Camping Dorado Beach

6,7

10 reviews over Camping Dorado Beach in het Nederlands

schoon, rustig en prettig

Laura, 15-8-2017

behulpzame en vriendelijke medewerkers. mooie omgeving. kortom genieten!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Nooit meer.

Mirriam, 2-6-2017

Zeer slechte service. stroom kwam pas een dag later,waardoor alles in de koelkast was ontdooit. Wc en water waren 300 meter van kampeer plaats.Voor afwassen moesten we zelf 600 meter verderop.Onder het douchen moest je steeds het water naar het afvoer punt trekken.Veld was een hobbelterrein.Wel volle bedrag moeten betalen,en het geld voor de twee dagen die we door ziekte eerder weg moesten,niet terug gekregen.Ik kom hier nooit meer.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Leuke camping

Wim en Janny Bakker, 13-2-2017

Op deze camping hebben we heerlijk gestaan. De plaats was mooi We gingen douchen in het sanitair gebouw bij de jachthaven Dat was prima en netjes schoon. De eigenaar/personeel zijn erg vriendelijk. Het zwembad is niet groot maar we hebben diverse keren per dag gezwommen. Het is een prachtig fietsgebied. Ook de vele veerpontjes zijn leuk en erg goedkoop. In het restaurant hebben we heerlijk gegeten. Dagelijks verse broodjes
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk plekje op het drijvend huisje

Wim, 26-8-2016

Schoon huisje op een nieuwe jachthaven. Prima en vriendelijk ontvangst. We hadden heel erg warm weer en dan is boven slapen onder wel warm. Een airco zou dan welkom geweest zijn.
Gereisd met partner in augustus 2016

Gezellig maar vernieuwing is nodig

Fam. Smet, 19-5-2015

Wij hebben gecampeerd met 3 gezinnen met 5 jongens (van 21 tot 10 jaar). Bij aankomst bleek er 1 elektriciteitsaansluiting niet te werken. Wij zijn dit 3 keer gaan melden, hier is door het beheer niet naar omgekeken. Douches/WC's zijn proper, maar verouderd (nog met muntjes) en te weinig of veel te ver. Verder hebben alle faciliteiten een flinke opfrisbeurt nodig. Leuke omgeving om te fietsen.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Een super camping in een mooie omgeving

Annette van den Burg, 13-8-2014

Wij hebben er een lang weekend gestaan en komen zeker terug Mooie natuur Fijn fietsen en vooral genieten van het water en de boten Het sanitair is schoon Super vriendelijk personeel dus ook ontvangst Je voelt je gelijk thuis. Wij komen zeker terug !!
Gereisd met partner in augustus 2014

Geweldig de drijvende safaritent!

Arjen, 24-6-2014

Een mooie plek in een rustig haventje. Eerlijk gezegd heb je daar geen contact met de camping. Met een sanitairunit naast je, het restaurant en een parkeerplek boven aan het dijkje is dit mijn inziens de mooiste plek in de omgeving. Volop genoten en bijna twee dagen op deze stek doorgebracht. Ideaal dat je twee tenten tot je beschikking hebt. Een met zitje, keuken en een twee persoonsbed en een andere met twee stapelbedden. Samen met de vriendelijke en coulante mensen bij de receptie maakt dit een plek waar ik vast wel vaker terug ga komen.
Gereisd met vrienden in juni 2014

Leuke camping aan de oude ijssel

jose, 11-6-2014

Deze camping ligt prachtig gelegen aan een tak van de oude ijssel ,je kunt kiezen achter de dijk te staan en zoals wij voor de dijk, waar we een heel mooi stekkie hadden met uitzicht op een natuurwater wat beschermd gebied was, met als nadeel dat je daar recht voor je neus niet mocht zwemmen, varen, ofissen, dat kon wel op andere locaties. Het zwembad is nodig aan renovatie toe, beetje achterstallig onderhoud, en het sanitair was schoon en netjes maar niet toereikend als de camping vol staat, wel een leuk restaurant en mooi terras, waar je voor weinig van de kleine kaart kunt eten, voornamelijk schnitzels en hamburgers, maar goed en netjes verzorgd .

Pluspunten... Mooie ligging geen verkeer, maar alleen een fietspad achter de camping langs, die van doesburg tot zutphen aangelegd is, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,leuk cafe/restaurant/terras

Nadeel, groot gedeelte met huisjes, simpel en te weinig santair bij drukte, wifi die het niet doet

Gereisd met partner in mei 2014

Verschrikkelijk

familie, 9-6-2014

Sanitair is te smerig voor woorden! koude douches, geen schone wc's! wc's zijn verstopt spoelen niet goed door en alles stort zowat in. zwembad is vies en veel te klein, van het zwembad word je spontaan verkouden. nooit meer!!!!!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Trekkershut scoort kleine voldoende

Peter Manders, 19-9-2013

Hut zelf prima en schoon. Zoals vaker ligt de trekkershut wat achteraf. Wc en douche in container bij milieustraat en opgestapeld afval. Wel mooi aan het water gelegen. Na 18 uur aankomen betekent gesloten receptie. Dus sleutel ophalen bij restaurant. Die weten niet waar trekkershutten zich bevinden en geven geen muntjes voor slagboom zodat aan de rand van camping geparkeerd moet worden. Geen warm welkom. Maar puur voor overnachting oke.
Gereisd met oudere kinderen in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dorado Beach in Olburgen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dorado Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dorado Beach scoort een 6.68 uit 10 op basis van 10 reviews.