Beoordelingen Camping Molecaten Park De Hooghe Bijsschel****

Molecaten Park De Hooghe Bijsschel****
28 beoordelingen
Beoordelingen Camping Molecaten Park De Hooghe Bijsschel****
Randmeerweg 8, 8071 SH, Nunspeet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park De Hooghe Bijsschel**** in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park De Hooghe Bijsschel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Molecaten Park De Hooghe Bijsschel scoort een 7,1 uit 10, op basis van 28 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park De Hooghe Bijsschel**** in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park De Hooghe Bijsschel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Molecaten Park De Hooghe Bijsschel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 28 vakantiefoto's van Camping Molecaten Park De Hooghe Bijsschel**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping Molecaten Park De Hooghe Bijsschel**** met andere accommodaties in Nunspeet.
Even geduld a.u.b.

7,6
6,7
6,8
6,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Ligging is mooi, maar verder vrij simpele camping"vertalen
e Versteege
4,0

18-08-2014 We hadden een stacaravan gehuurd. Deze staan op een apart veldje van de camping. Genoeg ruimte eromheen. Bedden waren echter net beton. We zijn dan ook eerder naar huis gegaan, omdat we hier echt slecht door geslapen hebben. Caravan op zich was nog vrij nieuw, dus verder prima.
Er is geen voetbal of trapveldje voor de jeugd op deze camping, dus ze hebben een beetje voor de caravan staan ballen.
Het strandje stelt niet veel voor, en zit vol met eenden en eendenpoep. Uitzicht op het meer is wel heel mooi.
Onze keuze voor de camping was in eerste instantie voor de watersport opties, maar mede door het slechte weer was er niet veel mogelijk voor een beginnende watersporter. Positief was dat er in de omgeving van Nunspeet veel te doen is, waardoor we ons hebben kunnen vermaken. Wij komen hier in elk geval niet nogmaals.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hele leuke camping"vertalen
fam van houdt
9,0

09-08-2014 erg prettige ,vriendelijke,schone camping,enigste minpunten zijn..als het regent is er voor de kinderen weinig te doen,geen binnen speeltuin/ballenbak/binnenzwembad dat misten mijn kinderen wel en meerdere kinderen hoorde ik daarover,je moet het echt van het buitengebeuren en de omgeving hebben..het buitenzwembad was heerlijk schoon ook het terras erbij,helaas was het zwemwater v/h meer niet zo lekker schoon ivm vele eendenpoep en slijmerige modder bodem.sanitair werd ook keurig schoongehouden,douched doen het bijna 10 minuten voor 50 ct heerlijk,alleen was het wel een klein douche straaltje, i/h weekend was er live muziek maar was het tegen 1 uur stil,de rest v/d week ook rustig s ,erg kindvriendelijk er worden veel leuke dingen georganiseerd voor jong en oud gecombineerd ,,wij zijn zeer tevreden

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Fantastisch en behulpzaam"vertalen
janet
6,0

06-08-2014 Super leuke camping, wel jammer van het strandje... maar wat wil je anders met een recreatie plas.
Super vriendelijk personeel.
De horeca is helemaal vriendelijk!
vriendelijke meiden en jongens, ook de eigenaren zijn super vriendelijk en heel gastvrij naar hun gasten toe.
Voorbeeld: Mijn dochter wou een ijsje en een blonde meid gaf der keuze uit veel ijsjes, en het werd de xpop.
we hebben veel gelachen met haar!
ook als ik het goed heb gehoord Gerard was erg vriendelijk.
Het eten was super, je zit wel op een camping en niet in een 5* restaurant. Veel keus uit de menu en ook een leuke ijskaart!
verder was het zwembad wel wat klein voor met het mooie weer, maar da mocht de pret niet bedrukken!
animatie ook leuk, gaan leuk met de kinderen om!
wij hebben ons de afgelopen 7 dagen goed vermaakt!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Waarde naar zijn geld"vertalen
Hans
6,0

04-08-2014 Simpele camping. De eerste tegenvaller is dat de gratis surf cq zeillessen waarover op de website van Molecaten gesproken wordt helemaal niet bestaan. Er is wel een water oriëntatie waaraan kinderen 1x deel mogen nemen gedurende hun vakantie, dit houdt in dat uw kind ongeveer 10 a 15 minuten op de surfplank of in de zeilboot mag zitten. Verder worden er allerlei dingen die met watersport te maken hebben verhuurt bij de zeilschool die overigens niet bij de camping hoort, verhuurt dus niets is gratis. Volgende tegenvaller was het strandje, aan het strandje zwemmen/spelen kan vergeten worden. Eenden gebruiken het als openbaar toilet en op de bodem ligt 20cm drek waarin men weg zakt, helaas dus. Verder verouderde maar wel functionerende toilet gebouwen. Maar ondanks dit alles wil ik niet zeggen dat de camping voor de rest slecht is, alle waarde naar zijn geld.

Met jonge kinderen, 2014
"Geen camping, maar disco"vertalen
Joost van Dunen
4,0
3,0
7,0

25-05-2014 Wij hebben 2 navhten op de kamping doorgebracht. Normaal zijn we niet zo moeilijk..maar dit was echt over de grens. De lokale kampeerders met een jaarplaats komen hier blijkbaar om te feesten..met natuurlijk Hollandse muziek...inhaken maar.. Tot overmaat van ramp was er 1 avond ook een band...zo mogelijk nog harder! to ruim half 2 gingen de gasten luidroepend naar huis...wij komen hier niet meer.
We leuk zwembad, maar de camping trekt met dit beleid wel een bepaald soort volk aan. Niet voor ons dus, gezin met 2 kinderen van 8 en 10 jaar.

Met partner, 2013
"Fijne camping volgend jaar weer.."vertalen
R.van Estrik
6,0

30-09-2013 Fijne camping schoon sanitair behulpzaam personeel erg vriendelijk kind en hond vriendelijk. mooie plaatsen.

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Fijne camping"vertalen
adriaensen
7,0

18-08-2013 Leuke camping alleen animatie vond Mijn zoontje te hard schreeuwen, en je zag hun niet op De velden kinderen aan trekken door contact te maken zo van he kom je ook na... maar voor de rest heerlijk genoten van de rust en het surfen en zeilen en zwemmen. De gehuurde ingerichte tent ook netjes, alleen bedden vind ik minder leek net of je op een plank lag. Maar op gelost door nog een matras erop. Volgens jaar komen we zeker terug en dan langer.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldig goed Park"vertalen
p.moree
9,0

30-07-2013 Mooi gelegen,goede spel mogelijkheden,vriendelijke mensen.
Goed onderhouden.modern sanitair.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Redelijk leuke camping, mooie liggeing"vertalen
bartheijboer
7,0

26-07-2013 In hoogseizoen geweest. Mooi veld, toiletgebouw schoon, maar wat oud.
Animatie leuk voor kinderen, niet voor tieners. Zwembad is mooi, maar niet groot.
Ligging aan het Veluwe meer is erg leuk, het water is niet schoon, veel eendepoep aan de oever.
Restaurant is wat amateuristisch. Eten smaakt wel.
Al met al een goede camping al zal ik volgend jaar een andere camping zoeken.Er staan nl. erg veel mensen elk jaar en ze kennen elkaar.
Je staat daar buiten en dat is minder gezellig.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima vakantie gehad!"vertalen
Fam. van den Berg
6,0

06-08-2013 Wij (gezin met twee jongens van 6 en 10) hadden een ingerichte tent gehuurd en dat is prima bevallen. Prima bedden en complete inventaris. De toilet- en douche gebouwen waren wat verouderd, maar schoon. In ons geval was het wel een stukje lopen. Zwembad was heerlijk voor de kinderen (wel wat koud, maar daardoor niet zoveel chloor). Animatie was wel ok, Spooktocht en Molecaten's got talent waren leuk. Snackbar ook prima. In de omgeving voldoende te doen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?