet gedacht dat het zo goed hoorbaar en voelbaar zou zijn, dat vonden we wel een minpunt. Zeker ook omdat ze al om 8 uur in de ochtend al begonnen, dat is toch jammer als je wilt uitslapen. Gelukkig was het "maar" 3 dagen in de week. Snelweg amper gehoord moet ik zeggen, misschien omdat we die thuis ook gewend zijn.

Verder een prima vakantie gehad, ook leuk dat je vanaf het park de fantasietuinen in kunt lopen!

Gereisd familie in juli 2017

Wij blijven vaste klant op dit park!

Linda, 3-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Het is een prachtig gelegen park met een zwem meer er is altijd wel plek om er om heen te zitten ook in het hoogseizoen. Het huisje was schoon. De ligging perfect! Het is autoluw wat ook fijn is. Veel te doen op het park. Onze dochter was 4,5 toen we voor het eerst kwamen en nu 7 maar ze verveeld zich nooit. Ook in de omgeving veel te doen. Onze dochter mag bepaald eten niet (gluten)hebben en daar houden ze keurig rekening mee op het park. In het restaurant zijn ze zeer vriendelijk, ja het duurt wat langer maar ..ik heb vakantie en alle tijd! het lijkt wel of we tegenwoordig met een uur weer buiten moeten staan...Nee ik geniet.. ik ben een avond uit. Over de oefeningen buiten het park.... als je kijkt wat er in de omgeving is dan zie je dat in de buurt het terrein prinses margriet kazerne ligt. Dus ja...je kunt verwachten dat er geoefend word. De knallen vallen over het algemeen mee.. het ligt net aan hoe de wind staat. Wij zijn nu 4 keer geweest en alleen de laatste keer kon ik merken dat de oefeningen dichterbij waren. en er waren een aantal flinke klappen... ja de ramen trillen dan even... Maar ach... mbt snelweg geldt het zelfde is maar net hoe de wind staat...en.... ik woon in de buurt van een snelweg dus ik weet niet beter... zwembad binnen is wat klein dat had groter gemogen. Maar al met al is het echt een net schoon park (ik heb geen poep gezien) wij gaan volgend jaar weer want er is gewoon nog zoveel te doen in de omgeving dat ik nog lang niet uitgekeken ben. Daarnaast voel ik me thuis op het park. Wij kiezen altijd het zelfde huisje dit voelt erg vertrouwt. ps het park pakt evt problemen gelijk aan! dus loop een rondje door het huisje zijn er punten geef het door ze doen er echt wat mee...wij werden ook keurig na een uur gebeld met de vraag of alles in orde was, kregen een kaartje met telefoonnummer van de schoonmaak mee dus als er iets is bel gelijk en kom er niet na je vakantie op terug..( ja als er niks aan gedaan word ;-) Dus kortom... top vakantie

Leuk park landal 't Loo

Anne, 29-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Leuk park, we zaten in een 8 pers. bungalow aan het water.

Super plek voor de kids. Huisje wat klein voor 8 personen, verder prima. Plaza was erg gezellig, goed te eten.

Gereisd familie in juni 2017

fantastisch

Fam.van Uffelen, 29-7-2017
  • Onderkomen10

Wij zaten dicht bij het meer konden het zien, weer was redelijk voor het tijd van het jaar, park bood genoeg vertier. Omgeving genoeg te doen
Gereisd familie in juni 2017

gigantisch

cor razenberg, 29-7-2017

wij vinden het resort 1 van de mooiste en gezelligste en ook in het midden het meertje ook heel erg leuk en zeker voor de kinderen,en wij vonden de huisjes rondom het meer erg mooi en goed uitzichtelijk, een echt + punt
        Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo in Oldebroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo scoort een 8.28 uit 10 op basis van 963 reviews.